Τεράστια ροζ γλυπτά από τσιχλόφουσκες στο Παρίσι
έκθεση «Le Mignonisme» αποκαλύπτει τη φιλοσοφία του Γάλλου μουσικού, συνθέτη και καλλιτέχνη
Τεράστια ροζ γλυπτά σαν τσιχλόφουσκες του Philippe Katerine έχουν εισβάλει στο Le Bon Marché.
Η έκθεση «Le Mignonisme» αποκαλύπτει τη φιλοσοφία του Γάλλου μουσικού, συνθέτη και καλλιτέχνη: «Απλώς ανοίξτε τα μάτια σας: πάντα μπορεί να βρείτε κάπου κάτι χαριτωμένο, είναι μόνον θέμα αντίληψης». Τοποθετημένο στο κεντρικό αίθριο του φημισμένου παρισινού πολυκαταστήματος, το show απλώνεται στον εκθεσιακό όροφο του δεύτερου ορόφου και στις βιτρίνες που βλέπουν στη Rue de Sèvres.
Ο εξωφρενικός και ανορθόδοξος καλλιτέχνης με καταλυτική αίσθηση χιούμορ αξιοποίησε τον εγκλεισμό λόγω της πανδημίας για να δημιουργήσει ένα πολύμορφο έργο τέχνης: το «Le Mignonisme» είναι ένα διαγνωστικό εργαλείο που επιζητεί να αποκαλύψει τη «χαριτωμένη» πλευρά της πειραματικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται σήμερα όλος ο κόσμος.
Στο αίθριο, ο Monsieur Rose (ο Κύριος Ροζ) εξερευνά το Le Bon Marché και πιάνει κουβεντούλα με τους ιπτάμενους ψηλά φίλους του. Ο Philippe Katerine επιθυμεί να υπενθυμίσει στους επισκέπτες ότι το απρόσμενο και η δημιουργικότητα μπορεί να είναι κρυμμένα οπουδήποτε και ότι αν κοιτάζουμε προσεκτικά πάντα μπορεί οπουδήποτε να βρούμε κάτι χαριτωμένο.
Έως τις 24 Απριλίου, στον χώρο θα βρίσκεται μια σειρά έργων του Katerine τα οποία μπορούν να αγοράσουν οι επισκέπτες καθώς και μια κολεξιόν ενδυμάτων και mignoniste καλούδια, τα οποία γεννήθηκαν από κοροϊδευτική διάθεση και pop αισθητικές αναζητήσεις.
- Καλοκαίρι στο Νότο: Βεντέτα με τις γιαγιάδες της Κρήτης άνοιξαν οι παππούδες – Μπροστάρης ο Ηλίας Μαμαλάκης
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Εκλέχθηκε το νέο προεδρείο – Οι 14 αντιπρόεδροι και οι 5 κοσμήτορες
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Θα συνεχίζει να βρίσκεται στο τιμόνι της Κομισιόν; Οι εκτιμήσεις για την ψηφοφορία
- Τσιτσιπάς – Μετζέντοβιτς 2-0: Δυσκολεύτηκε αλλά πέρασε στον τρίτο γύρο του Gstaad Open (vid)
- Άρης στους Διδύμους: Τα ζώδια που θα έχουν νεύρα, εντάσεις, τσακωμούς και ατυχήματα
- Ida Hammershøi: Η ταυτότητα της πιο διάσημης «απρόσωπης γυναίκας» της τέχνης