Tα 20 εκατ. πρόκειται να ξεπεράσει ο παγκόσμιος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων
Τα 20 εκατ. οχήματα αναμένεται να ξεπεράσει ο παγκόσμιος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων, με την Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη να ηγούνται της εξέλιξης αυτής
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Τα 20 εκατ. πρόκειται να φτάσουν, τον Ιούνιο, τα plug-in οχήματα, σύμφωνα με εκτιμήσεις του BloombergNEF (BNEF), αριθμός που σηματοδοτεί σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το 2016.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το δεύτερο ήμισυ του 2022, σχεδόν ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα τον μήνα αναμένεται να προστεθούν στον παγκόσμιο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων, αύξηση πολύ ταχύτερη από αυτή που εκτιμούσαν, πριν μερικά χρόνια, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι πετρελαϊκές βιομηχανίες.
Πιο αναλυτικά, το 2016, η BP εκτιμούσε ότι θα μπορούσε να αποκτήσει 71 εκατ. plug-in οχήματα, μέχρι το 2035, ποσό που, βάσει των νέων δεδομένων, αναμένεται να επιτευχθεί δέκα χρόνια νωρίτερα, ήτοι μέχρι το 2025.
Παρατηρείται, ακόμη, ότι, σε ορισμένες περιοχές, η αγορά οχημάτων τέτοιου τύπου κυμαίνεται σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με άλλες. Πιο αναλυτικά, η Κίνα αντιπροσωπεύει το 46% των συνολικών πωλήσεων, με την Ευρώπη να την ακολουθεί με ποσοστό 34%. Την τρίτη θέση, στη συνέχεια, καταλαμβάνει η Βόρεια Αμερική, με ποσοστό 15%, ενώ όλες οι υπόλοιπες χώρες, συνολικά, αντιπροσωπεύουν μόλις το 5% του παγκόσμιου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα plug-in υβριδικά στην ευρωπαϊκή αγορά
Η πλειονότητα των plug-in οχημάτων είναι ηλεκτρικά. Ωστόσο, εκτιμάται ότι υπάρχουν 5,3 εκατ. plug-in υβριδικά οχήματα και βρίσκονται, κυρίως, στην Ευρώπη.
Ακόμη, τα εν λόγω οχήματα θεωρείται ότι έχουν βοηθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιτύχουν τους ολοένα και πιο αυστηρούς στόχους της Ευρώπης, οι οποίοι έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών του άνθρακα από οχήματα.
Εντούτοις, βάσει εκτιμήσεων της BNEF, κατά τα επόμενα χρόνια, αναμένεται η αγορά να απομακρυνθεί από τα plug-in υβριδικά οχήματα, καθώς οι κυβερνήσεις μειώνουν τις επιδοτήσεις τους για αυτά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να στρέφονται στα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις