Κυριακή 03 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Θαλάσσιος τουρισμός: Κίνητρα για την ανάπτυξη του «γιότινγκ»

Θαλάσσιος τουρισμός: Κίνητρα για την ανάπτυξη του «γιότινγκ»

Ολοκληρώθηκε στην Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής η πρώτη επεξεργασία του ν/σ τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής, Στις 19 Απριλίου η ψήφιση του από την Ολομέλεια

Με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη να διαβεβαιώνει ότι στόχος των νομοθετικών μεταρρυθμιστικών παρεμβάσεων της κυβέρνησης είναι το άνοιγμα της αγοράς για την περαιτέρω δραστηριοποίηση και ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού ώστε να συμβάλει καθοριστικά στην αύξηση του ΑΕΠ και την αντιπολίτευση να εκφράζει επιφυλάξεις, ενστάσεις και διαφωνίες, ολοκληρώθηκε στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της βουλής, η πρώτη επεξεργασία του νομοσχεδίου για τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής.

«Παρά τις επιμέρους διαφορές μας πρέπει να βρούμε το μίνιμουμ της συναίνεσης γιατί ούτε η ναυτιλία ούτε ο τουρισμός μας προσφέρεται για αντιπαραθέσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πλακιωτάκης, καλώντας όλα τα κόμματα να στηρίξουν με τη ψήφο τους το νομοσχέδιο.

Όπως είπε ο κ. Πλακιωτάκης, «η χώρα μας δεν είχε αξιοποιήσει όπως έπρεπε και μπορούσε, την τεράστια ιστορική παράδοση της που είναι η εξαιρετική ποιότητα των θαλασσών της» αφήνοντας να κυριαρχούν «η πολυνομία, η γραφειοκρατία και η έλλειψη τόλμης για αλλαγές και παρεμβάσεις για την ανάπτυξη των επαγγελματικών σκαφών πάνω από 35 μέτρα».

Έμφαση έδωσε στη κωδικοποίηση και ψηφιοποίηση της νομοθεσίας για το θαλάσσιο γιότινγκ, τονίζοντας ότι «υπάρχουν ρυθμίσεις από το 2017 που ουσιαστικά ήταν αντικίνητρα για τη δραστηριοποίηση των επαγγελματικών πλοίων, πάνω από τα 35μέτρα».

«Από τα 5.500 επαγγελματικά πλοία αναψυχής, μόνο τα 103, δηλαδή το 2% δραστηριοποιούνταν μέσω του ηλεκτρονικού μητρώου», σημείωσε.

Παράλληλα, απαντώντας στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης ότι ευνοούνται τα «τριτοχωρητικά», αντέτεινε ότι ο αποκλεισμός τους μέσω των αντικινήτρων του νόμου του 2017, δημιούργησε πολλά προβλήματα καθώς δεν πέτυχε να προσελκύσει τέτοια πλοία με αποτέλεσμα να υπάρχουν διαφυγόντα κέρδη τα οποία κέρδιζαν άλλες ανταγωνιστικές χώρες της Μεσογείου.

«Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα αυτό, έχοντας τεράστια απώλεια εσόδων του δημοσίου. Εμείς κάνουμε μια στέρεη θεσμική μεταρρύθμιση, που διασφαλίζει την ανάπτυξη του γιότινγκ και φέρνει σημαντικά έσοδα στο ελληνικό δημόσιο. Είναι ένα συνεκτικό πλαίσιο κωδικοποίησης της νομοθεσίας, απλοποίησης της διαδικασίας των επαγγελματικών πλοίων υπό ελληνική σημαία, με τη θέσπιση ηλεκτρονικών εφαρμογών ώστε σταδιακά να ψηφιοποιηθούν όλες οι διαδικασίες», τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης και πρόσθεσε:

«Στην παρούσα περίοδο είναι εξαιρετικά σημαντικό να προσελκύσουμε τα σκάφη με βρετανική σημαία, που πλέον είναι εκτός  ΕΕ και ψάχνονται, ώστε νηολογηθούν με την ελληνική σημαία».

«Για πρώτη φορά δημιουργούμε σημαντικά οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό με τις μαρίνες μας και σημαντικά έσοδα από τα σκάφη άνω των 35 μέτρων που μέχρι σήμερα κατευθύνονται στην Αλβανία γιατί δεν μπορούν να έρθουν στην πατρίδα μας και παραμένει μόνο ως χώρα διέλευσης.

Τα πλοία αναψυχής χρησιμοποιούν την Τουρκία και την Αλβανία ως σημείο εκκίνησης τους από το 2017 και αυτές απολάμβαναν έμμεσα και άμεσα έσοδα από τη δραστηριοποίηση του γιότινγκ.

«Έχουμε καταφέρει να μετατρέψουμε την Αλβανία σε Μονακό εξαιτίας των δικών μας αντικινήτρων», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ναυτιλίας. Υποστήριξε ακόμα ότι, για πρώτη φορά η Ελλάδα κατορθώνει τη μετάβαση του γιότινγκ στην ψηφιακή εποχή.

Παράλληλα, απέρριψε τις επιφυλάξεις και διαφωνίες της αντιπολίτευσης για τη δυνατότητα νόμιμης άσκησης των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής με ξένη σημαία, τονίζοντας ότι θα είναι με αυστηρούς όρους η καταχώρηση τους στο Μητρώο πλοίων, ενώ δεν θα υπάρχει ευμενέστερη μεταχείριση τους, ούτε θα θίγονται τα δικαιώματα των πλοίων αναψυχής με ελληνική σημαία.

«Μέχρι σήμερα αυτά που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, τα έσοδα για το ελληνικό δημόσιο ήταν μηδέν. Τώρα, μέσω της καταγραφής παρακολούθησης και ελέγχου θα έχουμε συνολική εικόνα από τις αρμόδιες φορολογικές, τελωνειακές και λιμενικές αρχές. Στόχος μας είναι να αντιληφθούν ότι η χώρα μας είναι ελκυστικός προορισμός για την ένταξή τους στο ηλεκτρονικό μητρώο», υπογράμμισε.

«Εκσυγχρονίζουμε, εξορθολογίζουμε το θεσμικό πλαίσιο, ρυθμίζουμε θέματα ασφάλειας, που ήταν διαχρονικό αίτημα όλων των αρμόδιων φορέων ενώ σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών δίνουμε παροχή διευκολύνσεων και απαλλαγών στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής. Σκοπός των παρεμβάσεων μας είναι το άνοιγμα της αγοράς με την περαιτέρω δραστηριοποίηση του θαλάσσιου τουρισμού και την ανάπτυξη του ώστε να συμβάλει καθοριστικά στην αύξηση του ΑΕΠ», τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης και κατέληξε:

«Είναι ένα σημαντικό μεταρρυθμιστικό σχέδιο που δεν έχει κανένα κόστος, αντίθετα δημιουργεί πολλαπλάσια έσοδα για την ελληνική ναυτιλία, τον τουρισμό και την οικονομία μας».

Από την πλευρά του, ο γενικός εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριος Σαντορινιός εξέφρασε έντονες επιφυλάξεις για τους στόχους του νομοσχεδίου ενώ κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι δεν έκανε ουσιαστική διαβούλευση με τους αρμόδιους συνδικαλιστικούς φορείς.

«Είναι ένα νομοσχέδιο κωδικοποίησης του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου, με ελάχιστη όμως παρέμβαση αλλά με αρνητικές επιπτώσεις στο τομέα του γιότινγκ. Το νομοσχέδιο ξεχνά την ανάγκη προστασίας των σκαφών αναψυχής με ελληνική σημαία και τα εξισώνει με τα «τριτοχωρητικά»  σκάφη. Την παρανομία την κάνετε νόμο σήμερα διώχνοντας τα σκάφη με ελληνική σημαία. «Ανοίγετε την πόρτα» στη δραστηριοποίηση σκαφών από τρίτες χώρες με κίνδυνο όλο το ερχόμενο καλοκαίρι να δημιουργηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός, να αυξηθεί η ανεργία και να αποχωρήσουν σκάφη με ελληνική σημαία με αποτέλεσμα η ελληνική οικονομία να χάσει πολλά έσοδα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σαντορινιός και συμπλήρωσε:

«Είναι ένα στίγμα σας ότι θέλετε να εξυπηρετήσετε συγκεκριμένα συμφέροντα, όπως η ενίσχυση των μονοπωλίων στην διαχείριση των αποβλήτων. Πέφτετε σε αντιφάσεις. Λέτε ότι αυξάνονται οι προοπτικές ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού. Τότε γιατί τον δίνουμε με ξένες σημαίες;

Η κυβέρνηση της ΝΔ και με αυτό το νομοσχέδιο, αποδεικνύει ότι απέχει από πολιτικές στήριξης της ελληνικής ναυτιλίας και του ελληνικού γιότινγκ. Αντίθετα δημιουργεί ένα σκοτεινό πεδίο δράσης και αντί για ελέγχους προχωρά σε άλλη μία διευκόλυνση για επιχειρηματίες τρίτων χωρών, με την ονομαστικοποίηση των μετοχών να μην φτάνει μέχρι φυσικού προσώπου. Ταυτόχρονα, συνεχίζετε να υποθάλπετε το μονοπώλιο των αποβλήτων με συγκεκριμένες εξυπηρετήσεις προσώπων».

Αντίθετος δήλωσε και για τις ρυθμίσεις που αφορούν τις τακτικές μεταθέσεις, υποστηρίζοντας ότι «αλλάζει η ιεράρχηση, δίνεται η δυνατότητα αναλογικής κατανομής και όχι της λογικής ενίσχυσης των υποστελεχωμένων υπηρεσιών».

«Είναι μια φωτογραφική διάταξη για να εξυπηρετήσετε αυτούς που θέλετε», σημείωσε. Τη διαφωνία του εξέφρασε και για τις πλωτές εξέδρες, υποστηρίζοντας ότι επιτρέπεται να δραστηριοποιούνται στον αιγιαλό χωρίς να έχουν αδειοδότηση.

«Δεν έχουν μπει σε διαβούλευση οι διατάξεις που φέρνετε για τον τουρισμό. Με πρόσχημα τον εκσυγχρονισμό προχωράτε σε αλλαγές των όρων δόμησης αποφεύγοντας να βάλετε δικλείδες ασφαλείας», ανέφερε ο κ. Σαντορινιός και κατέληξε:

«Το νομοσχέδιο πολύ λίγο βοηθά το ελληνικό γιότινγκ και περισσότερο τα συμφέροντα τα οποία και εξυπηρετείτε».

Ο ειδικός αγορητής του ΚΙΝΑΛ, Δημήτρης Μπιάγκης, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «για μια ακόμα φορά φέρνει ένα νομοσχέδιο αιφνιδιαστικά, με πληθώρα διατάξεων για τις οποίες δεν έγινε η απαραίτητη διαβούλευση».

«Μας προκαλούν ανησυχίες τα περί ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των πλοίων αναψυχής. Το νομοσχέδιο δε δικαιώνει την προσδοκία σας αυτή. Καμία προστιθέμενη αξία δεν έχει να συνεισφέρει, ούτε αξιόλογη καινοτομία. Δίνεται η ευκαιρία για εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων  αντί για πλήρη αναστολή πλοίων με ξένη σημαία για να διασφαλιστεί η απασχόληση των Ελλήνων εργαζομένων», ανέφερε ο κ. Μπιάγκης.

Όπως είπε ο ειδικός αγορητής του ΚΙΝΑΛ, «η υπέρμετρη καταβολή τελών, η αδυναμία λιμενικής πολιτικής και οι σκοπιμότητες, οδήγησαν σε ένα θολό άναρχο καθεστώς με αδιαφανείς διαδικασίες παραχώρησης λιμένων».

«Υπάρχει παντελής έλλειψη σχεδιασμού με βάσει τα κατάλληλα κριτήρια. Οι διατάξεις του νομοσχεδίου διατηρούν σε υψηλό επίπεδο μια αχρείαστη γραφειοκρατία. Δεν αντιμετωπίζονται επαρκώς οι υπάρχουσες στρεβλώσεις και ο μη υγιής ανταγωνισμός. Έχουμε βάσιμες υποψίες ότι ελάχιστες θετικές αλλαγές θα επιφέρει και μάλλον θα εξυπηρετήσει συγκεκριμένα συμφέροντα. Αυτή είναι άλλωστε και η προσφιλής τακτική της ΝΔ με τα περισσότερα ζητήματα να παραπέμπονται μέσω εξουσιοδοτικών αποφάσεων. Ζητάτε δηλαδή πάλι λευκή επιταγή για ένα νομοσχέδιο που χαρακτηρίζεται από προχειρότητα, επιτηδευμένη σκοπιμότητα και αδιαφανείς διαδικασίες, υπέρ συγκεκριμένων  συμφερόντων. Απουσιάζουν οι καινοτόμες παρεμβάσεις για την ανάπτυξη με κοινωνική δικαιοσύνη και ίσες ευκαιρίες. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις τοποθετήσεις των κοινωνικών φορέων και επιφυλασσόμαστε μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας», είπε κλείνοντας ο κ. Μπιάγκης.

Η ειδική αγορήτρια του ΚΚΕ, Διαμάντω Μανωλάκου, έκανε λόγο για «ένα ακόμα βαθιά προβληματικό και αντι-εργατικό νομοσχέδιο, που έχει στόχο την ενίσχυση των κερδών των εφοπλιστών σε βάρος πάντα των ναυτεργατών και των συμφερόντων της χώρας».

«Βασικό χαρακτηριστικό και αυτού του αντι-εργατικού νομοσχεδίου, είναι η επέκταση της εφαρμογής της κοινοτικής οδηγίας για την κατάργηση του καμποτάζ και στον κλάδο των πλοίων αναψυχής, δίνοντας νέα προνόμια και φοροαπαλλαγές στους εφοπλιστές.

Νομιμοποιείτε χιλιάδες σκάφη θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών. Θα δημιουργήσει μεγάλη αύξηση της ανεργίας με τραγικές συνέπειες για τους εργαζόμενους. Υιοθετείτε την στρατηγική επιδίωξη των εφοπλιστών για την αύξηση της κερδοφορίας τους μέσα από την εκμετάλλευση των εργαζομένων», υποστήριξε η κ. Μανωλάκου και πρόσθεσε:

«Η κυβέρνηση μπορεί να υποστηρίζει ότι εκσυγχρονίζεται η αγορά των σκαφών αναψυχής άνω των 35 μέτρων, με στόχο την αύξηση των εσόδων εμμέσων και άμεσων, όμως συσκοτίζει χωρίς να λέει όλη την αλήθεια. Και η αλήθεια είναι ότι ανοίγετε τις αγκάλες για εξασφαλισμένη κερδοφορία των μεγάλων εταιριών και όχι για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των ναυτεργατών που μαστίζονται από την ανεργία και τους μισθούς πείνας. Σκανδαλωδώς νομιμοποιείται τις παρανομίες και τις αυθαιρεσίες, αυτή είναι η ταξική σας πολιτική για άρση του καμποτάζ».

«Είναι ένα βαθιά αντι-εργατικό και άδικο νομοσχέδιο που ευνοεί τα συμφέροντα μόνο των εφοπλιστών χωρίς να υπάρχει έλεγχος και διαφάνεια και ζητάτε λευκή επιταγή που εμείς όμως δεν σας την δίνουμε και για αυτό το καταψηφίζουμε», κατέληξε η κ. Μανωλάκου.

Ο ειδικός αγορητής της Ελληνικής Λύσης, Βασίλης Βιλιάρδος, μίλησε για «ένα πολύ προβληματικό νομοσχέδιο» ενώ κατηγόρησε τη κυβέρνηση ότι «αδιαφορεί για τις απόψεις της αντιπολίτευσης και αρκείται σε προσχηματικές συζητήσεις».

Ο κ. Βιλιάρδος υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι, «το νομοσχέδιο δίνει την εντύπωση ότι οδηγεί σε πλήρη ελαστικοποίηση του κλάδου της ναυτιλίας», ενώ εκτίμησε ότι «το 2022 αναμένεται να είναι ζημιογόνες πολλές τουριστικές εταιρίες ειδικά για τα σκάφη αναψυχής».

«Φαίνεται ότι υπήρξαν πιέσεις στο υπουργείο για πλήρη άρση του καμποτάζ αλλά αυτό ενέχει πολλούς κινδύνους», ανέφερε.

Σημείωσε ακόμα ότι το κόμμα του «έχει αρκετές ενστάσεις σε ό,τι αφορά τους όρους και τις προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία εταιριών πλοίων αναψυχής», όπως και για τις διατάξεις για τις μεταθέσεις.

«Είναι ένα νομοσχέδιο απορρύθμισης, για το οποίο έχουμε πολλές ενστάσεις. Διαπιστώνουμε την πάγια τακτική της κυβέρνησης να νομοθετεί με αόριστες διατάξεις και οι υπουργοί με αποφάσεις τους να καθορίζουν σοβαρά ζητήματα χωρίς διαφάνεια», επεσήμανε ο ειδικός αγορητής της ΕΛ.ΛΥ.

Μίλησε επίσης για «απαράδεκτες φορολογικές ρυθμίσεις υπέρ συγκεκριμένων συμφερόντων» αλλά και «για φωτογραφικές διατάξεις που επιτρέπουν τη νομιμοποίηση αυθαίρετων κατασκευών στους λιμένες της χώρας».

«Στην ουσία προτρέπετε τα σκάφη με ελληνική σημαία να την αλλάξουν με ξένη και με πολύ πιο χαλαρούς όρους και δίνετε τη δυνατότητα λειτουργίας «οφ σορ» εταιριών στο ελληνικό γιότινγκ, αντί της διαφάνειας», ανέφερε.

Κριτική άσκησε και στο θέμα της διαχείρισης των αποβλήτων, υποστηρίζοντας ότι «ξεδιπλώνεται η υποκρισία και η σκοπιμότητα της κυβέρνησης για τη δράση των μονοπωλίων κόντρα και στην ΕΕ».

Ο ειδικός αγορητής του ΜέΡΑ25, Γιώργος Λογιάδης, έκανε λόγο για «ένα περίπλοκο, δαιδαλώδες νομοσχέδιο με σκόπιμες ασάφειες και ατάκτως ειρημένες διατάξεις για το οποίο δεν έγινε ουσιαστικός διάλογος και θα δημιουργήσει προβλήματα».

«Το νομοσχέδιο είναι κομμένο και ραμμένο στο ανταγωνιστικό πλαίσιο των εφοπλιστών που οδηγεί στην απορρύθμιση της αγοράς με τις σημαίες τρίτων χωρών», ανέφερε.

Παράλληλα, υποστήριξε ότι «αντί για κατάργηση της γραφειοκρατίας για τα σκάφη αναψυχής, επιταχύνεται η πλήρης διάλυση της ελληνικής ναυτιλίας».

«Για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση στρέφεται ενάντια στους εργαζόμενους και κλείνει το μάτι στα εφοπλιστικά συμφέροντα. Σε μη κοινοτικά πλοία δεν υπάρχει κανένας έλεγχος, ενώ ενισχύεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός σε βάρος των ελληνικών πλοίων με ελληνική σημαία. Ό,τι παράνομο γινόταν μέχρι σήμερα με το νομοσχέδιο νομιμοποιείται», υποστήριξε μεταξύ άλλων ο κ. Λογιάδης.

Ο βουλευτής της ΝΔ Στράτος Σιμόπουλος, τόνισε ότι θα πρέπει τα καταστατικά όλων των Ενώσεων, χωρίς εξαιρέσεις, να προσαρμοστούν στην ψηφιακή εκλογή.

Από την πλευρά του, ο γενικός εισηγητής της ΝΔ, Φίλιππος Φόρτωμας, υπογράμμισε ότι «στόχος του νομοσχεδίου είναι η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για το γιότινγκ».

«Είναι ένας τομέας με ιδιαίτερη σημασία καθώς αυτό το τεράστιο κεφάλαιο εθνικού πλούτου στη χώρα μας θα συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Περισσότερα από 25.000 σκάφη αναψυχής είναι στις ελληνικές θάλασσες και υπολογίζεται ότι συμβάλουν περίπου στο 2% του ΑΕΠ ενώ αναμένεται ότι τα επόμενα χρόνια θα αποφέρουν στην ελληνική οικονομία σχεδόν τρία δισ. ευρώ» επεσήμανε.

Όπως είπε ο κ. Φόρτωμας, για «πρώτη φορά δίνεται η δυνατότητα άδειας στα επαγγελματικά  πλοία αναψυχής, ανεξαρτήτως σημαίας, με σαφείς όρους και προϋποθέσεις».

«Εκσυγχρονίζεται, επιτέλους, ο κλάδος της ναυτιλίας, δημιουργούνται πολλά ψηφιακά εργαλεία, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και το άνοιγμα του δρόμου σε όσους θέλουν να επενδύσουν στη χώρα μας. Είναι ένα νομοσχέδιο σταθμός για την προσέλκυση επενδύσεων θέτοντας τις βάσεις για να καταταγεί η χώρα μας στις πρώτες θέσεις του γιότινγκ», τόνισε ο γενικός εισηγητής της ΝΔ.

Η επεξεργασία του νομοσχεδίου με τίτλο, «εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής», θα συνεχιστεί και θα ολοκληρωθεί από την Επιτροπή, την ερχόμενη Δευτέρα, 18 Απριλίου, με ακρόαση φορέων και συζήτηση του επί των άρθρων ενώ την Τρίτη 19 Απριλίου έχει προγραμματιστεί η ψήφιση του από την Ολομέλεια.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

inView

Όλοι οι Ισπανοί μια «γροθιά»: Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης από εθελοντές στη Βαλένθια

Χιλιάδες Ισπανοί καταφθάνουν στη Βαλένθια από κάθε γωνιά της χώρας - Με φτυάρια, σκούπες, τρόφιμα και νερό τρέχουν να βοηθήσουν με κάθε τρόπο τους πλημμυροπαθείς

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 03 Νοεμβρίου 2024