BMW X5 M: Δύναμη επιβολής
Η ισχυρότερη έκφραση του πληθωρικού SUV της βαυαρικής φίρμας προσφέρει μια σειρά εικόνων του από τις δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring
- Με στάσεις εργασίας συμμετέχουν στην απεργία τα ΜΜΜ - Πώς θα κινηθούν
- Ισόβια και επιπλέον κάθειρξη 15 ετών στους δολοφόνους της 41χρονης εγκύου
- Θλιβερή πρωτιά στην υποκειμενική φτώχεια - Στο 3,1% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2% στην ευρωζώνη
- Ταξίδι Γεραπετρίτη στο Λονδίνο με ατζέντα Κυπριακό και Συμβούλιο Ασφαλείας
Φωτογραφίες: Automedia
H βαυαρική φίρμα αναμένεται να παρουσιάσει την ανανεωμένη εκδοχή της Χ5 έως τα τέλη της χρονιάς και όπως συνηθίζεται, λίγο μετά θα ακολουθήσει και η βελτιωμένη Μ έκδοση η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης χωρίς να μπορεί να κρύψει την πληθωρικότητά της αλλά και κάποιες από τις αλλαγές που θα ενσωματώσει.
Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα στα πρότυπα της νέας Σειράς 7 και του iX. Ενώ χαμηλότερα η νέα προσέγγιση στα χαρακτηριστικά νεφρά που υιοθετούν μια πιο γωνιώδη προσέγγιση. Η BMW δείχνει να έχει αντισταθεί στον πειρασμό να συνδυάσει όλα τα παραπάνω με χαώδεις εισαγωγές αέρα αν και η κατώτερη γρίλια ενσωματώνει δύο φαρδύτερες εισαγωγές αέρα ενώ το καμουφλάζ κρύβει ένα ακόμα σετ κάθετων εισαγωγών καθώς τα φώτα ομίχλης.
Το παζλ συμπληρώνουν τροχοί 22 ιντσών με ελαστικά Pilot Sport 4S της Michelin ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνονται ο ανάγλυφος προφυλακτήρας, το χαρακτηριστικό spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό η σημαντικότερη αλλαγή θα προέλθει από τον ψηφιακό κόσμο, καθώς η ανανεωμένη Χ5 Μ θα ενσωματώσει την τελευταία εκδοχή του iDrive με τον αύξοντα αριθμό 8 το οποίο θα φιλοξενείται σε δύο οθόνες 12,3 και 14,9 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment αντίστοιχα, αμφότερες πίσω από μια κοίλη οθόνη που θα συμπαρασύρει το σύνολο του σχεδιασμού του ταμπλό.
Στις λειτουργίες του iDrive 8 περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων σύστημα πλοήγησης, βελτιωμένη συνδεσιμότητα 5G και βελτιωμένες λειτουργίες φωνητικού ελέγχου.
Σε επίπεδο κινητήρων, αναμένονται βελτιώσεις στον V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων ο οποίος αναμένεται να ξεπεράσει τους 600 και τους 625 ίππους των μέχρι σήμερα γνωστών εκδοχών του που εφοδιάζουν την απλή Χ5 Μ και την Competition.
Tην εικόνα θα συμπληρώσει σειρά εκτεταμένων αλλαγών που θα αφορούν την ανάρτηση η οποία με φόντο την αύξηση ισχύος θα κληθεί να διαχειριστεί ακόμα μεγαλύτερα φορτία ενώ αναμένεται να προσφέρει και περισσότερες επιλογές και ρυθμίσεις.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις