BMW X1: Προσεχώς επανεκκίνηση
H νέα γενιά της Χ1 κάνει μια ακόμα εμφάνιση ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με φόντο την απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης
- ΗΠΑ: Κρίσιμο 48ωρο – Ο Τραμπ οδηγεί τη χώρα σε… shutdown
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων» στα Χανιά
- Σε 20 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε ο σύζυγος της Ζιζέλ Πελικό για βιασμούς - Ένοχοι οι 51 κατηγορούμενοι
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
Φωτογραφίες: Automedia
Η νέα ενσάρκωση του μικρότερου SUV της βαυαρικής φίρμας έχει απαθανατιστεί πολλές φορές ως δοκιμαστικό πρωτότυπο σε διαφορετικές εκδόσεις και εκδοχές της. Η νέα εμφάνισή της πραγματοποιείται στο γνώριμο τοπίο του Nurburgring.
Παρά το αθλητικό περιβάλλον, δεν πρόκειται για την έκδοση M-Performance αλλά για μια πιο συμβατική βενζινοκίνητη έκδοση, χωρίς ηλεκτρική τεχνολογία μιας και δεν υπάρχει κανενός είδους θύρα φόρτισης στις επιφάνειές της.
Όπως ίσχυε και σε προηγούμενες εμφανίσεις του μοντέλου, το δοκιμαστικό πρωτότυπο διαθέτει τα τελικά φωτιστικά σώματα της έκδοσης παραγωγής ενώ βάσει των κατασκοπικών λήψεων που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας, η νέα Χ1 θα υιοθετήσει μια πιο επιβλητική γρίλια η οποία θα πλαισιώνεται από κάθετες εισαγωγές αέρα. Σε ό,τι αφορά την αισθητική των φωτιστικών σωμάτων προδιαγράφονται πιο στενά και αιχμηρά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του μοντέλου.
Ανεξάρτητα από τις λεπτομέρειες της σχεδίασης, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η νέα Χ1, αναμένεται να αυξήσει οριακά τις διαστάσεις της ως αποτέλεσμα και της νέας αρχιτεκτονικής η οποία θα αποτελέσει την αφετηρία της.
Συγκεκριμένα θα πρόκειται για μια νέα μετεξέλιξη της εμπροσθοκίνητης αρχιτεκτονικής UKL η οποία συνδυαστικά και με τις υπόλοιπες παραμέτρους και αναβαθμίσεις, αναμένεται, σύμφωνα με τις συστάσεις να κάνει την νέα Χ1 ακόμα πιο ενδιαφέρουσα από οδηγικής άποψης.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για την γκάμα κινητήρων, ωστόσο θα πρέπει να θεωρείται δεδομένος ο συνδυασμός βελτιωμένων εκδοχών των κινητήρων εφοδιάζουν και την σημερινή Χ1 με ήπια υβριδική τεχνολογία προς όφελος υψηλότερης αποδοτικότητας αλλά και ισχύος. Εξίσου δεδομένη είναι η παρουσία plug-in υβριδικής έκδοσης αλλά και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητης με τα διακριτικά iX1.
Aν και προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως ο χρόνος άφιξής της, οι ολοένα αυξανόμενες εμφανίσεις της με λιγότερο καμουφλάζ τοποθετούν την αποκάλυψή της πριν την εκπνοή του έτους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις