VW και Μercedes-Benz υπέρ της απαγόρευσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035
Η πρόσφατη δρομολόγηση της απαγόρευσης πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035 στην ευρωπαϊκή επικράτεια δεν βρίσκει αντίθετους τους δύο γερμανικούς ομίλους
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Παρά τις αντιδράσεις που προκάλεσε στην αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μόνο η πρόσφατη απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου να υποστηρίξει την ολοκληρωτική απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, οι δύο κραταιοί γερμανικοί όμιλοι χαρακτηρίζουν την υλοποίηση της παραπάνω απόφασης εφικτή αλλά και την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαραίτητη.
Ειδικότερα, ο όμιλος VW χαρακτήρισε την απόφαση «φιλόδοξη αλλά εφικτή» συμπληρώνοντας ότι το πέρασμα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην αμιγή ηλεκτροκίνηση είναι «μη αναστρέψιμο».
«Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το μοναδικό τρόπο από οικολογικής, τεχνολογικής αλλά και οικονομικής άποψης προκειμένου να αντικατασταθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης το συντομότερο δυνατό», αναφέρει χαρακτηριστικά ο γερμανικός όμιλος στη σχετική ανακοίνωσή του συμπληρώνοντας ότι η απόφαση δημιουργεί την απαραίτητη σταθερότητα που απαιτεί ο σχεδιασμός για το μέλλον
Στο ίδιο περίπου μήκος κύματος ο όμιλος της Mercedes-Benz υποδέχθηκε θετικά επί της αρχής την απόφαση.
«Θα είμαστε έτοιμοι να περάσουμε στην ηλεκτροκίνηση ήδη από το 2030 εφόσον οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέψουν» δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του ομίλου, Eckhart von Klaeden συμπληρώνοντας ότι η απόφαση «δίνει την πρωτοβουλία στους νομοθέτες να φροντίσουν ότι θα δημιουργηθεί η απαραίτητη υποδομή που θα χρειαστεί».
Εκτός από τους δύο παραπάνω ομίλους, οι Ford, Stellantis και Jaguar δήλωσε επίσης ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις προβλέψεις τις σχετικής απόφασης έχοντας ήδη σχεδιάσει να σταματήσουν τη διάθεση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035.
Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι την πρόσφατη απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου θα ακολουθήσουν διαπραγματεύσεις ανάμεσα στα κράτη μέλη για την υλοποίηση της ενώ, σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί θα ακολουθήσουν διαβουλεύσεις για την νομοθεσία που θα επιτρέψει στις χώρες της Ε.Ε να αποκτήσουν το απαραίτητο δίκτυο φορτιστών που θα υποστηρίξει την προοδευτική αύξηση του αριθμού των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις