Νέα μορφή καταστημάτων λανσάρει το Public – Τι αλλάζει το 2022
Τι αλλάζει το 2022 στα καταστήματα Public – Αλλαγές και επενδύσεις
Την ένταξη μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών σε καταστήματα Public σχεδιάζει για το 2022 το Public Group.
Στο επίκεντρο της συγκεκριμένης προσπάθειας θα βρεθούν τα συνολικά δέκα καταστήματα της αλυσίδας με επιφάνεια άνω των 2.000 τ.μ. καθώς από αυτά θα ξεκινήσει το Public Group να εντάσσει σταδιακά τις οικιακές συσκευές.
Ήδη στο κατάστημα της Πλατείας Συντάγματος, το οποίο θεωρείται ναυαρχίδα, όπως και στο Golden Hall έχουν μπει οι μικρές οικιακές συσκευές καθώς ταιριάζουν στο concept Public που βασίζεται στις πιο αυθόρμητες αγορές, ενώ παράλληλα εισάγονται ευρύτερα στο δίκτυο και καινοτόμες υπηρεσίες, όπως είναι η άμεση επισκευή συσκευών στα iRepair corners που λειτουργούν στα καταστήματα Public στο Σύνταγμα, στο the Mall Athens, στη Γλυφάδα και στον Πειραιά. Έτσι το Public παραμένει πάντα ένα βήμα μπροστά φέρνοντας όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θέλει ο πελάτης σε ένα σημείο.
Το σχήμα Public-MediaMarkt
Τα πρώτα βήματα για να «μεγαλώσει» το Public στο κομμάτι των οικιακών συσκευών έγιναν με την εξαγορά του 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public-MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο και η επένδυση ύψους 50 εκ. ευρώ που ανακοινώθηκε ήδη από τις αρχές της χρονιάς και είναι σε φάση υλοποίησης.
Το νέο format καταστημάτων
Σε ότι αφορά το δίκτυο καταστημάτων, ήδη από το 2021, το Public διαμορφώνει ένα νέο format καταστημάτων. Κάποια καταστήματα λειτουργούν κάτω από τα δύο σήματα (Pubic και MediaMarkt) ενώ σε κάποια από αυτά εντάσσονται οι μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές κάτω από τη μάρκα Public.
Πρόκειται για μία κίνηση που φαίνεται ότι αποδίδει και έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Μέσα στο 2022 το νέο format καταστημάτων που έχει εφαρμοστεί σε Ελλάδα και Κύπρο θα επεκταθεί στο σύνολο του δικτύου, ενώ σε ολοένα και περισσότερα καταστήματα Public θα προστεθούν οικιακές συσκευές που συμπληρώνουν τη μεγάλη γκάμα προϊόντων που προσφέρουν.
Οικοσύστημα καινοτομίας
Πέρα από το λανσάρισμα των νέων Public concept stores, προχωράει και η συνολική μετεξέλιξη του Public Group σε ένα οικοσύστημα καινοτομίας γύρω από το ισχυρό brand Public το οποίο θα προωθεί την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, συνδυάζοντας τις καλύτερες τεχνολογίες με το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό.
Στόχος σε αυτό το επίπεδο είναι η παρουσίαση καινοτόμων ψηφιακών interfaces, η αναβάθμιση της online πλατφόρμας public.gr, η βελτίωση των logistics με την επέκταση και τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα αποθηκευτικά κέντρα, η αναβάθμιση της εμπειρίας στο call center κ.α.
Ήδη χάρη στην κεντρική αποθήκη, άνω των 30 χιλιάδων τ.μ., της εταιρείας, το Public προσφέρει για 100.000 προϊόντα στο public.gr δυνατότητα παράδοσης την επόμενη μέρα πανελλαδικά.
Επενδυτικές πρωτοβουλίες
Το νέο format καταστημάτων που έχει δρομολογήσει η εταιρεία συνοδεύεται από επιπλέον επένδυση 20 εκ. ευρώ που αφορά σε επενδυτικές πρωτοβουλίες μέσω της Public Capital Partners σε scale-up επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς Retail Tech & eCommerce, Fintech, Logistics, Digital Payments, EdTech, καθώς και Entertainment & Analytics.
Απώτερος σκοπός είναι η διαμόρφωση ενός οικοσυστήματος που συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το μοντέλο αγοραστικής εμπειρίας που απολαμβάνουν οι καταναλωτές Public. Η διάθεση των 20 εκατομμυρίων από την Public Capital Partners θα γίνεται σταδιακά και θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2023, ανάλογα με τις ανάγκες και τις ευκαιρίες που θα προκύψουν.
- Ο Γιάννης αποθέωσε τον Τρεντ (vid)
- Ελλάδα: Τις πιο ψηλές θερμοκρασίες «έπιασαν» οι θάλασσες το 2024 – Θερμότερο καλοκαίρι εδώ και 40 χρόνια
- Πυροσβεστική: Απόπειρες εξαπάτησης επιχειρήσεων για δήθεν οικονομικές συναλλαγές με την υπηρεσία
- Κωνσταντίνος Αργυρός: Τι είπε ο πατέρας του, Βασίλης για τη γέννηση του εγγονού του
- Λοιμώξεις αναπνευστικού: Ξεκινάει η «σεζόν» των ιώσεων – Πώς θα προστατευθούμε
- Ο Τζορτζ Ράσελ poleman στο Λας Βέγκας