Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ΗΠΑ: 10χρονη πέθανε μετά από το «Blackout Challenge» στο TikTok

ΗΠΑ: 10χρονη πέθανε μετά από το «Blackout Challenge» στο TikTok

Πάλευε για 5 ημέρες στην εντατική, όπου και κατέληξε - Μήνυση κατά της πλατφόρμας κατέθεσε η οικογένεια του κοριτσιού.

Μήνυση σε βάρος του TikTok κατέθεσε η οικογένεια ενός 10χρονου κοριτσιού στις ΗΠΑ, το οποίο πέθανε αφού αποπειράθηκε να συμμετάσχει στο «Blackout Challenge». Η μικρή Nylah Anderson από τη Φιλαδέλφεια βρέθηκε στις 7 Δεκεμβρίου του 2021 αναίσθητη μέσα στην ντουλάπα της μητέρας της και έμεινε πέντε μέρες στην εντατική πριν χάσει τη ζωή της.

Η οικογένεια της μικρής κατηγορεί το TikTok για προώθηση ελαττωματικού προϊόντος και αμέλεια, λέγοντας ότι το επικίνδυνο challenge προωθήθηκε στο κορίτσι μέσω της σελίδας «for you» στην πλατφόρμα.

«Ο αλγόριθμος αποφάσισε ότι το θανατηφόρο blackout challenge ταίριαζε και πιθανότατα θα ενδιέφερε την 10χρονη Nylah Anderson και ως αποτέλεσμα αυτού, εκείνη πέθανε», αναφέρει η μήνυση.

Τι είναι το «Blackout Challenge»

Πρόκειται για ένα «παιχνίδι» στο οποίο οι χρήστες της πλατφόρμας καλούνται να στραγγαλιστούν με ένα καλώδιο ή κορδόνι παπουτσιού μέχρι να χάσουν τις αισθήσεις τους για λίγα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να καταγράψουν σε βίντεο τη στιγμή ευφορίας, όταν ανακτούν ξανά τις αισθήσεις τους.

Το εν λόγω «παιχνίδι» εμφανίστηκε και σε άλλες εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά μια ιατροδικαστική ανάλυση του κινητού τηλεφώνου της 10χρονης Nylah Anderson έδειξε ότι το TikTok χρησιμοποιήθηκε τη στιγμή του συμβάντος, δήλωσε ο Jeffrey Goodman, δικηγόρος της οικογένειας.

Η μητέρα της 10χρονης, είπε σε συνέντευξή της ότι από τον θάνατο της κόρης της ανακάλυψε ότι η Nylah δεν ήταν το μόνο θύμα του «challenge». «Είναι καιρός να τελειώσουν αυτά τα επικίνδυνα challenge, ώστε άλλες οικογένειες να μην βιώσουν την θλίψη που ζούμε καθημερινά», είπε.

Σε σχετική ανακοίνωσή της, η εταιρεία ανέφερε ότι «αυτό το ανησυχητικό challenge, για το οποίο άνθρωποι φαίνεται να μαθαίνουν από άλλες πηγές πέραν του TikTok, υπήρχε πολύ πριν από την πλατφόρμα μας».

Must in

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι απαντά η εταιρεία για το λογότυπο

Στο πλαίσιο του νέου Διαγωνισμού υποβλήθηκαν οκτώ (8) προσφορές, τις οποίες η Επιτροπή Διαγωνισμού της Ελληνικό Μετρό ομόφωνα απέρριψε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024