Skoda Scala: Ανάσα… ζωής
Το hatchback προετοιμάζεται να υποδεχτεί μια σειρά αλλαγών που υπόσχονται να ανανεώσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού
- Σε απόγνωση οι ένοικοι της πολυκατοικίας στους Αμπελόκηπους - Ακόμη περιμένουν ενημέρωση για την κρατική αρωγή
- Η φωτογραφία - απάντηση του Ιράν στα σενάρια για την υγεία του Χαμενεΐ
- Γκλέτσος – Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Αν έρθω δεύτερος και η διαφορά είναι μεγάλη δεν θα πάω σε β’ γύρο
- Πάνω από 100 νεκροί σε μία μέρα από ισραηλινούς βομβαρδισμούς σε Γάζα και Λίβανο
Φωτογραφίες: Automedia
Η τσεχική φίρμα προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του Scala η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό εν όψει της πρεμιέρας του που αναμένεται να πραγματοποιηθεί ως τα τέλη της χρονιάς με δεδομένο και ότι η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του πρωτοπαρουσιάστηκε το 2019.
Ανάμεσα στις αλλαγές που διακρίνονται πίσω από το καμουφλάζ συγκαταλέγονται τα ανασχεδιασμένα στοιχεία της όψης του, τα νέα φωτιστικά σώματα, ο προφυλακτήρας και η γρίλια. Περιστοιχίζονται από νέου σχεδιασμού εισαγωγές αέρα οι οποίες εκτός από τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα θα αναλάβουν να βελτιώσουν τον αεροδυναμικό συντελεστή του μοντέλου.
Εκεί που δεν αναμένονται αλλαγές είναι στις αναλογίες και στα πλευρικά τμήματα του Scala ενώ αντιθέτως στο πίσω τμήμα παίρνουν θέση νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και ένα νέο spoiler.
Στο ίδιο μήκος κύματος θα κινηθούν και οι διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό οι οποίες δεν προδιαγράφονται συνταρακτικές καθώς θα εστιάσουν σε στοχευμένες βελτιώσεις και λεπτομέρειες που θα αναλάβουν να φρεσκάρουν την εικόνα του.
Σε αυτές θα συγκαταλέγονται νέες επενδύσεις, νέες σχεδιαστικές διατυπώσεις καθώς και ανανεωμένα γραφικά και εφαρμογές για το σύστημα infotainment. Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, η Skoda θα εγκαταλείψει την μικρότερη σε διαγώνιο οθόνη των 6,5 ιντσών για το infotainment με τις επιλογές να ξεκινούν από τις 8,0 ίντσες.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες, δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές αλλά στοχευμένες παρεμβάσεις που θα αποσκοπούν στην ενίσχυση της αποδοτικότητας ή/και της ισχύος. Επίσης με δεδομένο ότι βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 ούτε η ανανεωμένη εκδοχή του θα υιοθετήσει υβριδική τεχνολογία εστιάζοντας στην προσιτότητα εκτός αν η Skoda κρύβει κάποιον άσο στο μανίκι.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις