BMW iX1: Τελευταία παράσταση
H βαυαρική φίρμα αποκαλύπτει ακόμα ορισμένες λεπτομέρειες για την iX1 η οποία θα αποτελέσει το ηλεκτρικό alter ego της Χ1 και θα παρουσιαστεί πολύ σύντομα
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
H νέα γενιά της Χ1 βρίσκεται προ των πυλών και όπως έχει ανακοινώσει ήδη η βαυαρική φίρμα θα περιλαμβάνει στις επιλογές της μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με τα διακριτικά iX1 η οποία θα αποκαλυφθεί πλήρως αύριο, 31 Μαΐου.
Εν όψει της πρεμιέρας, η βαυαρική φίρμα δημοσιοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα teaser το οποίο εκτός από μια πρώτη σκοτεινή αποτύπωση της iX1 και της Χ1 αποκαλύπτει εμμέσως πλην σαφώς ότι το μικρότερο SUV της γκάμας θα είναι πιθανότατα διαθέσιμο επίσης και σε plug-in υβριδική έκδοση.
A new generation. Are you ready for the official reveal of the first-ever BMW iX1 tomorrow? #BMWGroup #THEX1 #THEiX1 pic.twitter.com/4EbYaogZEQ
— BMW Group (@BMWGroup) May 30, 2022
Εκτός από τον αριθμό των διαφορετικών εκδόσεων, το teaser video αποκαλύπτει επίσης ορισμένα από τα σχεδιαστικά στοιχεία της iX1 όπως η κλειστή χαρακτηριστικά γρίλια, τα πίσω φωτιστικά σώματα σε μοτίβο L καθώς και το νέο σύστημα infotainment.
Βάσει επίσης της πολιτικής της BMW αλλά και όσων έχουν αποκαλύψει προηγούμενες λήψεις του μοντέλου ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, η iX1 δεν θα διαφέρει ριζικά από την συμβατική έκδοση της σε σχεδιαστικό επίπεδο με εξαίρεση βέβαια τις συνήθεις σχεδιαστικές διατυπώσεις που «συνοδεύουν» τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Εκτός από την κλειστή γρίλια, την απουσία εξάτμισης και ορισμένες αισθητικές λεπτομέρειες που θα σηματοδοτούν τον ηλεκτρικό χαρακτήρα της, την εικόνα της iX1 αναμένεται να συμπληρώσει ένα σετ αεροδυναμικών τροχών όπως ακριβώς ισχύει και για την iX3.
Αφετηρία για την νέα Χ1 θα αποτελέσει μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής UKL ενώ για την ηλεκτρική έκδοση τη βάση θα αποτελέσει το δάπεδο που ο όμιλος BMW έχει εξελίξει για το EV ΜINI Electric.
Όπως και στην περίπτωση της iX3, στην iX1 θα αξιοποιηθεί το νέας γενιάς ηλεκτρικό σύνολο της BMW με ισχύ έως και 285 ίππους. Θα τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου με ωφέλιμη αυτονομία που θα ξεπερνά τα 320 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις