Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance: Αγωνιστική πρόβα ηλεκτροκίνησης
Η Porsche παρουσιάζει την υλοποίηση της Mission R με την μορφή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού πρωτότυπου το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για τον πλήρη εξηλεκτρισμό των Cayman και Boxster
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Η υπερθέρμανση του πλανήτη κοστίζει ζωές - Για πρώτη φορά επιστήμονες υπολογίζουν τους θανάτους
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε μια αγωνιστικών προδιαγραφών πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία, αφενός, θα χρησιμεύσει ως ένα πειραματικό αγωνιστικό πρωτότυπο και κυριότερα ως πρόβα τζενεράλε για τον μετασχηματισμό της 718 Cayman σε EV.
Για εκείνους που θυμούνται την Mission R, το πρωτότυπο που η γερμανική φίρμα παρουσίασε στην έκθεση του Μονάχου πέρυσι το φθινόπωρο, η 718 Cayman GT4 ePerformance αποτελεί ουσιαστικά την απολύτως λειτουργική μετεξέλιξή της.
Έτσι, όπως ακριβώς και η Mission R, η 718 Cayman GT4 ePerformance παίρνει ως αφετηρία το πλαίσιο της αγωνιστικής 718 Cayman GT4 Clubsport με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση φιλοξενεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο αποτελούμενο από δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, η ισχύς των δίδυμων ηλεκτρικών μοτέρ αντί των 1.000 ίππων της Mission R έχει περιοριστεί σε 611 ίππους. Ο συγκεκριμένος αριθμός έχει προκύψει προκειμένου η έκδοση να μπορεί να αποδίδει σταθερά το παραπάνω μέγεθος ισχύος για διάρκεια 30 λεπτών όσο δηλαδή διαρκεί ένας αγώνας Carrera Cup.
Η Porsche υποστηρίζει ότι βάσει της ανάλυσης επιδόσεων που πραγματοποίησε, η 718 Cayman GT4 ePerformance προσφέρει ανάλογες επιδόσεις με την 911 GT3 Cup. Πλην αυτού, αξίζει να σημειωθεί ότι το αγωνιστικό πρωτότυπο επωφελείται από κύκλωμα φόρτισης 900 Volt, στοιχείο που καθιστά εφικτή την αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών από 5% έως 80% σε μόλις 15 λεπτά.
Όπως σημειώνεται η νέα ηλεκτροκίνητη έκδοση μπορεί να μοιράζεται πολλά κοινά με την 718 Cayman GT4 Clubsport, ωστόσο χρειάστηκαν περίπου 6.000 πλήρως ανασχεδιασμένα εξαρτήματα προκειμένου να υπηρετηθεί το ηλεκτρικό σκεπτικό της GT4 ePerformance η οποία είναι και κατά 14,0 εκατοστά φαρδύτερη σε σχέση με το μοντέλο όπου βασίζεται.
Μια επίσης σημαντική διαφορά είναι ότι η GT4 ePerformance αξιοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερες ανανεώσιμες πρώτες ύλες καθώς το αμάξωμα κατασκευάζεται από ίνες φυτικής προέλευσης και συνθετικά υλικά όπως το ανακυκλωμένο ανθρακόνημα καθώς η Porsche θέλει να υπογραμμίσει ότι ακόμα και ένα υψηλών επιδόσεων αγωνιστικών μπορεί να κατασκευάζεται με το σκεπτικό της βιωσιμότητας ως προς όλες τις παραμέτρους του.
Σε ό,τι αφορά τα επόμενα βήματα, η 718 Cayman GT4 ePerformance θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στο πλαίσιο του φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood όπου θα κάνει την διάσημη ανάβαση πριν «διοχετευτεί» σε διάφορες αγωνιστικές εκδηλώσεις στην Ευρώπη αλλά και στην Ασία. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό η «περιοδεία» της αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2024 χρονικό σημείο οπότε λογικά θα ξεκινήσουμε να βλέπουμε τα πρώτα δείγματα της νέας γενιάς των Cayman και Boxster ως αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις