Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου
Σύντομα κάποιος θα σας απαντήσει.
Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.
Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.
Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.
Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters
- Πώς η κλιματική αλλαγή απειλεί τους εργαζόμενους – Απαιτούνται λύσεις
- Βασίλης Καρράς: Τι αποκαλύπτει ο βιογράφος του τραγουδιστή έναν χρόνο από τον θάνατο του
- Τα είχα χαμένα! Ο Ρέιφ Φάινς για τη συνεργασία του με τη Τζένιφερ Λόπεζ
- Κουκουβάγια «προσγειώθηκε» στην κορυφή χριστουγεννιάτικου δέντρου – Μπήκε από την καμινάδα
- Επίδομα θέρμανσης: Αύριο η καταβολή της πρώτης δόσης
- LIVE: Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός