ΔΕΗ: Καμία επιβάρυνση για πελάτες που «κλείδωσαν» σταθερά τιμολόγια
Τι σημειώνει η επιχείρηση για τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Μπακογιάννη: Η Σακελλαροπούλου θα μπορούσε να προταθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Δεν υπάρχει απολύτως καμία επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους 500.000 πελάτες της ΔΕΗ που «κλείδωσαν» σταθερά τιμολόγια με τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+.
Αυτό τονίζει η επιχείρηση σε ανακοίνωσή της αναφορικά με δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για σημαντικές αυξήσεις στα εν λόγω προϊόντα.
Από 11 Απριλίου οι νέοι τιμοκατάλογοι
«Οι νέοι τιμοκατάλογοι των συγκεκριμένων προϊόντων αφορούν όσους τα επιλέξουν από τις 11.04.2022 και η τιμή που θα ‘’κλειδώσουν’’ θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος της σύμβασης», αναφέρει η ΔΕΗ.
«Κατά συνέπεια, κανένας πελάτης της ΔΕΗ που έχει ήδη επιλέξει τα προϊόντα σταθερού τιμολογίου δεν έχει δει, ούτε θα δει αύξηση στον λογαριασμό του σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης».
Παράλληλα, η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι με τις πολιτικές εκπτώσεων που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις επιδοτήσεις της Πολιτείας, έχει απορροφήσει το 75% των επιβαρύνσεων του κόστους ενέργειας για το 76% των πελατών της με κυμαινόμενα τιμολόγια και το 50% των επιβαρύνσεων για τους υπόλοιπους πελάτες της, που δεν καλύπτονται από την κρατική επιδότηση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις