Toyota GR Corolla Morizo Edition: Hot-Hatch για λίγους
H ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση της νέας GR Corolla η οποία προορίζεται για αγωνιστική χρήση και θα κατασκευαστεί σε ελάχιστα αντίτυπα
Αν και η Toyota έχει ανακοινώσει ότι δεν προτίθεται να διαθέσει την νέα, σπορ προσανατολισμού έκδοση της Corolla στη γηραιά ήπειρο καθώς κάτι τέτοιο αντιβαίνει τη στρατηγική της που υπαγορεύει να μην διαθέτει παραπάνω από τρία προϊόντα της Gazoo Racing ανά αγορά, αυτό δεν σημαίνει ότι το hot-hatch με το βαρύ όνομα δεν αποτελεί απτή αλλά και συνεχώς εξελισσόμενη πραγματικότητα.
Υπό το σκεπτικό της συνεχούς εξέλιξης η ιαπωνική φίρμα προσθέτει στην γκάμα της άρτι αφιχθείσας GR Corolla, μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική παραλλαγή της με τα διακριτικά Morizo Edition. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την ονοματολογία και τις παραδόσεις των Ιαπώνων, το Morizo είναι το αγωνιστικό παρατσούκλι του επικεφαλής του ομίλου Toyota, Αkio Toyoda ο οποίος όπως είναι γνωστό τρέφει μεγάλη συμπάθεια για το είδος των hot-hatch και των αγωνιστικών γενικότερα.
Η νέα έκδοση θα είναι ακόμα πιο ακριβοθώρητη από την «απλή» GR Corolla καθώς θα κατασκευαστεί σε μόλις 200 αντίτυπα. Αναμενόμενα η νέα Morizo Edition παίρνει ως αφετηρία την κορυφαία έκδοση της GR Corolla με την ονομασία Circuit Edition, «επιδιώκοντας» ακόμα υψηλότερες αγωνιστικές επιδόσεις.
Ξεκινώντας από το «άδυτο», αν και η νέα έκδοση αξιοποιεί τον ίδιο τρικύλινδρο turbo κινητήρα του 1,6 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 304 ίππων, επωφελείται από ελαφρώς αυξημένη ροπή η οποία αντί των 370 Nm της Circuit Edition διαμορφώνεται σε 400 Nm.
Σταθερά στην έκδοση Morizo αποτελεί το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων αν και σε μια νέα εκδοχή με ακόμα πιο κοντές σχέσεις, κάτι που αναμένεται να μεταφράζεται σε ακόμα καλύτερες ρεπρίζ και επιταχύνσεις παρόλο που προς το παρόν η Toyota δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης Morizo.
Αυτό που ανακοινώνει η Toyota είναι ότι εκτός από τα παραπάνω, η νέα έκδοση είναι επίσης και ελαφρύτερη από την Circuit Edition κατά 48 κιλά, σταματώντας στα 1.445 κιλά. Για να γίνει αυτό εφικτό έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα, τα πίσω ηχεία, ο μηχανισμός των ηλεκτρικών παραθύρων πίσω αλλά και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας. Παρεμπιπτόντως η Toyota σημειώνει ότι ο χώρος πίσω είναι πλέον ιδανικός για την φιλοξενία επιπλέον ελαστικών, τεσσάρων τον αριθμό, για τις ημέρες του… αγώνα.
Φυσικά η εμφάνιση δεν έχει μείνει αμέτοχη στις αναβαθμίσεις που ξεκινούν από τους νέους, δεκάκτινους τροχούς από σφυρήλατο αλουμίνιο που… περιβάλλονται από νέα ελαστικά διάστασης 245/40 Pilot Sport Cup 2 της Michelin αντί των 235/40 της Circuit Edition. Tην εικόνα συμπληρώνουν νέες λειτουργικές εισαγωγές αέρα για την αποτελεσματικότερη ψύξη των φρένων καθώς και ένα μικρότερο spoiler πίσω.
Η έκδοση Morizo θα είναι διαθέσιμη σε ματ γκρι απόχρωση ή σε γυαλιστερό λευκό ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν τα χρώματα του μαύρου-κόκκινου και οι επενδύσεις από τεχνητό σουέντ και τεχνόδερμα.
- LIVE: Αστέρας Τρίπολης – ΠΑΟΚ
- Washington Post: «Αιμοραγεί» ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
- Oreshnik: Φωτογραφίες από τα θραύσματα του ρωσικού βαλλιστικού πυραύλου που έπληξε την πόλη Ντνίπρο
- Υπουργικό συμβούλιο τη Δευτέρα υπό τον Μητσοτάκη – Τα θέματα της συνεδρίασης
- Παναιτωλικός – Παναθηναϊκός 1-2: «Απόδραση» με Αράο στο 90+2′ (vid)
- Ο Σαλάχ θέλει να φύγει πρωταθλητής από την Λίβερπουλ