Ο Γιώργος Καζαντζής μιλάει στο in για τις δικές του μουσικές «Άγριες Μέλισσες»
Ο Γιώργος Καζαντζής μίλησε στο in για τη νέα του δουλειά
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Ο Γιώργος Καζαντζής παρουσιάζει το νέο του δίσκου «Άγριες Μέλισσες Original Score» από την FM Records.
Ο δίσκος περιλαμβάνει 13 κομμάτια που αφορούν τις παραλλαγές της μουσικής από το τραγούδι του Γιώργου Καζαντζή «Μέλισσες», που δημιούργησε για την γνωστή τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1.
Πρόκειται για μία δουλειά του Γιώργου Καζαντζή που προέκυψε σχεδόν έντεκα χρόνια μετά από την πρώτη κυκλοφορία του τραγουδιού του σε στίχους της Ελένης Φωτάκη, ερμηνεία της Φωτεινής Βελεσιώτου και είναι η αμιγώς καθαρά μουσική του εκδοχή.
Το μουσικό ταξίδι των «Άγριων Μελισσών» ξεκίνησε το 2006. Όταν η Ελένη Φωτάκη εμπιστεύτηκε τους στίχους της στον Γιώργο Καζαντζή. Εκείνος, συνεπαρμένος από τους στίχους προχώρησε στην ανάπτυξη του τραγουδιού, έχοντας σαν μπούσουλα μια σύνθεση που ήδη δούλευε.
Ο Γιώργος Καζαντζής μίλησε στο in για τη νέα του δουλειά.
Μιλήστε μας λίγο για τη νέα σας δουλειά στην FM Records
Στη δημιουργική μου αναζήτηση πάντα έδινα μεγάλο βάρος την οργανική μουσική. Αυτός είναι και ο λόγος που έχω μέχρι σήμερα στο ενεργητικό μου έξι οργανικούς δίσκους επί συνόλου 22 προσωπικών. Πιστεύω, λοιπόν, ότι η μουσική που συνεισφέρει ισόποσα σε ένα τραγούδι μπορεί να λειτουργήσει και αυτόνομα, ως μία αυτάρκης μουσική οντότητα. Στην περίπτωση του τραγουδιού μου Mέλισσες σε στίχους Ελένης Φωτάκη που επιλέχθηκε ως τραγούδι τίτλων στην σειρά του ΑΝΤ1 «Άγριες Μέλισσες», είχα την ευκαιρία να αναδείξω αυτήν την ιδιότητα της μουσικής και αυτό έκανα με τις διάφορες παραλλαγές της. Όλο αυτό το υλικό εκδίδεται ψηφιακά σε ένα ολοκληρωμένο άλμπουμ από την FM Records με τον γενικό τίτλο «Γιώργος Καζαντζής Άγριες Μέλισσες Original Score».
Πώς προέκυψε αυτή;
Προφανώς κάποιος από τους εμπνευστές της σειράς διέκρινε συνάφεια του τραγουδιού με τα δρώμενα και τη γενική ατμόσφαιρα της σειράς και μου πρότειναν τη συνεργασία. Στην αρχή ενδιαφέρονταν μόνο για το τραγούδι τίτλων. Στην πορεία όμως ζήτησαν και τις παραλλαγές του αρχικού θέματος και έτσι προέκυψε η μουσική των τίτλων τέλους και το σύνολο των παραλλαγών που ακούγονται μέσα στην σειρά.
Ποιες είναι οι καλλιτεχνικές σας επιρροές;
Aπό μικρός άκουγα τα πάντα, από κλασική μουσική, ελληνικό τραγούδι, Δυτική μουσική μέχρι και παράδοση. Έτσι διαμόρφωσα έναν μουσικό χαρακτήρα που δεν είχε περιορισμούς πόλωσης των ερεθισμάτων. Αν κανείς με μελετήσει μπορεί να διακρίνει στη μουσική μου επιρροές από τους μεγάλους μας, κυρίως τον Μάνο Χατζιδάκι, πολλές έντεχνες τεχνοτροπίες παρμένες από την κλασσική παιδεία, λαϊκούς δρόμους και ηχοχρώματα, αλλά και αρκετά δυτικότροπα στοιχεία. Όλα αυτά όμως περασμένα μέσα από ένα δικό μου φίλτρο που αφήνει να περάσει ό,τι με κινητοποιεί και με γαληνεύει, ό,τι με θυμώνει και με κάνει να αγαπώ, με κυρίαρχο πάντα το συναίσθημα.
Τι καθιστά ένα τραγούδι διαχρονικό;
Κατά τη γνώμη μου ένα τραγούδι για να γίνει διαχρονικό πρέπει καταρχάς να ξεπεράσει τη φθορά του χρόνου. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να συνεχίσει να έχει ενδιαφέρον μετά τον πρώτο εντυπωσιασμό. Για αυτό βέβαια δεν υπάρχει συνταγή. Θεωρώ ότι σημαντικό ρόλο παίζει το βάθος και η ευρηματικότητα στη μουσική και το στίχο και όχι η σώνει και καλά πρωτοτυπία – πυροτέχνημα. Για να αντέξει ένα τραγούδι στον χρόνο θα πρέπει να αγαπηθεί από τον ακροατή και να συνεχίσει να του δίνει ζωντανή πληροφορία στο διηνεκές.
Μελλοντικά σας σχέδια;
Σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει ένας δίσκος με ερμηνευτή τον Παντελή θαλασσινό σε στίχους Κώστα Φασουλά με τίτλο «Αινίγματα». Ήδη κυκλοφόρησε ένα τραγούδι με βίντεο κλιπ, προάγγελος αυτού του δίσκου με τίτλο «Τα ξένα» όπου συμμετέχει και ο Δημήτρης Ζερβουδάκης. Αυτή τη στιγμή γράφω τη μουσική για το θεατρικό έργο του Έντουαρτ Αλμπι «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» σε σκηνοθεσία Αντώνη Καραγιάννη που έκανε πρεμιέρα στις 25 Μαρτίου στο θέατρο Σοφούλη στη Θεσσαλονίκη. Επίσης έχω σχεδόν τελειώσει τις ηχογραφήσεις για ένα δίσκο που κάνω με την Λιζέτα Καλημέρη και θα έχει τίτλο «Γυναίκα της πόλης».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις