Ανδρουλάκης: Η Θεσσαλονίκη είναι πίσω στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ είπε ότι χρειάζονται να προστεθούν νέα λεωφορεία στον στόλο του ΟΑΣΘ, να προσληφθούν και άλλοι οδηγοί και να υπάρξει μακροπρόθεσμος σχεδιασμός για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη
Τη συμπαράστασή του στον αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, οι οποίοι κάνουν απεργιακές κινητοποιήσεις, διεκδικώντας την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ -ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος πήγε στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στον Φοίνικα.
«Τα αιτήματά σας είναι δίκαια. Είμαστε στο πλευρό σας, γιατί όλες αυτές οι υποδομές, χωρίς οι εργαζόμενοι να λειτουργούν σε ένα ανθρώπινο περιβάλλον, ουσιαστικά υπονομεύονται. Και τα δίκαια αυτά αιτήματά σας πρέπει να βρουν και την καθολική υποστήριξη του πολιτικού συστήματος και της αυτοδιοίκησης, γιατί όσα λεωφορεία και να έχουμε, αν οι εργαζόμενοι δεν είναι κάτω από αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας τότε, δυστυχώς, δεν έχουμε λύσει το πρόβλημα» είπε ο κ. Ανδρουλάκης, σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους των εργαζομένων και στελέχη του ΟΑΣΘ.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ αναφέρθηκε στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη, σημειώνοντας πως «η Θεσσαλονίκη, δυστυχώς, είναι πολύ πίσω σε ό,τι αφορά τη μετακίνηση των πολιτών με τα δημόσια μέσα μεταφοράς. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο, το βιώνουν οι πολίτες, είναι από τα βασικά θέματα της ποιότητας ζωής στην πόλη, μαζί με την αποκομιδή των απορριμμάτων, και για την παράταξή μας είναι προτεραιότητα. Και είναι άδικο για τη Θεσσαλονίκη, που είναι από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης, να μην έχουν οι πολίτες τις υπηρεσίες που έχουν σε άλλες πόλεις και ζουν σε ένα καλύτερο περιβάλλον».
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ είπε ακόμα ότι χρειάζονται να προστεθούν νέα λεωφορεία στον στόλο του ΟΑΣΘ, να προσληφθούν και άλλοι οδηγοί και να υπάρξει μακροπρόθεσμος σχεδιασμός για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έθεσαν το θέμα της έλλειψης λεωφορείων και προσωπικού. Ενδεικτικά είπαν ότι τα λεωφορεία σήμερα είναι λιγότερα από όσα ήταν το 2010 και με τρεις μετατάξεις που έγιναν στο πλαίσιο της κινητικότητας, αποχώρησαν από τον ΟΑΣΘ 300 εργαζόμενοι. Ο κ. Ανδρουλάκης επισήμανε ότι με την επιστροφή στην κανονικότητα από την πανδημία θα υπάρχουν αυξημένες ανάγκες μεταφοράς πολιτών με τα αστικά λεωφορεία.
Στελέχη του ΟΑΣΘ ενημέρωσαν τον κ. Ανδρουλάκη ότι προχωρούν οι διαδικασίες για τον πανελλαδικό διαγωνισμό προμήθειας λεωφορείων, από τα οποία θα πάρει και η Θεσσαλονίκη. Μέσω της μίσθωσης εξασφαλίστηκαν 260 νέα λεωφορεία -περιμένουν τη μελέτη αναδιάρθρωσης- και η διοίκηση του ΟΑΣΘ κάνει σχεδιασμούς για βελτιώσεις, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Τον κ. Ανδρουλάκη συνόδευαν ο βουλευτής Γιώργος Αρβανιτίδης, η βουλευτής Κων. Αδάμου, ο πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης Χάρης Κυπριανίδης και στελέχη του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ.
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Η βαθμολογία στον όμιλο της Εθνικής μετά την ήττα στο Λονδίνο
- Θα μπουν οι ΗΠΑ στο στόχαστρο των εκδικητών ομολόγων;
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Μπασκόνια
- Μεγάλη Βρετανία – Ελλάδα 73-72: Μπλακ-άουτ και απότομη προσγείωση για τη «γαλανόλευκη»
- Αυτό είναι το πρόσωπο-κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen