ΗΠΑ: Γυναικείο δαιμόνιο εν πλήρη δράση: Μισθός 7.500 ευρώ με μόλις δύο ώρες δουλειά την ημέρα
Η 24χρονη Σάνον Σμιθ δίνει συμβουλές για το πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα social media.
- «Ο Λίβανος βρίσκεται στο χείλος της κατάρρευσης», λέει ο Μπορέλ
- «Οι θάνατοι από τροχαία ισοδυναμούν με 12 Τέμπη τον χρόνο - Πάνω από 120 θύματα εγκαταλείφθηκαν το 2024»
- Παρέμβαση Δένδια για τον καρκινοπαθή αστυνομικό - Διατάχθηκε ΕΔΕ για τα αίτια της καθυστέρησης
- Ο Κηφισός δεν θα άντεχε το νερό του Ντάνιελ ή της Βαλένθια - Καθηγητής του ΕΜΠ εξηγεί τον λόγο
Η 24χρονη Σάνον Σμιθ καταφέρνει να βγάζει 7.500 ευρώ (ή 8.000 δολάρια) τον μήνα με μόλις δύο ώρες δουλειά την ημέρα. Η 24χρονη, μάλιστα, δίνει συμβουλές και σε άλλους για να κάνουν το ίδιο, όπως αναφέρει σε άρθρο της στο CNBC.
Η Σμιθ έχασε τη δουλειά της μέσα στην πανδημία, όπως πολλοί άλλοι Αμερικανοί, όπως τονίζει η ίδια.
Αρχικά, η 24χρονη απολύθηκε από τη δουλειά της ως σερβιτόρα. Μετά, άρχισε να εργάζεται ως online fitness coach, αλλά χρειαζόταν να δουλεύει 10 ώρες την ημέρα για να βγάζει 1.000 – 2.000 δολάρια τον μήνα.
Έτσι, τον Ιούλιο του 2021 αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Άρχισε να εκμεταλλεύεται τους λογαριασμούς της σε TikTok και Instagram για να προωθεί εργαλεία και online προγράμματα που βοηθούν κάποιον να αποκτήσει πλούτο.
Τον Οκτώβριο, η επιχείρησή της είχε εκτοξευτεί και ο λογαριασμός της στο TikTok είχε ξεπεράσει τους 40.000 followers.
Πώς πληρώνεται;
Από τότε, η Σμιθ βγάζει περίπου 8.000 δολάρια (σχεδόν 7.500 ευρώ) τον μήνα μέσω των προμηθειών που παίρνει από τα διαφημιστικά posts της στα social media.
Πολλά από αυτά τα posts είναι παλιά και έτσι για μεγάλο μέρος του εισοδήματός της δεν χρειάζεται να δουλέψει καν. Επίσης, έχει έσοδα από τις συνδρομές που ανανεώνονται στα εκπαιδευτικά προγράμματα που έχει πουλήσει. «Το ωραίο είναι ότι δουλεύω μόλις δύο ώρες την ημέρα, κυρίως ποστάροντας στα social media.
«Όταν ο κόσμος με ρωτά πώς μπορεί να χτίσει μια επιχείρηση που να παράγει παθητικό εισόδημα, τους λέω ότι έχει πολλή δουλειά στην αρχή, αλλά μακροπρόθεσμα αποδίδει», τονίζει.
Οι πέντε πολύτιμες συμβουλές της Σμιθ
1. Αυτοματοποιείστε την επιχείρησή σας: Δημιουργείστε ένα προϊόν που να μη χρειάζεται πολλή συντήρηση, στήστε αυτόματα emails που να θυμίζουν το προϊόν σας σε υποψήφιους πελάτες που έχουν δείξει ενδιαφέρον.
Για να αποκτήσετε παθητικό εισόδημα, δημιουργήστε αυτόματα συστήματα στην αρχή της επιχείρησής σας. Αυτό θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο, επειδή οι πιο βασικές εργασίες σας θα εκτελούνται με αυτόματο πιλότο.
2. Μην προσπαθείτε να εφεύρετε τον τροχό: Το κλειδί για να γίνετε viral είναι να παρακολουθείτε τους άλλους στα social media και να βλέπετε τι είναι αυτό που ενδιαφέρει τον κόσμο.
Αφού απέκτησα 109.100 οπαδούς του TikTok , έμαθα ότι το κλειδί για να γίνεις viral και να αυξήσεις το κοινό σου είναι να μελετήσεις τι λειτουργεί για τους άλλους. Σίγουρα, θέλετε να είστε πρωτότυποι, αλλά θα πρέπει να δημοσιεύετε περιεχόμενο που οι άνθρωποι βρίσκουν ήδη ενδιαφέρον.
3. Λύστε ένα πρόβλημα: Το προϊόν σας πρέπει να βοηθά το κοινό στις ανάγκες του ή στην επίτευξη ενός στόχου του.
Ο κύριος στόχος κάθε επιχείρησης είναι να πουλήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αλλά στο τέλος της ημέρας, κανείς δεν νοιάζεται για το τι πουλάτε – οι άνθρωποι νοιάζονται για τους δικούς τους στόχους, τα δικά τους όνειρα και τα δικά τους προβλήματα.
«Σύνδεση με το κοινό»
4. Εμπλακείτε προσωπικά με το κοινό: Απαντήστε στα σχόλια και τα μηνύματα στα social media, κάντε live στο Instagram και το TikTok, για να αποκτήσετε αληθινές προσωπικές σχέσεις με το κοινό σας.
Οι μεμονωμένες αναρτήσεις στο Instagram ή στο TikTok είναι εξαιρετικές για να προσφέρουν αξία και να διασκεδάζουν το κοινό σας, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο για το κοινό σας να σας γνωρίσει μέσω αυτών των επιμελημένων αναρτήσεων.
Η σύνδεση με το κοινό σας είναι σημαντική. Καθώς οι άνθρωποι γνωρίζουν ποιοι είστε, αρχίζουν να εμπιστεύονται αυτά που λέτε και αυτά που πουλάτε, κάτι που θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις.
5. Να είστε επιλεκτικοί με τα προϊόντα που προωθείτε: Η Σμιθ προτείνει να διαλέξετε προϊόντα που προωθούν πολλοί ακόμα καθώς δείχνει ότι είναι επιτυχημένα, έχουν μικρό ποσοστό επιστροφών και θετικά reviews στο Google.
Τι χρειάζεται να αναζητήσετε
Εάν σχεδιάζετε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση μάρκετινγκ θυγατρικών, αυτά είναι τα κύρια πράγματα που προτείνει η Σμιθ να αναζητήσετε:
- Υψηλή βαρύτητα: Βαρύτητα σημαίνει τον αριθμό των ατόμων που προωθούν ενεργά το προϊόν. Εάν αυτός ο αριθμός είναι υψηλός, ξέρετε ότι το προϊόν είναι καλό.
- Χαμηλό ποσοστό επιστροφής χρημάτων: Εάν ένα προϊόν έχει υψηλό ποσοστό επιστροφής χρημάτων, σημαίνει ότι πολλοί άνθρωποι δεν είναι ικανοποιημένοι με αυτό, επομένως θέλετε να τα αποφύγετε. Η προώθηση προϊόντων με υψηλά ποσοστά επιστροφής χρημάτων μπορεί να μειώσει την εμπιστοσύνη του κοινού σας προς εσάς.
- Επαναλαμβανόμενες συνδρομές: Αυτοί είναι οι καλύτεροι τύποι προϊόντων για προώθηση, επειδή θα λαμβάνετε μια πληρωμή προμήθειας κάθε μήνα κάθε φορά που ο συνδρομητής ανανεώνει τη συνδρομή του.
- Θετικές κριτικές: Πάντα κάνω κριτικές στο Google για τα προγράμματα συνεργατών που εξετάζω πριν αποφασίσω να τα προωθήσω. Θέλω να βεβαιωθώ ότι είναι ένα προϊόν που αρέσει ευρέως.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις