Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Στα 84 του ο sir Anthony Hopkins γίνεται το απόλυτο style icon

Στα 84 του ο sir Anthony Hopkins γίνεται το απόλυτο style icon

Τον γνωρίζουμε ως έναν από τους πιο καταξιωμένους ηθοποιούς της παγκόσμιας καλλιτεχνικής σκηνής. Ο Anthony Hopkins στα 84 χρόνια του γίνεται το πρόσωπο της καμπάνιας της γυναικείας συλλογής του οίκου Loewe.

Ο βραβευμένος ηθοποιός επιμελείται ιδιαίτερα την εμφάνιση του επιλέγοντας ξεχωριστά κομμάτια στην γκαρνταρόμπα του,

Και ακόμα κι αν δεν επιλέγει ο ίδιος τα ρούχα που φοράει (μπορεί καμία φορά, να τον βοηθάει κάποιος στιλίστας), είναι ο τρόπος που τα φοράει που τον καθιστούν έναν πραγματικά stylish άνδρα.

Ό,τι φοράει, δεν τον «φοράει» και αυτό είναι αρκετό για να εμπνέει (άνδρες-γυναίκες) με το στιλ του. Το γεγονός ότι τον βλέπουμε, λοιπόν, να διαφημίζει τσάντες για τον οίκο Loewe, βγάζει απόλυτα νόημα.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ο Jonathan Anderson επέλεξε τον Anthony Hopkins για την καμπάνια του οίκου Loewe.

Την τελευταία πενταετία, πολλά fashion brands επικοινωνούν τις καμπάνιες τους, επιλέγοντας τα σωστά πρόσωπα γι’ αυτές. 

Πρόσωπα που δεν είναι από τον χώρο της μόδας ή που δεν συνδέονται άμεσα με αυτή, προσφέρουν αυτό το «αναπάντεχο στοιχείο» που ανέφερα προηγουμένως. Τι κάνουν με αυτόν τον τρόπο; Δημιουργούν “buzz”. Δημιουργούν «σούσουρο». Οι καμπάνιες συζητιούνται, ποστάρονται στα social media διαφημίζοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τα brands τους.

Από την Joan Didion για την καμπάνια Celine, το 2015, τον Keanu Reeves και πολλούς ακόμα ηθοποιούς, οι οίκοι ποντάρουν σε συχνά σε cult (και όχι μόνο) φιγούρες για τα projects τους.
Ο Anthony Hopkins γίνεται πρόσωπο της Pre-Fall 2022 καμπάνιας Loewe.
 

Κάπως έτσι, o βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, ποζάρει στον φακό του Juergen Teller για το lookbook της Pre-Fall 2022 συλλογής Loewe.

Άλλοτε φορώντας ένα “donut Τ-shirt” και μακρύ παλτό, τζιν και sneakers και άλλοτε με φούτερ και υφασμάτινο παντελόνι, ο Anthony Hopkins ποζάρει δίπλα σε γυναικείες τσάντες. Το αποτέλεσμα; Να μας εμπνέουν τα looks και ο ηθοποιός να μας «πουλάει» τις τσάντες τόσο, ώστε να θέλουμε μια στη συλλογή μας.

Φυσικά, ο ρεαλιστικός «φακός» του Juergen Teller παίζει τεράστιο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα, όπου μαζί με τον αβίαστα κουλ Anthony Hopkins προσφέρουν αυτό το «αναπάντεχο» που τόσο αναζητάμε από τη μόδα τελευταία.Στην καμπάνια συμπρωταγωνιστούν και οι Kaia Gerber, Josh O’Connor και HyunA, αλλά την προσοχή μας έχει ξεκάθαρα ο γνωστός ηθοποιός. Ή αλλιώς, το αγαπημένο μας style icon.

Must in

Με τη Χιρόνα ο Ολυμπιακός στους «32» του Youth League

Την ισπανική Χιρόνα θα αντιμετωπίσει ο Ολυμπιακός Κ19 στην φάση των «32» του Youth League – 11 ή 12 Φεβρουαρίου το ματς των «ερυθρολεύκων», που θα είναι μονό παιχνίδι, εντός έδρας.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο