TikTok: Φέτος θα ξεπεράσει σε χρόνο χρήσης το YouTube στις ΗΠΑ
Αν και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην πλατφόρμα του TikTok αυξάνεται δεν ισχύει το ίδιο και για τα έσοδα από την προβολή διαφημίσεων
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Οι χρήστες του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες θα περάσουν περισσότερο χρόνο με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης φέτος από ό,τι οι χρήστες του YouTube στην ανταγωνιστική πλατφόρμα.
Αυτή η διαφορά θα είναι μόλις ένα κλάσμα του λεπτού, αλλά θα επεκταθεί τα επόμενα χρόνια, συμπεραίνει σε ανάλυσή του ο Business Insider.
Σύμφωνα με την εν λόγω ανάλυση, ο χρόνος που αφιερώνεται στην κύλιση μέσω του TikTok αυξάνεται ταχύτατα και η εφαρμογή είναι ήδη διαβόητη επειδή προσελκύει νέους χρήστες.
Το 2020, η πλατφόρμα ξεπέρασε τα Facebook και Instagram, με τους χρήστες να ξοδεύουν 38,6 λεπτά στο TikTok, 4 λεπτά περισσότερα από τα 34,6 λεπτά του Facebook.
Τα στοιχεία που συγκεντρώνει η πλατφόρμα eMarketer του Business Insider δείχνουν ότι επόμενος στόχος είναι να ξεπεράσει το YouTube. Ήδη η εφαρμογή που ανήκει στην κινεζική ByteDance καθιέρωσε τα βίντεο διάρκειας 3 λεπτών πέρυσι, ενώ λίγους μήνες αργότερα ήρθε και η δυνατότητα δημιουργίας και προβολής βίντεο διάρκειας 5 λεπτών.
Τον Φεβρουάριο που μας πέρασε έγινε ένα σαφές βήμα προς το περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας με την εισαγωγή βίντεο διάρκειας 10 λεπτών, δηλαδή μία λειτουργία ευθέως ανταγωνιστική απέναντι στο YouTube.
H Generation Z
Πάνω από το 40% της Generation Z, δηλαδή των ατόμων που γεννήθηκαν από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 μέχρι τη δεκαετία του 2010, φαίνεται να ξοδεύει περισσότερες από 3 ώρες την ημέρα στο TikTok.
Αν και ο αριθμός ακούγεται ιδιαίτερα υψηλός, περίπου το ίδιο ποσοστό στις ίδιες ηλικιακές ομάδες ξοδεύει περισσότερες από 3 ώρες με το YouTube, πράγμα που σημαίνει ότι ο εθισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απλώς ένα πρόβλημα που αφορά το TikTok.
Αντιγραφή του TikTok από άλλες πλατφόρμες
Το TikTok αντιγράφει τους ανταγωνιστές του δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας βίντεο όλο και μεγαλύτερης διάρκειας. Το ίδιο όμως ισχύει και με τις υπόλοιπες πλατφόρμες.
Το Instagram και το YouTube προσπαθώντας να ανταγωνιστούν την πλατφόρμα στο πεδίο που πραγματικά κυριαρχεί, δηλαδή στα πολύ μικρής διάρκειας βίντεο, καθιερώνουν ανάλογες λειτουργίες. Τα Reels (για το Instagram) και τα Shorts (για το YouTube).
Συγχρόνως, φαίνεται ότι το TikTok δημιουργεί ανταγωνισμό και με άλλες πλατφόρμες, όπως το Twitter με την εισαγωγή μιας λειτουργίας Repost, το Snapchat και το Instagram με Stories και το Twitch με λογισμικό ζωντανής ροής για επιτραπέζιους υπολογιστές.
Το μέλλον
Αν και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην πλατφόρμα θα είναι φέτος κορυφαίος, τα έσοδα από διαφημίσεις του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα ξεπεράσουν ακόμα το κυρίαρχο YouTube..
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Business Insider κάτι τέτοιο ενδεχομένως να συμβεί το 2024, όταν το TikTok θα έχει έσοδα από διαφημίσεις 11,01 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας τα 10,71 δισ. δολάρια του YouTube.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις