Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Μόδα: Χαμηλές οι επιδόσεις του κλάδου σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και βιώσιμης ανάπτυξης

Μόδα: Χαμηλές οι επιδόσεις του κλάδου σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και βιώσιμης ανάπτυξης

Αυτό καταγράφει η ετήσια έκθεση «Business of Fashion Sustainability Index 2022» του Business of Fashion

Οι κυριότερες εταιρείες της βιομηχανίας της μόδας κινδυνεύουν να αποτύχουν να «πιάσουν» τους κοινωνικούς και περιβαλλοντολογικούς στόχους που ορίζει η Συνθήκη του Παρισιού για το Κλίμα και οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ, παρά την πρόοδο που έχουν κάνει. Αυτό αποτυπώνεται στην μεγάλη ετήσια έκθεση για τον κλάδο που δημοσιεύει το Business of Fashion, το κορυφαίο μιντιακό μέσο που εξειδικεύεται σε θέματα που αφορούν την παγκόσμια βιομηχανία της μόδας.

Στην ετήσια έκθεση «Business of Fashion Sustainability Index 2022» αναλύονται πληθώρα στοιχείων που αφορούν τους πράσινους στόχους και τις βιώσιμες πολιτικές των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων των εργαζομένων, χωρίζοντας τις εταιρείες σε τρεις κατηγορίες, τον κλάδο ειδών πολυτελείας, αθλητισμού και έτοιμου ενδύματος.

Ο τελικός απολογισμός δείχνει πως 30 σημαντικές εταιρείες του κλάδου βρίσκονται… κάτω από την βάση και κινδυνεύουν να αποτύχουν στην επίτευξη των στόχων, ενώ σε γενικές γραμμές οι επιδόσεις των επιχειρήσεων δεν είναι πολύ υψηλές.

«Έχουμε κάποιες εταιρείες που βγαίνουν μπροστά και κάνουν μικρά βήματα προόδου, όμως ουσιαστικά η γενική εικόνα είναι πως ο κλάδος έχει χαμηλές επιδόσεις» σχολιάζει επικριτικά η αρμόδια αρχισυντάκτρια θεμάτων βιώσιμης και πράσινης ανάπτυξης στο Business of Fashion, Σάρα Κεντ.

Οι καλύτεροι και οι χειρότεροι 

Την υψηλότερη επίδοση ανάμεσα σε όλες τις εταιρείες καταγράφει η Puma, που «πιάνει» 49 από τους 100 πόντους, ενώ ακολουθεί η γαλλική Kering (που αγκαλιάζει brands όπως η Gucci, η Balenciaga, η Yves Saint Laurent), η οποία πέρυσι βρισκόταν στην πρώτη θέση αλλά εξακολουθεί να διατηρεί τα σκήπτρα στην κατηγορία των εταιρειών ειδών πολυτελείας. Την πεντάδα συμπληρώνουν η Levi Strauss, η H&M Group και η Burberry.

Στο αντίθετο άκρο, στον πάτο της λίστας με λιγότερους από 10 βαθμούς προσγειώθηκαν η URBN, η Fila Holdings, η Anta και η HLA Group.

Με τους καταναλωτές και δη, τους νεότερους καταναλωτές να έχουν αρχίσει να δίνουν ιδιαίτερη σημασία κυρίως σε θέματα περιβάλλοντος, η έκθεση κρούει τον κώδωνα του κινδύνου προς τις επιχειρήσεις του κλάδου πως κινδυνεύουν να χάσουν σε αξία και να δουν τους καταναλωτές να τους γυρίζουν την πλάτη, αν δεν καταβάλλουν προσπάθεια να βελτιώσουν τους πράσινους και βιώσιμους στόχους που θέτουν.

«Δεν βλέπουμε τα μεγάλα άλματα μεταμόρφωσης που πραγματικά χρειαζόμαστε να δούμε μέσα στα επόμενα οκτώ χρόνια, ώστε να πάμε από το σημείο που βρίσκεται σήμερα η βιομηχανία (της μόδας) σε ένα σημείο που θα λειτουργεί σε ένα επίπεδο συμβατό με τις φιλοδοξίες της συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα» επισημαίνει η κυρία Κεντ.

Σε γενικές γραμμές οι επιχειρήσεις εμφανίζουν καλύτερες επιδόσεις στο μέτωπο της μείωσης των εκπομπών ρύπων και τις χαμηλότερες επιδόσεις στην κατηγορία που αφορά την μείωση των απορριμμάτων και την ανακύκλωση.

Πηγή: ot.gr

Must in

Χαμός στη Βραζιλία: «Ο Βινίσιους έχασε τη Χρυσή Μπάλα λόγω ρατσισμού»

Μετά το The Best, ορισμένα Μέσα ενημέρωσης στην πατρίδα του αστέρα της Ρεάλ Μαδρίτης, Βινίσιους, επικρίνουν για άλλη μια φορά την απόφαση να δοθεί το βραβείο στον Ρόδρι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο