BMW M135i: Η κορυφή του παγόβουνου
Η ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 1 βρίσκεται προ των πυλών δίνοντας μια ικανή δόση των -πολλών- αλλαγών που θα φέρει μαζί της μέσω της ισχυρότερης Μ135i η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης
Φωτογραφίες: Automedia
Η BMW προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή της τρίτης κατά σειράς, γενιάς της Σειράς 1 που συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης με γρήγορους ρυθμούς προσφέροντας άφθονες λήψεις της κορυφαίας παραλλαγής της M135i.
Αδιάψευστο στοιχείο της ταυτότητας του συγκεκριμένου πρωτοτύπου οι χαρακτηριστικές τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης που συνήθως αποτελούν αποκλειστικότητα των M εκδόσεων.
Η συγκεκριμένη επιλογή έχει πυροδοτήσει την φημολογία για την επιστροφή της έκδοσης Μ140i ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η πρόκειται για την ανανεωμένη Μ135i η οποία σε κάθε περίπτωση θα προσφέρει υψηλότερη ισχύ από τον δίλιτρο turbo κινητήρα που δεδομένα θα ξεπεράσει τους 306 ίππους και θα συνδυάζεται με τετρακίνηση.
Προς το παρόν το καμουφλάζ καλύπτει το σύνολο των επιφανειών της χωρίς όμως να μπορεί να κρύψει όλες τις αλλαγές όπως για παράδειγμα την μεγαλύτερη γρίλια που μιμείται το σχεδιασμό της νεότερης Σειράς 2 Coupe αλλά και την παρουσία μεγαλύτερων εισαγωγών αέρα χαμηλότερα για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ο νέος σχεδιασμός για το τρίτο φως φρένου, το νέο spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ καθώς και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας
Η νέα σειρά εικόνων προσφέρει επίσης την πρώτη ματιά στο εσωτερικό της ανανεωμένης Σειράς 1 η οποία ανεξαρτήτως έκδοσης, αναμένεται να μιμηθεί επίσης το σχεδιασμό της Σειράς 2. Aυτός μεταφράζεται στην παρουσία δύο οθονών 12,3 και 10,25 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment αντίστοιχα. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η… απουσία του περιστροφικού επιλογέα ο οποίος εφεξής θα αποτελεί αποκλειστικά των μεγαλύτερων μοντέλων της BMW ενώ προφανής είναι και η σμίκρυνση του επιλογέα των ταχυτήτων.
Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο για την έκδοση Μ135i είναι η παρουσία τετρακίνησης όπως ισχύει και για την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι το κατά πόσο η BMW θα μπει στον πειρασμό να εφοδιάσει την κορυφαία έκδοση της Σειράς 1 με κάποιου είδους υβριδική τεχνολογία όπως θα ισχύει για τις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρα της Σειράς 1 που αναμένεται να ενσωματώσουν σε εκτεταμένο βαθμό ήπια υβριδική τεχνολογία.
Δεν αποκλείεται πάντως η BMW να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική τεχνολογία προκειμένου να προχωρήσει σε μια γενναία αύξηση της ισχύος της κορυφαίας έκδοσης με δεδομένες τις ολοένα πιο «άγριες» διαθέσεις του ανταγωνισμού των Mercedes-AMG A 45 S και Audi RS3 που ως γνωστόν βρίσκονται στην περιοχή των 400 ίππων.
- Αντώνης Σαμαράς: Πώς σχολιάζουν τουρκικά ΜΜΕ τη διαγραφή του από τον Κυριάκο Μητσοτάκη
- Βόλος-Πολυτεχνείο: Διαδηλωτές πέταξαν πέτρες σε αστυνομικούς – Ένταση και ρίψη χημικών
- Ο «απρόβλεπτος» Τραμπ ως δικαιολογία
- Μόλις έφερε πιο κοντά έναν Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο λέει η Ρωσία για τον Μπάιντεν
- Οι πιθανοί αντίπαλοι της Εθνικής στα playoffs ανόδου του Nations League – «Κλείδωσαν» δύο, έρχονται άλλοι δύο
- Απολαύστε γκολ και πλούσιο θέαμα από τα παιχνίδια του Nations League – Τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες (vids)