Ποσειδώνια 2022: ABS, DSME και GasLog μαζί για την δέσμευση CO2 επί του πλοίου
Οι τρεις εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία στο πλαίσιο της διοργάνωσης
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
O αμερικανικός νηογνώμονας ABS, τα κορεάτικα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME) και η GasLog ενώνουν τις δυνάμεις τους στην κατεύθυνση απαλλαγής της ναυτιλίας από τον άνθρακα.
Οι τρεις εταιρείες υπέγραψαν στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Ποσειδώνια 2022 συμφωνία για την ανάπτυξη ενός ενσωματωμένου συστήματος δέσμευσης και αποθήκευσης CO2 (OCCS).
Αυτή η τεχνολογία μείωσης των εκπομπών επιστρέφει το CO2 από τα καυσαέρια πίσω στο πλοίο για αποθήκευση μέσω της διαδικασίας απορρόφησης, αναγέννησης και διαχωρισμού. Το αποθηκευμένο CO2, ως μια μορφή υποπροϊόντος, μπορεί στη συνέχεια να εκφορτωθεί με ασφάλεια στις παράκτιες εγκαταστάσεις μετά την είσοδο στο λιμάνι.
Οι τρεις εταιρείες θα συνεργαστούν στο σχεδιασμό ενός βέλτιστου OCCS για ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) που θα κατασκευαστεί από τα ναυπηγεία DSME.
Κοινή ανάπτυξη OCCS
Ταυτόχρονα, το έργο θα επιδιώξει να λάβει καταρχήν έγκριση (approval in principle-AIP) του ABS (AIP) για το σύστημα OCCS. Η κοινή ανάπτυξη OCCS πρόκειται να ολοκληρωθεί έως το πρώτο τρίμηνο του 2023. Ο ABS θα καθοδηγεί τους κανόνες και τους κανονισμούς για την ανάπτυξη OCCS και θα παρέχει τεχνικές συμβουλές και υποστήριξη. Ειδικότερα, ο ABS θα διενεργήσει μια σειρά αξιολογήσεων κινδύνου και θα επιβλέπει τη διαδικασία αξιολόγησης για το τελικό AIP για αυτήν την τεχνολογία.
Η DSME έλαβε παραγγελία για τέσσερα πλοία μεταφοράς LNG από την GasLog πέρυσι. Αυτά τα πλοία έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν διαδοχικά από το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η πραγματική εγκατάσταση του OCCS σε ένα πλοίο LNG έχει στόχο να συμπέσει με την κατασκευή. Η GasLog θα αναλάβει τις τεχνικές απαιτήσεις για την εγκατάσταση και λειτουργία του OCCS. Θα παρέχουν επίσης πολύτιμη τεχνογνωσία διαχείρισης πλοίων που είναι απαραίτητη για την αξιολόγηση σχεδιασμού OCCS.
«Η δέσμευση άνθρακα επί του πλοίου θα είναι μια κρίσιμη τεχνολογία στην προσπάθεια της βιομηχανίας για να επιτύχει μηδενικούς ρύπους, δήλωσε ο John McDonald, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ABS.
Δηλώσεις
Ο κ. Κώστας Καραθάνος, COO της GasLog δήλωσε ότι οι ισχυρές συνεργασίες με κορυφαίους του κλάδου όπως η DSME και ο ABS είναι βασικός παράγοντας για την απαλλαγή της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες εκπομπές. Στη GasLog πιστεύουμε ακράδαντα ότι το ενσωματωμένο στο πλοίο σύστημα δέσμευσης άνθρακα θα γίνει μία από τις κύριες μεθόδους για τη μείωση των εκπομπών από τη ναυτιλία και τη συμβολή στη διατήρηση της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς Κελσίου.
Εκπρόσωπος της DSME δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δημιουργήσουμε έναν χώρο φιλικής προς το περιβάλλον τεχνικής συνεργασίας στην Ελλάδα, η οποία είναι ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες μας στη ναυπηγική βιομηχανία».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις