BMW M3 CS: Αναζητώντας νέες… κορυφές
Η βαυαρική φίρμα εξελίσσει την κορυφαία CS έκδοση της ήδη σπορ προδιαγραφών M3 και όπως επιβάλλουν οι συνήθειες της BMW θα προσφέρει ακόμα υψηλότερη ισχύ και πιο σκληροπυρηνικές ρυθμίσεις
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Φωτογραφίες: Automedia
H βαυαρική φίρμα εξελίσσει μια ακόμα πιο δυναμική και σκληροπυρηνική έκδοση της τετράθυρης Μ3 η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στο ταιριαστό περιβάλλον του Nurburgring.
O λόγος για την έκδοση με τα διακριτικά CS η οποία θα επωφεληθεί από μια σειρά αναβαθμίσεων που θα εστιάσουν στο πλαίσιο, τον κινητήρα αλλά και στην μείωση του βάρους με την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων με στόχο, φυσικά, υψηλότερες επιδόσεις.
Όσοι είναι εξοικειωμένοι με το είδος των CS και CSL εκδόσεων των Μ της BMW, θα παρατηρήσουν εύκολα την επιθετικότερη προσέγγιση στην όψη της όπου ξεχωρίζουν το σαφώς μεγαλύτερο spoiler, οι αυξημένες και διαφορετικά σχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στην χαμηλότερη γρίλια καθώς και τα κίτρινου χρώματος φώτα ημέρας τα οποία οι Βαυαροί σχεδιάζουν να εντάξουν σε όλα τα μοντέλα του τμήματος Μ, δημιουργώντας ένα επιπλέον χαρακτηριστικό γνώρισμα.
Το παντελώς ακαμουφλάριστο πίσω τμήμα δεν εμφανίζει αλλαγές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση της Μ3 ενώ το καμουφλάζ στις γυάλινες επιφάνειες προφανώς φιλοδοξεί να κρύψει τα νέα bucket καθίσματα. Αυτό που επίσης δεν διακρίνεται είναι η ποσότητα των ανθρακονημάτων στις επιφάνειες του αμαξώματος αν και η παρουσία τους σε μεγάλο βαθμό, θεωρείται δεδομένη μιας και αυτό επιβάλλουν οι συνήθειες της BMW για τις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις των μοντέλων της.
Σε ό,τι αφορά το κρίσιμο στοιχείο του κινητήρα, οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τον εξακύλινδρο κινητήρα των 3,0 λίτρων να αυξάνει την απόδοσή του στους 540 ίππους.. Αυτό σημαίνει ότι θα αποδίδει 30 ίππους επιπλέον σε σχέση με την έκδοση Competition των 510 ίππων. Βέβαια με δεδομένη την γενναιόδωρη ιπποδύναμη, η ισχύς θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες για την αποκάλυψή της, ωστόσο με δεδομένο ότι η παραγωγής της θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2023, η πρεμιέρα της θα πραγματοποιηθεί πιθανότατα έως τα τέλη της χρονιάς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις