Porsche Panamera: Tα πρώτα «βήματα» της νέας γενιάς
H νέα γενιά του τετράθυρου coupe της Porsche εντοπίζεται για πρώτη φορά από τον φωτογραφικό φακό δίνοντας μια πρώτη γεύση από τις αλλαγές που ετοιμάζει η γερμανική φίρμα
- Τι είναι το shutdown της αμερικανικής κυβέρνησης και τι είναι το ταβάνι του χρέους;
- Γιος και γαμπρός αλληλοκατηγορούνται για τη δολοφονία του 66χρονου - Πώς περιγράφουν το άγριο έγκλημα
- Με αλλεπάλληλες μαχαιριές η δολοφονία στο ξενοδοχείο στην Καλαμάτα - Ομολόγησε ο 35χρονος
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
Φωτογραφίες: Automedia
H κάποτε «παράδοξη» για τα δεδομένα της Porsche, Panamera ετοιμάζεται να υποδεχτεί την τρίτη κατά σειρά γενιά της η οποία δίνει κάποια πρώιμα δείγματα γραφής των διαφοροποιήσεων που θα ενσωματώσει.
Με δεδομένο ότι η «σημερινή» Panamera παρουσιάστηκε το 2017 και σχετικά προσφάτως (τέλη 2020) υποδέχτηκε την ανανεωμένη εκδοχή της, τα πρωτότυπα που εντόπισε ο φωτογραφικός με φόντο το Nurburgring και την περιοχή πέριξ αυτού, δεν μπορούν να κρύβουν κάτι διαφορετικό από την επόμενη γενιά του μοντέλου την οποία θα πρέπει να περιμένουμε από τα τέλη του 2023.
Παρά το πρώιμο στάδιο των συγκεκριμένων δοκιμαστικών πρωτοτύπων είναι σαφές ότι οι σχεδιαστές της Porsche έχουν ανασχεδιάσει το μπροστινό τμήμα και συγκεκριμένα τον προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα οι οποίες δείχνουν να ενσωματώνουν νέα αεροδυναμικά βοηθήματα. Φυσικά στις σχεδιαστικές αλλαγές θα συμπεριληφθούν και τα φωτιστικά σώματα τα οποία προς το παρόν καλύπτονται από έντονο καμουφλάζ που κρύβει το τελικό τους σχήμα.
Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση των συγκεκριμένων δοκιμαστικών πρωτότυπων οι μηχανικοί της Porsche έχουν μπει στον κόπο να καλύψουν και την τρίτη κολώνα κάτι που δεν θα έκαναν αν όντως επρόκειτο για μια ακόμα ανανέωση. Στα στοιχεία που επίσης διακρίνονται είναι η χαρακτηριστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης για το ένα δοκιμαστικό πρωτότυπο που προφανώς ανήκει στη… συνομοταξία των Turbo και μια απλούστερη διπλή απόληξη για το άλλο.
Βέβαιο θα πρέπει να θεωρείται ότι ανάμεσα στις αλλαγές που ετοιμάζει η Porsche για την Panamera θα περιληφθεί η αύξηση των υβριδικής τεχνολογίας εκδόσεων.
Παράλληλα εξίσου δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι δεν θα υπάρξει αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου αφενός λόγω των περιορισμών της αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται και θα εξακολουθεί να βασίζεται, αλλά και λόγω της παρουσίας της αντίστοιχης λογικής, Taycan η οποία πέρυσι υπήρξε το δημοφιλέστερο μοντέλο της γερμανικής φίρμας.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, άφθονο καμουφλάζ κάλυπτε και το εσωτερικό των συγκεκριμένων δοκιμαστικών πρωτοτύπων, στοιχείο που συνηγορεί στην αναθεώρηση ορισμένων στοιχείων αν και δεν οι αλλαγές δεν προδιαγράφονται «συνταρακτικές».
Σε αυτές πάντως αναμένεται να περιλαμβάνεται ένα νέος πιο «χορταστικός» επιλογέας σχέσεων στα πρότυπα της 911 ενώ δεν θα πρέπει αποκλειστεί το ενδεχόμενο ενός πλήρους ψηφιακού πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με ένα νέο infotainment φιλοξενούμενο σε μεγαλύτερη οθόνη. Φυσικά, η νέα Panamera θα επωφεληθεί από τις τελευταίες βελτιώσεις στο λειτουργικό Porsche Communication Management που νωρίτερα μέσα στην χρονιά υποδέχτηκε την έκτη κατά σειρά βελτιωμένη έκδοσή του.
Με δεδομένη την χρονική απόσταση που μας χωρίζει μέχρι την άφιξη της νέας Panamera είναι άγνωστο κατά πόσο θα υπάρξουν δομικές αλλαγές στην γκάμα κινητήρων με την μερική ή ολική ανασχεδίαση των V6 και V8 συνόλων που απαρτίζουν τον πυρήνα της. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο είναι η αύξηση ισχύος αλλά και η ενίσχυση της αποδοτικότητας σε όλο το εύρος των διαθέσιμων εκδόσεων καθώς και ότι η plug-in υβριδική εκδοχή με τα διακριτικά Turbo S E-Hybrid θα εξακολουθεί να τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας, εξασφαλίζοντας ακόμα περισσότερη ισχύ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις