Ιπτάμενα ταξί: Κανονιστικό πλαίσιο για την αδειοδότηση πιλότων ετοιμάζουν οι ΗΠΑ
Οι σημερινοί κανονισμοί δεν προβλέπουν αεροσκάφη που «απογειώνονται σε λειτουργία ελικοπτέρου, περνούν σε λειτουργία αεροπλάνου για την πτήση, και μετά επανέρχονται σε λειτουργία ελικοπτέρου για την προσγείωση».
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Με μια πληθώρα εταιρειών να επενδύουν στα ιπτάμενα οχήματα του μέλλοντος, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) ανακοίνωσε ότι καταρτίζει κανόνες για την αδειοδότηση των πιλότων.
Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη κατακόρυφης προσαπογείωσης (eVTOL) προμοτάρονται το τελευταίο διάστημα ως ιπτάμενα ταξί που θα καθορίσουν το μέλλον της αστικής κινητικότητας, και αρκετές εταιρείες που αναπτύσσουν τέτοιες λύσεις έχουν εισαχθεί στο χρηματιστήριο, επισημαίνει το Reuters.
Η FAA ανακοίνωσε ότι προχωρά σε τροποποίηση της ρυθμιστικής διαδικασίας ώστε να προσφέρει ένα «προβλέψιμο σχέδιο που θα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες εκπαίδευσης και πιστοποίησης των πιλότων που θα χειρίζονται αυτά τα νέα αεροσκάφη».
Η αλλαγή πορείας στην κατάρτιση του πλαισίου «θα εξαλείψει την ανάγκη για ειδικές προϋποθέσεις και εξαιρέσεις».
Διαβάστε επίσης:
- Για τα ιπτάμενα ταξί, η ώρα της απογείωσης δείχνει να πλησιάζει
- Ιπτάμενα ταξί ετοιμάζεται να υποδεχτεί το αεροδρόμιο της Ρώμης
- Η Σεούλ δοκιμάζει πύργο ελέγχου για ιπτάμενα ταξί
Η υπηρεσία εξήγησε πως οι αλλαγές είναι απαραίτητες δεδομένου ότι το σημερινό πλαίσιο δεν προβλέπει την ανάγκη εκπαίδευσης πιλότων για αεροσκάφη που «απογειώνονται σε λειτουργία ελικοπτέρου, περνούν σε λειτουργία αεροπλάνου για την πτήση, και μετά επανέρχονται σε λειτουργία ελικοπτέρου για την προσγείωση».
Πολλές νεοφυείς εταιρείες που αναπτύσσουν eVTOL έχουν τη στήριξη μεγάλων αεροπορικών εταιρειών ή άλλων επενδυτών. Η Toyota έχει μερίδιο στην Joby Aviation, η United Airlines και η Stellantis επενδύουν στην Archer Aviation, ενώ η American Airlines Group και η Honeywell International στηρίζουν τη βρετανική Vertical Aerospace.
Η Joby, η οποία πέρυσι παρουσίασε το πρωτότυπο του ιπτάμενου ταξί της έξω από το χρηματιστήριο της Ουόλ Στριτ, ελπίζει να λανσάρει το 2024 υπηρεσία διαμοιρασμού πτήσεων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις