Στην Autodia πήγε και ο Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στον φορέα διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων, Αυτοδιαχείριση, εντάχθηκε ο σπουδαίος καλλιτέχνης, Θανάσης Πολυκανδριώτης
Νέα, σημαντική προσθήκη στην AUTODIA (Αυτοδιαχείριση), τον φορέα συλλογής πνευματικών δικαιωμάτων των καλλιτεχνών. Οπως ανακοινώθηκε, στις τάξεις της Αυτοδιαχείρισης εντάσσεται και ο δημιουργός και δεξιοτέχνης του μπουζουκιού, Θανάσης Πολυκανδριώτης.
Έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους καλύτερους εκτελεστές στο μπουζούκι και έχει πραγματοποιήσει σπουδαίες συνεργασίες και πρώτες εκτελέσεις στην ελληνική δισκογραφία, σε τραγούδια και άλμπουμ όπως «Μικρά Ασία» και «Βυζαντινός Εσπερινός» του Κ.Καλδάρα, «Σταυρός του Νότου» του Θ.Μικρούτσικου, «Ρεζέρβα» και «Τραπεζάκια έξω» του Δ.Σαββόπουλου, το «Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας» του Μ.Λοΐζου, «Μικρές πολιτείες» του Στ.Κουγιουμτζή, «Ο Δρόμος» του Μ.Πλέσσα, «Σκληρός Απρίλης του ‘45» και «Αθανασία» του Μ.Χατζιδάκι, «Ανατολή και Μπαλάντες» του Μ.Θεοδωράκη, «Κέντρο διερχομένων» του Ν.Μαμαγκάκη, «Παρών» του Α. Πάνου και πολλά άλλα.
Το συνθετικό του έργο ξεκίνησε το 1965 και συνεχίζεται έως σήμερα με περισσότερα από 1.000 τραγούδια, μεταξύ των οποίων αλησμόνητες μελωδίες όπως: Τα πήρες όλα κι έφυγες, Κι έλεγες, Έμαθα πως είσαι μάγκας, Παράπονό μου, Ζηλεύω τα πουλιά, Τα βάσανά μου, Ευτυχώς που υπάρχεις κι εσύ, Και λέγε λέγε, Τα κουρέλια κ.ά. Παράλληλα, συνεργάσθηκε με όλους τους μεγάλους Έλληνες τραγουδιστές Στ.Καζαντζίδη, Στρ.Διονυσίου, Γ.Πάριο, Μαρινέλλα, Τ.Βοσκόπουλο, Γ.Πουλόπουλο και άλλους.
Δημιούργησε το μουσικό σύνολο μπουζουκιών OI EPOMENOI – ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ για να εκπληρώσει μία δια βίου ανάγκη να μεταδώσει την αγάπη του για τα παραδοσιακά όργανα στις νεότερες γενιές και να συγκεντρώσει όσους εκτιμούν τη δύναμη της ελληνικής λαϊκής μουσικής. Από τις σπουδαιότερες στιγμές στην πορεία του συνόλου είναι η συνεργασία τους με τον Paco Penia και την Dulce Pontes στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού το 2009 και η εμφάνισή του στην Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων το 2004.
Έχει δώσει συναυλίες στα μεγαλύτερα θέατρα της Ευρώπης, της Αμερικής και της Αυστραλίας όπως Albert Hall (Λονδίνο), Opera House (Σίδνεϊ), Kennedy Center, Carnegie Hall (Αμερική), Shanghai Concert Hall (Σαγκάη) Linder Auditorium (Γιοχάνεσμπουργκ) και έχει λάβει μέρος σε μεγάλα διεθνή φεστιβάλ.
Ο Θανάσης Πολυκανδριώτης είναι ο εμπνευστής και ο συντονιστής ομάδας επιστημόνων για την αναγνώριση του ελληνικού μπουζουκιού ως άυλη πολιτιστική κληρονομιά στην #UNESCO – Unity Nations Educational, Scientific and Cultural Organization.
Είναι ο άνθρωπος που αγωνίστηκε από το 1993 για την αναγνώριση των 27 λαϊκών παραδοσιακών οργάνων προκειμένου να ενταχθούν στην εκπαίδευση με 7ετή φοίτηση και κρατικό πτυχίο. Τον Ιανουάριο του 2022, η Υπουργός Πολιτισμού υπέγραψε την υπουργική απόφαση, με την οποία εντάσσει στον ήδη υπάρχοντα νόμο τη διδασκαλία τους, μεταξύ των οποίων και την οικογένεια του μπουζουκιού – τρίχορδο, τετράχορδο, Τζουράς, Μπαγλαμάς.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Τα νέα έξι κρίσιμα ερωτήματα του θρίλερ της Αμαλιάδας και οι άγνωστες έρευνες της ΕΛ.ΑΣ.