Maserati MC20 Cielo: Νέοι ορίζοντες
H ιταλική φίρμα αποκάλυψε την ανοιχτή έκδοση της MC20 η οποία δεν θα είναι και η τελευταία παραλλαγή του supercar καθώς έπεται και ηλεκτρική συνέχεια
- Τι είναι το shutdown της αμερικανικής κυβέρνησης και τι είναι το ταβάνι του χρέους;
- Όταν ο Μακρόν αποκαλούσε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο «το κλουβί με τις τρελές»
- Έκλεβαν πολυτελή οχήματα SUV και τα πωλούσαν στο εξωτερικό – Το αιματηρό επεισόδιο με τον αρχηγό της σπείρας
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
Σχεδόν δύο χρόνια μετά την εμφάνιση της MC20 Coupe, η φίρμα από την Modena αποκάλυψε την ανοιχτή έκδοση του supercar η οποία υιοθετεί τα ίδια εκκεντρικά, αν όχι εκκεντρικότερα, χαρακτηριστικά.
Επίκεντρο της νέας έκδοσης Cielo αποτελεί ο κινητήρας Nettuno που εφοδιάζει και την coupe και ανήκει στο είδος των V6. Με χωρητικότητα 3,0 λίτρων απόδοση 630 ίππων και 730 Nm ροπής ο κινητήρας συνδυάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που μεταδίδει την ισχύ αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης εξασφαλίζοντας επιδόσεις που συνοψίζονται σε μέγιστη ταχύτητα 320 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε «περίπου 3,0 δευτερόλεπτα», όπως σημειώνουν οι Ιταλοί. Για λόγους σύγκρισης, αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της coupe έκδοσης η διαδικασία απαιτεί 2,9 δευτερόλεπτα.
Η Cielo επωφελείται από μια διαφοροποιημένη εκδοχή του monocoque πλαισίου όπου βασίζεται και η coupe έκδοση και προσφέρει υψηλότερη ακαμψία, αντισταθμίζοντας την απουσία σταθερής μεταλλικής οροφής.
Η τελευταία ενσωματώνει μια μεγάλη διαφανή ηλεκτροχρωματική επιφάνεια την που σύμφωνα με την ιταλική φίρμα αποτελεί την μεγαλύτερη στην κατηγορία. Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της, η οροφή μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε μόλις 12 δευτερόλεπτα.
Πλην της οροφής, η συνολική σχεδίαση δεν διαφέρει πολύ από την ήδη γνωστή coupe έκδοση χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαφορές. Σε αυτές συγκαταλέγεται η απουσία των χαρακτηριστικών τριπλών αεραγωγών στο πίσω τμήμα οι οποίοι έχουν αντικατασταθεί από το λογότυπο της τρίαινας σε τιτάνιο. Οι σχεδιαστές της Maserati έχουν επίσης ανασχεδιάσει και επαναπροσδιορίσει των εισαγωγών αέρα για την ψύξη του κινητήρα αφήνοντας σε κάθε περίπτωση ανέπαφες τις χαρακτηριστικά ανοιγόμενες πόρτες.
Στα νέα στοιχεία συγκαταλέγονται και οι τροχοί οι οποίοι πλην της νέας σχεδίασης διαθέτουν ζάντες από ανθρακόνημα που αφορούν από το συνολικό βάρος 30 κιλά. Μιλώντας για βάρος, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα, ανοιχτή έκδοση είναι κατά μόλις 65 κιλά βαρύτερη από την coupe, σταματώντας στα 1.540 κιλά σε απόλυτη συμφωνία με το supercar σκεπτικό. Χάρη επίσης στην προσεκτική σχεδίαση και τις συνεχείς δοκιμές ο αεροδυναμικός συντελεστής της Cielo έχει αυξηθεί κατά 0.1 σε σχέση με την MC20 Coupe.
Όπως υποθέτει κανείς η νέα έκδοση επωφελείται από το σύνολο των αναβαθμίσεων που η Maserati εισήγαγε προσφάτως και για το coupe, με την Cielo να διαθέτει τα ίδια ανασχεδιασμένα χειριστήρια για τα φώτα και τα νέα paddles καθώς και την εμπλουτισμένη εκδοχή των συστημάτων ασφαλείας. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων σύστημα αυτόνομης πέδησης, αναγνώρισης της οδικής σήμανσης και κάμερες περιμετρικής θέασης.
Προς το παρόν η Maserati δεν έχει ανακοινώσει τον χρονικό ορίζοντα για την παραγωγή της MC20 Cielo. Αυτό που ωστόσο ανακοίνωσε προς έκπληξη όλων είναι ότι η επόμενη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση την οποία θα προσθέσει στην γκάμα της MC20 θα κάνει την εμφάνισή της αρχικά ως cabrio και μετά ως coupe. Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό η ηλεκτρική έκδοση Folgore θα αξιοποιήσει μια διαφορετική αρχιτεκτονική και αναμένεται να προσφέρει ισχύ που θα ξεπερνά τους 1.200 ίππους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις