Metaverse: Sony και Lego ποντάρουν 2 δισ. δολάρια στην Epic Games
Ο δημιουργός του Fortnite, Epic Games, συγκέντρωσε χρηματοδότηση 2 δισ. δολαρίων από τη Sony και την εταιρεία παιχνιδιών Lego, σε μια συμφωνία που δείχνει τον ενθουσιασμό μεγάλων επιχειρήσεων για το metaverse
- Χριστούγεννα με δώρα made in China – O μεγαλύτερος προμηθευτής παιχνιδιών της ΕΕ
- «Το μετρό καταστρέφει τη μοναδική πλατεία και μας διώχνει από τη γειτονιά» εξηγεί κάτοικος των Εξαρχείων στο in
- Οι προφητείες της Μπάμπα Βάνγκα που βγήκαν αληθινές, η «δυστοπία» και η πρόβλεψη για το 2025
- Κλιμακώνεται η ένταση: Το Πακιστάν βομβάρδισε το Αφγανιστάν - Τουλάχιστον 46 νεκροί
Ο δημιουργός του Fortnite, Epic Games, συγκέντρωσε χρηματοδότηση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Sony και την εταιρεία παιχνιδιών Lego, σε μια τεράστια συμφωνία που υπογραμμίζει τον ενθουσιασμό των μεγάλων επιχειρήσεων για το λεγόμενο metaverse.
Η Sony θα εισφέρει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην εταιρεία, όπως ανακοίνωσε η Epic τη Δευτέρα, ενώ η KIRKBI, η οικογενειακή επενδυτική εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη Lego, θα επενδύσει ένα αντίστοιχο ποσό. Η συμφωνία θα αποτιμούσε την αξία της Epic στα 31,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας της Epic με τη Lego, με στόχο την από κοινού ανάπτυξη μιας «φιλικής προς την οικογένεια» εκδοχής του metaverse ώστε να είναι κατάλληλο για παιδιά. Η Lego έχει ήδη μια επιτυχημένη σειρά βιντεοπαιχνιδιών που βασίζονται σε προσοδοφόρα franchise, συμπεριλαμβανομένων των Star Wars της Disney και Batman της Warner Bros.
«Ένα μέρος των επενδύσεών μας επικεντρώνεται σε τάσεις που πιστεύουμε ότι θα επηρεάσουν τον μελλοντικό κόσμο στον οποίο θα ζούμε εμείς και τα παιδιά μας», δήλωσε ο Σόρεν Θορούπ Σόρενσεν, Διευθύνων Σύμβουλος της KIRKBI, τη Δευτέρα.
«Αυτή η επένδυση θα επιταχύνει τη δέσμευσή μας στον κόσμο του ψηφιακού παιχνιδιού και είμαστε στην ευχάριστη θέση να επενδύσουμε στην Epic Games για να υποστηρίξουμε το συνεχές ταξίδι ανάπτυξής της, με μακροπρόθεσμη εστίαση στο μελλοντικό metaverse».
Με καταιγισμό διαφημιστικών εκστρατειών γύρω από το metaverse – ένα προτεινόμενο δίκτυο τεράστιων εικονικών κόσμων – «βομβαρδίζεται» ο κόσμος των επιχειρήσεων τον τελευταίο καιρό. Το Facebook ξεκίνησε την τάση με τη μετονομασία του σε Meta και πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες όπως η JPMorgan, η Samsung και η Nike, έχουν αρχίσει να πειραματίζονται με την τεχνολογία.
Epic και Roblox
Ωστόσο, εταιρείες όπως η Epic και η Roblox μιλούν εδώ και καιρό για την δημιουργία ενός metaverse.
Το παιχνίδι της Epic, Fortnite, επιτρέπει σε έως και 100 παίκτες να παλέψουν για το ποιος θα παραμείνει ζωντανός στο τέλος.
Η Roblox, από τη μεριά της, θέλει να οικοδομήσει ένα metaverse όπου εκατομμύρια άνθρωποι θα μπορούν να συγκεντρώνονται για να παίξουν παιχνίδια ή ακόμα και να εργαστούν σε μια εικονική οικονομία που θα τροφοδοτείται από το Robux, το δικό της In-app νόμισμα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Games, Tim Sweeney, δήλωσε ότι τα νέα κεφάλαια θα βοηθήσουν την εταιρεία «να επιταχύνει το έργο της για την οικοδόμηση του metaverse». «Καθώς επανασυνθέτουμε το μέλλον της ψυχαγωγίας και του παιχνιδιού, χρειαζόμαστε συνεργάτες που μοιράζονται το όραμά μας. Τους βρήκαμε στη συνεργασία μας με τη Sony και την KIRKBI», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Πηγή: OT.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις