Γνωστή αεροπορική εταιρία απολογήθηκε για το πιο αηδιαστικό πρωινό πρώτης θέσης
Απάντηση μετά το σάλο στο Twitter.
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Να απαντήσει στον σάλο που προκάλεσε μια φωτογραφία με ένα «αηδιαστικό» πρωινό γεύμα έσπευσε η British Airways στους επιβάτες που έχουν πληρώσει θέσεις πρώτης κατηγορίας.
Η φωτογραφία με το συγκεκριμένο γεύμα στάλθηκε σε τηλεοπτική παρουσιάστρια, η οποία με τη σειρά της το μοιράστηκε στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ισχυρίστηκε ότι σερβίρεται σε πτήση από την Αμπούχα στο Λονδίνο.
Τα σχόλια στο Twitter πήραν φωτιλα καθώς μια απευθείας πτήση πρώτης θέσης από την Αμπούχα κοστίζει περίπου 6.000 λίρες.
Η παρουσιάστρια έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας: «Πρωινό πρώτης τάξης της #BritishAirways. Τροφή για σκέψεις;».
First class #BritishAirways breakfast. Thoughts? pic.twitter.com/hNfw1Les8h
— Jane Hawkes (@ladyjaney75) June 9, 2022
Σχολιάζοντας την ανάρτηση ένας χρήστης ανέφερε: «Δεν δικαιολογεί γεύμα πρώτης θέσης. Υπάρχουν τρία πράγματα που σχεδόν δεν τα αναγνωρίζεις. Πρέπει να περιέχει αυγό διότι είναι πρωινό, αλλά μοιάζει με πατατοσαλάτα. Αυτά τα κίτρινα τι διάολο είναι; Το καφέ πράγμα; Δεν είναι μαύρη πουτίγκα, αλλά τι είναι; Νομίζω ότι είναι ντομάτα που έχει καεί».
Ένας άλλος σχολίασε: «Αυτό φαίνεται αηδιαστικό. Τι είναι αυτό το γκρίζο πράγμα;», ενώ ένας τρίτος έγραψε: «Φαίνεται αηδιαστικό», βάζοντας δίπλα ένα emoji που κάνει εμετό. Τα σχόλια συνεχίστηκαν στο ίδιο μήκος κύματος.
Η παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι ένας φίλος της που είχε πετάξει στο Χίθροου, της έστειλε την φωτογραφία. «Το μοιράστηκε διότι ήταν τόσο αηδιασμένος… Δεν περίμενε ότι θα γινόταν viral», εξήγησε.
Ένας εκπρόσωπος της British Airways μιλώντας στο LADbible για το θέμα που πήρε τεράστιες διαστάσεις, απολογήθηκε λέγοντας: «Μιλάμε με τρίτες εταιρείες τροφοδοσίας για να καταλάβουμε τι συνέβη εδώ. Αυτό σαφώς δεν πληροί τα συνήθη υψηλά μας πρότυπα. Λυπούμαστε που απογοητεύσαμε τους πελάτες μας σε αυτήν την περίπτωση».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις