Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί για την Ομάδα Σίγμα. Ένα επίλεκτο σώμα της ΕΛ.ΑΣ. που δημιουργήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’90 με τη στήριξη του τότε υπουργού Δημόσιας Τάξης, του αείμνηστου Σήφη Βαλυράκη.

Ήταν μια εποχή που το έγκλημα «ανθούσε», οι κόντρες ήταν της μόδας και οι βελτιώσεις στα αυτοκίνητα καθιστούσαν αδύναμα τα περιπολικά Opel Astra GSi και Nissan Primera GT ώστε να επιτελέσουν στο 100% τα επιχειρησιακά τους καθήκοντα.

Η λύση σε αυτά τα προβλήματα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα carandmotor.gr, ήρθε με τις στοχευμένες ενέργειες της ηγεσίας της Αστυνομίας, η οποία πρότεινε και τελικά πέτυχε να ιδρύσει μια ομάδα επίλεκτων στελεχών που θα περιπολούσαν με οχήματα υψηλής ιπποδύναμης (κάποια αγοράστηκαν με χρήματα του ελληνικού δημοσίου και κάποια από αυτά προέρχονταν από κατασχέσεις).

Μεταξύ αυτών, είδαμε πολλά εμβληματικά μοντέλα που ακόμη και σήμερα δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο στο πέρασμά τους.

Τα συγκεκριμένα μοντέλα ήταν σε συμβατικά χρώματα και το μόνο διακριτικό που έφεραν ήταν το έμβλημα της ομάδας Σίγμα στα πλαϊνά τους. Τα οχήματα ήταν χρεωμένα σε συγκεκριμένα στελέχη, τα οποία είχαν περάσει ειδική εκπαίδευση στη γρήγορη οδήγηση, ένα πρόγραμμα που είχε αναλάβει ο οδηγός αγώνων και αστυνομικός, Γιώργος Νιώρας.

Η δράση της Ομάδας Σίγμα έληξε -μάλλον άδοξα- στις αρχές του 2000 λόγω των υψηλών λειτουργικών εξόδων που απαιτούσε.

Πάρτε μια μικρή γεύση από τη δράση της