Από την ίδρυση της το 1988, η Weismann έχει αφοσιωθεί στην εξέλιξη sportscars με ρετρό χαρακτήρα και την… κινητήρια συνδρομή του τμήματος Μ της BMW, αγνοώντας τις σύγχρονες τάσεις και τις εξελίξεις στο mainstream κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όπως όλα δείχνουν αυτή η εποχή παίρνει και επίσημα τέλος, τουλάχιστον κατά το ήμισυ, μιας η γερμανική φίρμα παρουσίασε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της.

Το Weismann Thunderball δεν απαρνείται βέβαια την παράδοση επιδόσεων και την χαρακτηριστική αισθητική της φίρμας, αντικαθιστώντας τον κινητήρα της BMW M, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ 680 ίππων και 1.100 Nm ροπής και τροφοδοτούνται από μπαταρία αξιοποιήσιμης ενέργειας 83 KWh.

Tα παραπάνω χαρακτηριστικά εξασφαλίζουν στο γερμανικό κεραυνό τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα αλλά και καθιστούν το Thunderball το ισχυρότερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η γερμανική φίρμα.

Βέβαια η παρουσία ενός αμιγώς ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου έχει αυξήσει σε 1.700 κιλά το βάρος του Thunderball που υπερβαίνει ως προς αυτό τους προκατόχους του παρά την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στις επιφάνειες του.

Η μπαταρία των 83 kWh εξασφαλίζει στο μετα-ρετρό μοντέλο αυτονομία 500 χλμ. ενώ διαθέτει και κύκλωμα φόρτισης 800V που με τη σειρά του εγγυάται ταχύτερη επαναφόρτιση. Στη διαδικασία αναπλήρωσης της ενέργειας των μπαταριών συμβάλλει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση με το εφοδιάζεται το γερμανικό sportscar.

Αυτό που δεν αποτελεί εξαίρεση στην μέχρι σήμερα παράδοση της Weismann είναι η αισθητική του Thunderball η οποία αντλεί τις επιρροές της από τα κλασικά βρετανικά αγωνιστικά μοντέλα, αν και με ορισμένες αλλαγές τις οποίες «καλεί» η ηλεκτροκίνηση και οι οποίες επιβάλλουν ακόμα μεγαλύτερη χρήση ανθρακονήματος εντός και εκτός.

Ανάλογη των προδιαγραφών και της ιδιάζουσας προσωπικότητάς του, είναι και η τιμή του η οποία ξεκινά από τα 300.000 ευρώ.