Φωτογραφίες: Automedia

Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει με ταχείς ρυθμούς το επόμενο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, μετασχηματίζοντας το πρόσφατο πρωτότυπο A6 e-tron σε έκδοση παραγωγής η οποία και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης στις Άλπεις.

Σε σχέση με το πρωτότυπο που προηγήθηκε η συγκεκριμένη δοκιμαστική έκδοση του μοντέλου δείχνει να υιοθετεί διαιρούμενα φωτιστικά σώματα αλλά μια αντιστοίχου σχεδιασμού τραπεζοειδή γρίλια που περιστοιχίζεται από εισαγωγές αέρα οι οποίες προφανώς θα χρησιμεύουν για την ψύξη των φρένων.

Κατά τα άλλα το δοκιμαστικό πρωτότυπο δείχνει να διατηρεί τις αναλογίες και την χαρακτηριστική σιλουέτα του concept car αν και με μια μικρή διαφορά στο μέγεθος των προβόλων. Διαφορές μπορεί να εντοπίσει κανείς σε σχέση με το concept car και στα πίσω φωτιστικά σώματα που υιοθετούν μια πιο προσγειωμένη σχεδίαση.

Όπως και να έχει με τις αισθητικές λεπτομέρειες, αφετηρία για το μοντέλο θα αποτελέσει η νέα εκδοχή της Premium Platform Electric, της νέας ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής που εξελίσσουν από κοινού Audi και Porsche και θα φιλοξενήσει και την, ηλεκτρική Macan.

Προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για το ηλεκτρικό σύνολο ωστόσο δεδομένα θα αποτελείται από ένα δίδυμο ηλεκτροκινητήρων που θα ξεπερνά τους 470 ίππους.

Οι κινητήρες θα τροφοδοτούνται από μπαταρία με ενεργειακή απόδοση 100 kWh η οποία θα εξασφαλίζει αυτονομία που θα φτάνει τους 700 ίππους. Όπως ισχύει για την πλειονότητα των ηλεκτρικών Audi που βρίσκονται κοντά στην κορυφή της γκάμας, οι μπαταρίες θα επωφεληθούν από κύκλωμα φόρτισης που θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή 270 kW, διαδικασία που θα επιτρέπει την επαναφόρτιση με ενέργεια που αντιστοιχεί σε 300 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά.

Επίσης όπως έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί η Audi, το νέο μοντέλο θα κάνει την πρεμιέρα του ως έκδοση παραγωγής κοντά στα τέλη της χρονιάς ενώ το 2023 θα ακολουθήσει και η πρακτικότερη station wagon έκδοση.