Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου
Σύντομα κάποιος θα σας απαντήσει.
Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.
Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.
Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.
Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters
- LIVE: Παρί – Τουλούζ
- Athens Kallithea – Πανσερραϊκός 1-2: Διπλό στο 90+2′ με απίστευτο γκολ του Μπετανκόρ
- Πόσο κοντά είναι ένας τρίτος παγκόσμιος πόλεμος; Προετοιμασίες που δείχνουν ανάφλεξη
- LIVE: Μπάγερν Μονάχου – Άουγκσμπουργκ
- Γαλλία: Στα «λευκά» το Παρίσι – Ουρές 400 χιλιομέτρων στους αυτοκινητόδρομους προκάλεσαν οι χιονοπτώσεις
- Η Σερ, το «θαυμάσιο σεξ» και ο μοναδικός διάσημος που την χώρισε