Brabus 900 XLP: Ανεβάζοντας τους τόνους
Κατά την προσφιλή της συνήθεια, η Brabus «πειράζει» την Mercedes-AMG G 63, δημιουργώντας μια ακόμα πιο επιβλητική ειδική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε 10 αντίτυπα
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
H ήδη πληθωρική Mercedes-AMG G 63 αποκτά μια νέα, ακόμα πιο επιβλητική έκδοση με την φροντίδα της Brabus, ακόμα μεγαλύτερη ισχύ αλλά και μια σειρά οπτικών όσο και ουσιαστικών διαφοροποιήσεων που την καθιστούν ξεχωριστή.
Η 900 ΧLP όπως ονομάζεται η έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 10 αντίτυπα εφοδιάζεται με τον twin-turbo V8 κινητήρα της Brabus, Rocket ο οποίος έχει χωρητικότητα 4,5 λίτρων, υπόσχεται ισχύ 900 ίππων και την θεαματική ροπή των 1.250 Nm χάρη σε βελτιώσεις στο σύστημα υπερτροφοδότησης και στο νέο σύστημα εξαγωγής.
Η ισχύς μεταδίδεται παραδοσιακά και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή του αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων και εξασφαλίζει στην 900 XLP τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα.
Να σημειωθεί ότι η νέα έκδοση με την υπογραφή της Brabus είναι κατά 286 κιλά βαρύτερη σε σχέση με την «τυπική» G 63 με το συνολικό της βάρος να ανέρχεται σε 2.936 κιλά. Για ευνόητους λόγους η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας σε 210 χλμ./ώρα.
Το επιπλέον βάρος της έκδοσης οφείλεται εν μέρει και στις νέες προσθήκες off-road εξοπλισμού ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ράγες οροφή, βίντσι βαρέος τύπου, τέσσερα βοηθητικά σώματα LED, ενισχυμένο bodykit και ένα σετ σφυρήλατων τροχών Monoblock 22 ιντσών με χωμάτινα ελαστικά. Στα νέα στοιχεία ξεχωρίζουν οι ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες οι οποίες «ντύνουν» και τις απολήξεις της ενεργής εξάτμισης.
Παράλληλα με τον βελτιωμένο κινητήρα και τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις, η XLP διαθέτει μια αναβαθμισμένη ανάρτηση η οποία επωφελείται από το σύστημα της Brabus, Ride Control το οποίο μιμείται τις εκδόσεις G 500 4x4x2 και την πληθωρική εξάτροχη 6χ6, εξασφαλίζοντας μεταξύ άλλων την αύξηση της απόστασης από το έδαφος έως και κατά 49 εκατοστά.
Το εσωτερικό δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχο στις βελτιώσεις με κυρίαρχες τις νέες επενδύσεις με τις χαρακτηριστικές κόκκινες ραφές και τις περισσότερες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα.
Ως επιστέγασμα των αλλαγών η XLP 900 διαθέτει σύστημα που προσαρμόζει τον ήχο του κινητήρα καθώς ο οδηγός μπορεί να επιλέξει είτε το Sport όπου ο βρυχηθμός του V8 γίνεται ακόμα επιβλητικότερος είτε το Whisper όταν διέρχεται από κατοικημένες περιοχές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις