Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Έτσι έγινε το ιστορικό «ριφιφί» από 30.000 οπαδούς της Αϊντραχτ στο «Καμπ Νου» – Πώς πήραν εισιτήρια

Έτσι έγινε το ιστορικό «ριφιφί» από 30.000 οπαδούς της Αϊντραχτ στο «Καμπ Νου» – Πώς πήραν εισιτήρια

Η ισπανική εφημερίδα MARCA αποκάλυψε με δημοσιεύμα της τους τρόπους με τους οποίους κατάφεραν 30 χιλιάδες φίλοι της Άιντραχτ να μπουν στο Καμπ Νου κόντρα στην Μπαρτσελόνα, αν και προβλεπόταν είσοδος μόνο πέντε χιλιάδων φίλων της

Η Άιντραχτ Φρανκφούρτης, έκανε την μεγάλη… έκπληξη επικρατώντας με 3-2 της Μπαρτσελόνα στο Καμπ Νου, με τους Γερμανούς έτσι να παίρνουν μια τεράστια πρόκριση στα ημιτελικά του Europa League, αφήνοντας εκτός συνέχειας την ομάδα του Τσάβι.

Ωστόσο το αξιοσημείωτο, είναι πως η Άιντραχτ κατάφερε την συγκεκριμένη υπέρβαση έχοντας στο πλευρό της 30 χιλιάδες φίλους της, αν και το επιτρεπόμενο όριο από την UEFA, ήταν 5 χιλιάδες.

Φως στην υπόθεση ήρθε να ρίξει η ισπανική εφημερίδα «Marca», η οποία με δημοσίευμα της αποκάλυψε τους τέσσερις λόγους στους οποίους πιστεύει η διοίκηση της Μπαρτσελόνα, ότι οφείλεται το συγκεκριμένο φιάσκο.

Η «νόμιμη» πρόσβαση

Η μία οδός ήταν η νόμιμη πρόσβαση των φίλων της Άιντραχτ στο γήπεδο. Η Μπαρτσελόνα με βάση τους κανονισμούς της UEFA έδωσε στους Γερμανούς πέντε χιλιάδες εισιτήρια και τους τοποθέτησε σε συγκεκριμένη θύρα, όπως προβλέπεται από την ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική ομοσπονδία.

Τουριστικά γραφεία

Το γεγονός πως οι Γερμανοί κατάφεραν να καθίσουν πολλοί μαζί σε διάφορες θύρες του γηπέδου, «φωτογραφίζει» τα τουριστικά γραφεία. Τα συγκεκριμένα γραφεία ρύθμισαν τον ερχομό των οπαδών στη Βαρκελώνη, τη μετάβασή τους και φυσικά το εισιτήριο για το παιχνίδι, αν και αυτά τα εισιτήρια τα πούλησε η ίδια η Μπαρτσελόνα.

Ένα ακόμη στοιχείο που δείχνει ότι τα τουριστικά γραφεία, έβαλαν το… χεράκι τους ήταν ότι κάτω από τη «νόμιμη» θύρα της Άιντραχτ, οι θύρες ήταν γεμάτες από Γερμανούς φιλάθλους.

Η πώληση των εισιτηρίων από την Μπαρτσελόνα

Εδώ ευθύνη έχει η ίδια η Μπαρτσελόνα, καθώς άργησε να μπλοκάρει η ίδια την πώληση των εισιτηρίων στους φίλους της Άιντραχτ. Όταν μπλόκαρε τους Γερμανούς από το να αγοράζουν εισιτήρια για το παιχνίδι (τα γερμανικά IP για την ακρίβεια), ήταν ήδη αρκετά αργά.

Η πώληση των εισιτηρίων από τους οπαδούς της Μπαρτσελόνα

Ο τέταρτος ήταν αυτός ότι οι ίδιοι οπαδοί πούλησαν εισιτήρια στους Γερμανούς. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι καμία θέση δεν ήταν δωρεάν. Και οι φίλοι της Άιντραχτ ήταν διασκορπισμένοι στις εξέδρες του Καμπ Νου, μια ένδειξη που δείχνει ότι πρόκειται για θέσεις μελών.

Must in

Οι «μόνιμες μειώσεις τιμών» έγιναν… αυξήσεις - Τα περίεργα με τα «ταμπελάκια» στα ράφια

«Ασανσέρ» οι τιμές και άλλη μια μάχη κατά της ακρίβειας «χάνεται» στο ράφι. Οι τιμές των τροφίμων παραμένουν στο επίκεντρο του προβληματισμού με τους καταναλωτές να ψάχνουν σανίδα σωτηρίας.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024