Φωτογραφίες: Automedia

H νέα γενιά της E-Class δίνει το στίγμα της από τη γερμανική πίστα του Nurburgring σε μια από τις πρώτες της εμφανίσεις ως δοκιμαστικό πρωτότυπο καθώς, η ανανεωμένη και μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της παρουσιάστηκε μόλις το 2021.

Με αυτό δεδομένο, το καμουφλάζ εξακολουθεί να αφθονεί στις εξωτερικές επιφάνειες του τετράθυρου μοντέλου αφήνοντας ελάχιστα σε κοινή θέα.

Σε αυτά πάντως συγκαταλέγεται η φαρδιά γρίλια η οποία φέρει καλυμμένο το έμβλημα της γερμανικής φίρμας στο κέντρο της. Πλαισιώνεται από αιχμηρά φωτιστικά σώματα τα οποία τονίζονται από μια γραμμή LED που τοποθετείται από πάνω τους. Παράλληλα ένα ακόμα σετ από LED χαμηλότερα, διαγωνίως προσφέρει την απαραίτητη αισθητική ισορροπία.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον παρουσιάζει η υποψία πτυχώσεων στα πλευρά του αμαξώματος ενώ προφανώς η E-Class διαθέτει αναδυόμενες χειρολαβές όπως και η τελευταία S-Class.

Σε προφίλ, αυτό που ξεχωρίζει είναι το μακρύ καπό και κοντό πίσω τμήμα που προσδίδουν ένα διαφορετικό και πιο δυναμικό προσανατολισμό στη συνολική εικόνα του μοντέλου σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του. Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν οι νέοι πολυάκτινοι τροχοί με το σκούρο φινίρισμα.

Στο πίσω τμήμα, η επικράτηση του καμουφλάζ είναι συντριπτική, κρύβοντας τα φωτιστικά σώματα όσο και τις απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, η νέα E-Class αναμένεται να μιμηθεί την νέα S-Class κάτι που μεταφράζεται στην παρουσία μεγάλων οθονών υψηλής ανάλυσης για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment. Φυσικά το παζλ θα συμπληρώσει μια ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης που με δεδομένο ότι η E-Class αναμένεται το 2024 προδιαγράφεται ιδιαιτέρως προηγμένη σε όρους αυτόνομης οδήγησης και όχι μόνο.

Με δεδομένη την απόσταση που χωρίζει την παρουσία της E-Class στο Ring από την έλευσή της, προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για την γκάμα κινητήρων. Βέβαια θα πρέπει να θεωρείται σε κάθε περίπτωση η αυξημένη παρουσία υβριδικής τεχνολογίας σε απλή και plug-in διαμορφώσεις.