Γουόρεν Μπάφετ: «Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να είστε εξαιρετικά καλοί σε κάτι»
Ο CEO της Berkshire Hathaway αποκαλύπτει τη επένδυση που θωρακίζει απέναντι στον πληθωρισμό
- Η κάρτα που συνήθως οι οδηγοί λησμονούν να ανανεώσουν - Στα 200 ευρώ το πρόστιμο
- Κύκλοι ΣΥΡΙΖΑ για Κασσελάκη: Επιχειρεί με fake news να φτιάξει παράλληλο μηχανισμό εντός και εκτός κόμματος
- «Εβαζε μαξιλάρι στο πρόσωπο της αδελφής της και της έκοβε την ανάσα»
- Πόσο θωρακισμένη είναι η πολύπαθη Μάνδρα μετά από δύο πλημμύρες και δύο πυρκαγιές;
Αισθητές έχουν αρχίσει να γίνονται οι επιπτώσεις του πληθωρισμού στην οικονομία της Αμερικής, καθώς παρατηρούνται σημαντικές αυξήσεις τιμών σε κάθε τομέα της ζωής των πολίτων, με τους τελευταίους να μην μπορούν να κάνουν πολλά για να αλλάξουν την κατάσταση που επικρατεί.
Σύμφωνα, όμως, με τις συμβουλές που έδωσε ο CEO της Berkshire Hathaway και γνωστός επενδυτής, Γουόρεν Μπάφετ, σε δημοσίευμα στο CNBC, ο κάθε πολίτης ξεχωριστά μπορεί να κάνει ορισμένες «έξυπνες κινήσεις», προκειμένου να προστατευθεί από τις πληθωριστικές πιέσεις.
Μία από τις πιο γνωστές συμβουλές του είναι ότι ο καλύτερος τρόπος προστασίας από τα «δεινά» του πληθωρισμού είναι η τελειοποίηση των δεξιοτήτων μας και η σκληρή δουλειά και προσπάθεια, ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας και να γίνουμε ένας από τους καλύτερους στον τομέα μας.
Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να είστε εξαιρετικά καλοί σε κάτι».
Ακόμη, ο ίδιος υποστήριξε το επιχείρημά του προσθέτοντας ότι οι δεξιότητες, σε αντίθεση με τα χρήματα, δεν επηρεάζονται από τον πληθωρισμό.
Aν κάποιος διαθέτει κάποια δεξιότητα, η οποία έχει πολλή ζήτηση, η δεξιότητα αυτή θα παραμείνει σε ζήτηση ανεξαρτήτως της αξίας του δολαρίου.
Συμβουλή που θυμίζει το 2009
Η συμβουλή του αυτή θυμίζει πολύ τη συμβουλή που είχε δώσει το 2009, μετά το τέλος της Μεγάλης Ύφεσης, όταν είχε πει: «Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να επενδύσετε στον εαυτό σας».
Την ίδια εποχή, ο ίδιος είχε προβεί και σε μία ακόμη συμβουλή αναφέροντας ότι άλλη μία λύση είναι η επένδυση σε μία εταιρεία που θα παράγει προϊόντα, τα οποία θα είναι πάντα σε ζήτηση, ανεξαρτήτως της απόδοσης του δολαρίου.
Για να υποστηρίξει το επιχείρημά του αυτό, έδωσε ως παράδειγμα την Coca-Cola, αναφέροντας ότι οι καταναλωτές θα θέλουν πάντα να αγοράσουν το αγαπημένο τους αναψυκτικό ανεξαρτήτως της αξίας του δολαρίου και χωρίς να επηρεάζονται από τον πληθωρισμό.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις