Polestar 3: Άνοιγμα σε πιο δημοφιλείς κατηγορίες
Η σουηδική φίρμα δίνει το πρώτο καμουφλαρισμένο αλλά επίσημο δείγμα γραφής του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV της το οποίο θα παρουσιαστεί στις αρχές Οκτωβρίου
- «Ο Λίβανος βρίσκεται στο χείλος της κατάρρευσης», λέει ο Μπορέλ
- «Οι θάνατοι από τροχαία ισοδυναμούν με 12 Τέμπη τον χρόνο - Πάνω από 120 θύματα εγκαταλείφθηκαν το 2024»
- Παρέμβαση Δένδια για τον καρκινοπαθή αστυνομικό - Διατάχθηκε ΕΔΕ για τα αίτια της καθυστέρησης
- Ο Κηφισός δεν θα άντεχε το νερό του Ντάνιελ ή της Βαλένθια - Καθηγητής του ΕΜΠ εξηγεί τον λόγο
Η Polestar οριστικοποιεί την πρεμιέρα του νέου, τρίτου κατά σειρά και δυνάμει δημοφιλέστερου λόγω SUV κατηγορίας, μοντέλου της το οποίο, όπως ανακοίνωσε θα διατεθεί αμέσως μετά την πρεμιέρα του στις 3 Οκτωβρίου στις αγορές όπου δραστηριοποιείται η σουηδική φίρμα.
Το νέο μοντέλο θα διεκδικήσει μερίδιο στην ολοένα και πιο πολυπληθή κατηγορία των ηλεκτρικών premium μεγάλων SUV, απέναντι σε προτάσεις όπως η BMW iX και το Audi e-tron. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της φίρμας, Thomas Ingenlanth, η Polestar ήδη εργάζεται για την επίτευξη συμφωνιών με μεγάλες εταιρείες ενοικίασης όπου αναμένεται να διοχετευθούν πάνω από 65.000 μονάδες του Polestar 3, με ορίζοντα πενταετίας.
Την πρώτη χρονιά παραγωγής του μοντέλου αναμένεται να κατασκευαστούν περί τις 50.000 μονάδες του Polestar 3 όπου η Polestar έχει εναποθέσει ένα μεγάλο μέρος των προσδοκιών της για την επίτευξη του στόχου πωλήσεων 290.000 αυτοκινήτων έως το 2025.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του βάσει των όσων έχουν ανακοινωθεί αλλά και όσων αφήνει να εννοηθεί το teaser, το Polestar 3 αντλεί την έμπνευσή του από το σχεδιαστικό ύφος του πρωτότυπου Precept αν και στην προκειμένη περίπτωση τα στοιχεία προσαρμόζονται στην μορφή ενός επιβλητικού SUV.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το νέο μοντέλο θα επιδιώξει να διαφοροποιήσει περαιτέρω την εικόνα της Polestar από αυτή της ομογάλακτης Volvo. Δεν θα ισχύσει το ίδιο και για την τεχνολογία καθώς αφετηρία για το Polestar 3 θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική SPA2 που θα αποτελέσει επίσης την αφετηρία για τη νέα γενιά του XC90. Επίσης εξαιρετικά αμφίβολο είναι στην περίπτωση του Polestar 3 είναι να υιοθετηθεί μια επταθέσια διάταξη στο εσωτερικό καθώς δεδομένα η Polestar επιλέγει να εστιάσει περισσότερο στο στυλ και τις επιδόσεις.
Υπό αυτό το σκεπτικό το Polestar 3 αναμένεται να υιοθετήσει σπορ ρυθμίσεις πλαισίου και μια διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων προς όφελος μεγαλύτερης ισχύος. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία για την μπαταρία ωστόσο κατά το παρελθόν έχει υπάρξει η πληροφορία ότι η αυτονομία του νέου μοντέλου θα αγγίζει τα 500 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις