Η τρέχουσα γενιά της AMG E 63 φτάνει σύντομα το τέλος της διαδρομής καθώς η παραγωγή της σύντομα ολοκληρώνεται. To Αffalterbach αποφάσισε να μην αφήσει ανεκμετάλλευτη την περίσταση, παρουσιάζοντας μια ειδική έκδοση με τα διακριτικά Final Edition προκειμένου να αποχαιρετήσει την super μπερλίνα της με τον καταλληλότερο τρόπο.

Να σημειωθεί επίσης ότι η Final Edition θα αποτελέσει ίσως την τελευταία ευκαιρία απόκτησης του συγκεκριμένου μοντέλου με V8 κινητήρα μιας και όπως είναι ήδη γνωστό, η νέα γενιά της ΑΜG Ε 63 θα υιοθετήσει ένα plug-in υβριδικό σύνολο που δεν θα υπολείπεται μεν σε ισχύ, ωστόσο αυτή θα προέρχεται από το συνδυασμό ενός τετρακύλινδρου κινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ.

Αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά της έκδοσης Ε 63 θα σηματοδοτήσει το τέλος μιας περιόδου 30 ετών κατά την οποία οι κορυφαίες εκδόσεις της E-Class εξοπλίζονταν με V8 κινητήρες.

Στο προκείμενο, η E 63 S Final Edition ξεχωρίζει για την χαρακτηριστική ματ γκρι απόχρωση η οποία διανθίζεται από αγωνιστικά αυτοκόλλητα στα πλευρά του αυτοκινήτου και αυτός ο συνδυασμός θα είναι ο μοναδικός στον οποίο θα είναι διαθέσιμη η συγκεκριμένη έκδοση. Το παζλ συμπληρώνει ένα σετ τροχών 20 ιντσών με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα αλλά και το έμβλημα της AMG στις τρίτες κολώνες.

Η έκδοση εφοδιάζεται ως standard με το πακέτο AMG Night Package το οποίο προσθέτει στην εικόνα λεπτομέρειες με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα όπως το μπροστινό splitter, το περίγραμμα των παραθύρων, οι εξωτερικοί καθρέπτες ενώ στο ίδιο, σκούρο μοτίβο υπακούουν και οι απολήξεις της εξάτμισης από μαύρο χρώμιο.

Το ξεκλείδωμα ενεργοποιεί τα φώτα καλωσορίσματος που τοποθετούνται κάτω από τους εξωτερικούς καθρέφτες και προβάλλουν το λογότυπο της AMG στο έδαφος, ενώ το άνοιγμα των θυρών αποκαλύπτει τα μαρσπιέ από ματ χάλυβα που κοσμούνται από τα φωτιζόμενα λογότυπα της AMG.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα AMG Performance τα οποία επενδύονται με δέρμα Nappa σε γκρι απόχρωση και κίτρινες ραφές ενώ στους ίδιους χρωματισμούς υπακούει και το τιμόνι. Η κεντρική κονσόλα κατασκευάζεται από ανθρακόνημα και φέρει ένθετη πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό του αυτοκινήτου καθώς η συγκεκριμένη έκδοση θα κατασκευαστεί σε 999 αντίτυπα.

Ανέπαφος παραμένει ο V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων το οποίο εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα ενώ όπως συνηθίζεται στο είδος, η E 63 S δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να αλλάξει την μετάδοση της κίνησης από τους τέσσερις τροχούς στον πίσω άξονα προς όφελος μιας πιο διασκεδαστικής εμπειρίας.