BMW M2: Σε τροχιά αποκάλυψης
H βαυαρική φίρμα παρουσιάζει το πρώτο δείγμα γραφής της νέας Μ2 εν όψει της πρεμιέρας της που αναμένεται μέσα στην χρονιά
Φωτογραφίες: Instagram BMW, Automedia
H BMW αποκαλύπτει μια καμουφλαρισμένη εικόνα της νέας Μ2 η οποία εκτός από στοιχεία για την πληθωρική προσωπικότητα του μικρότερου coupe της δίνει μια γεύση και για τα M Performance εξοπλιστικά στοιχεία με τα οποία θα είναι διαθέσιμη.
Στα τελευταία συγκαταλέγονται μια νέα αεροδυναμική πτέρυγα και ένα σετ μεγαλύτερων τροχών αντίστοιχου σχεδιασμού αυτών που είναι διαθέσιμοι για τις M3 και M4.
Ανεξαρτήτως των επιπλέον στοιχείων M Performance η νέα Μ2 έχει τύχει κατά το πρόσφατο παρελθόν πολλαπλών φωτογραφίσεων ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με φόντο την πίστα του Nurburgring.
Κατά τις πολλές αυτές περιστάσεις ο φωτογραφικός φακός έχει αποτυπώσει την νέα πιο επιθετική όψη σε σχέση με την «απλή» Σειρά 2 με κυρίαρχα ένα νέο splitter και τις αυξημένες σε μέγεθος και αριθμό εισαγωγές αέρα.
Αντιστοίχως στο πίσω τμήμα διακρίνεται ένας θηριώδης αεροδυναμικός διαχύτης και η χαρακτηριστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που αποτελεί κοινή συνισταμένη όλων των M.
Tην εικόνα συμπληρώνουν ένα ducktail spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ, οι διογκωμένοι θόλοι, τα ξαναγραμμένα και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα που αφήνουν μικρότερη απόσταση από το έδαφος.
Ανεξαρτήτως των σχεδιαστικών λεπτομερειών, η νέα Μ2 θα επωφεληθεί εξίσου από την νέα πλατφόρμα όπου βασίζεται και η Σειρά 2 και αποτελεί μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής της Σειράς 3. Η ισχύς της αναμένεται να προέλθει παραδοσιακά από εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων και συγκεκριμένα του μοτέρ που S58 που εφοδιάζει ήδη τις Χ3 και X4 M προσφέροντας έως και 510 ίππους.
Βέβαια στην περίπτωση της Μ2 η παραπάνω ισχύς αναμένεται να περιοριστεί στην περιοχή των 400+ ίππων προσφέροντας την απαραίτητη απόσταση από τις μεγαλύτερες-ακριβότερες προτάσεις της BMW. Σε δεύτερο χρόνο ωστόσο θα υπάρξουν ακόμα ισχυρότερες εκδόσεις στα πρότυπα των σημερινών Μ2 Competition και της ακόμα πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης CS οι οποίες αναμένεται να προσφέρουν επιπλέον ισχύ ανάμεσα σε 430 και 460 ίππους.
Ένα στοιχείο που θα διαχωρίζει την Μ2 από το ανταγωνισμό αλλά και από τις μεγαλύτερες Μ είναι η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Φυσικά για την καλύτερη διαχείριση της ισχύος, η Μ2 θα διαθέτει αυξημένα μετατρόχια, ενισχυμένο πλαίσιο και φυσικά μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση η οποία θα προσφέρει και διαφορετικές επιλογές ως τα αμορτισέρ σύμφωνα με τις συνήθειες της BMW αλλά και τη δυνατοτήτα περαιτέρω ρύθμισης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από το εξωτερικό, ο φωτογραφικός φακός έχει εισχωρήσει και στο εσωτερικό της δοκιμαστικής Μ2 όπου κυριαρχεί το Curved Display iDrive η κοίλη οθόνη που συγκεντρώνει τις δύο οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του infotainment κάτω από μια ενιαία επιφάνεια. Tην εικόνα θα συμπληρώσουν τα bucket καθίσματα, το sport τιμόνι με τους M διακόπτες που εξασφαλίζουν αμεσότερη πρόσβαση στις προεπιλεγμένες διαμορφώσεις.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη