H Aston Martin, η Ferrari και ο «νέος 007»
Στο πρώην αφεντικό της Ferrari αναζητά το μυστικό για την επιτυχία η εταιρεία που έφτιαξε το όχημα του διάσημου βρετανού πράκτορα
- Αποκάλυψη in: Έψαξαν τις κάμερες για το ύποπτο «φορτίο» της τραγωδίας στα Τέμπη προ …δύο ημερών
- Αναγκαία η άμεση παρέμβαση του Αρείου Πάγου για το «χαμένο» υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη, λέει το ΠΑΣΟΚ
- Η «νέα ελίτ» στη Ρωσία – Από τα πολεμικά μέτωπα στην Ουκρανία, στην πολιτική σκηνή
- Σε ποια χώρα κάνουν θραύση τα κινέζικα αυτοκίνητα
Στο πρώην αφεντικό της Ferrari, τον Αμεντέο Φελίσα, στρέφεται τώρα η Αστον Μάρτιν σε μια προσπάθεια να μιμηθεί την επιτυχία της ιταλικής εταιρείας κατασκευής σπορ οχημάτων αλλά και να κινηθεί ταχύτερα προς την ηλεκτροκίνηση όπου δεσπόζει η Tesla του Ελον Μασκ.
Η μητρική εταιρεία της Αστον Μάρτιν, η Aston Martin Lagonda Global Holdings ανακοίνωσε ότι το πρώην αφεντικό της Ferrari NV αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου στη βρετανική εταιρεία, η οποία έχει δανείσει μεταξύ άλλων μοντέλα της στον διάσημο υπερκατάσκοπο 007.
Ο 75χρονος Φελίσα ανήκε ήδη στο διοικητικό συμβούλιο της Αστον Μάρτιν και διετέλεσε επικεφαλής της Φεράρι από το 2008 έως το 2016 όταν η εταιρεία ήταν κάτω από την ομπρέλα του ομίλου της FIAT. Πρόκειται για τον τρίτο μάνατζερ που αναλαμβάνει τις τύχες της εταιρείας μέσα σε διάστημα τριών μόλις ετών.
Η τοποθέτηση του Φελίσα στη θέση έρχεται σε μια κρίσιμη καμπή για την εταιρεία, η οποία εξακολουθεί να παλεύει με τα υπέρογκα χρέη που υπερβαίνουν το 1 δισ. δολάρια.
Επιπλέον, έχει μείνει αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό όσον αφορά στην εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων. Το πρώτο μοντέλο αυτής της κατηγορίας αναμένεται να παρουσιαστεί μετά το 2025, δηλαδή ύστερα από τρία χρόνια στην καλύτερη περίπτωση.
«Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και κινείται προς την ηλεκτροκίνηση ακόμη και για τα σπορ μοντέλα, ο Φελίσα θα πρέπει να δείξει στην Αστον Μάρτιν οδηγικές ικανότητες αντάξιες με αυτές του Τζέιμς Μποντ για να την οδηγήσει μπροστά από τον ανταγωνισμό», σχολίαζε το Reuters.
Ο Φελίσα είναι ειδικός στα μηχανολογικά και έχει γεννηθεί στο Μιλάνο. Πριν από τη Ferrari ήταν επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης νέων μοντέλων στην Alfa Romeo (όμιλος Fiat Chrysler). Τώρα, θα πρέπει να επικεντρωθεί στην αναμόρφωση της τεχνικής ομάδας της Αστον Μάρτιν προσλαμβάνοντας νέο προσωπικό και προωθώντας σε υψηλότερα κλιμάκια της ιεραρχίας ταλέντα που ήδη εργάζονται στην εταιρεία.
«Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πέντε άνθρωποι στον κόσμο που έχουν τόσο πλούσια εμπειρία όσο ο Φελίσα», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος της Αστον Μάρτιν, Λόρενς Στρολ.
Ο Λορενς Στρολ πήρε το τιμόνι για τη διάσωση της πιο γνωστής μάρκας αυτοκινήτων του Τζέιμς Μποντ πριν από περίπου δύο χρόνια, σε μια χρονική περίοδο που η εταιρεία αντιμετώπιζε σημαντικές προκλήσεις.
Ο Στρολ έχει επιβλέψει την αναμόρφωση της παραγωγής με κύριο στόχο την αύξηση των περιθωρίων κέρδους αλλά και εκτελώντας με πιο εξατομικευμένες παραγγελίες αυτοκινήτων για πλούσιους πελάτες, όπως ακριβώς κάνει η Ferrari που αποτελεί και τον βασικό ανταγωνιστή της.
Πώς ο Τζέιμς Μποντ και η Aston Martin έγιναν… ένα
Εχουν περάσει περισσότερα από πενήντα χρόνια από τότε που η Aston Martin έγινε παγκόσμιο σύμβολο στυλ και κομψότητας χάρη στην εμφάνισή της στην ταινία του «Χρυσοδάκτυλος» του 1964.
Ηταν η τρίτη κατά σειρά ταινία του διάσημου βρετανού πράκτορα. Το μοντέλο DB5 σηματοδότησε την αρχή μιας σχέσης που έμελλε να γράψει ιστορία στον χώρο του κινηματογράφου και η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα…
Μάλιστα, το συγκεκριμένο ορίτζιναλ DB5 πουλήθηκε το 2010 έναντι του αστρονομικού ποσού των 3,9 εκατομμυρίων ευρώ, μαζί με όλα τα εξαρτήματα (gadget) που είχε στην ταινία όπως οι περιστρεφόμενες πινακίδες κυκλοφορίας, το ενσωματωμένο τηλέφωνο, τα διπλά πιστόλια πίσω από τα πλαϊνά φώτα και το επεκτεινόμενο κοπτικό ελαστικών που βγαίνει από τον πίσω τροχό. Λέγεται πως το θρυλικό κάθισμα του συνοδηγού που εκτοξεύεται δεν λειτούργησε ποτέ στην πραγματικότητα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις