Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Η Κάρλα Λιούνι οδηγεί τη Ferrari στο κόσμο της μόδας

Η Κάρλα Λιούνι οδηγεί τη Ferrari στο κόσμο της μόδας

Η έλευση της Κάρλα Λιούνι υπογραμμίζει τη σημασία που δίνει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία στην εκμετάλλευση του brand της

Ένα στέλεχος προερχόμενο από το χώρο των κοσμημάτων επέλεξε η Ferrari ως νέα chief brand officer, στην προσπάθεια που κάνει για αναδιοργάνωση της ηγετικής ομάδας της και για προώθηση της νέας φιλόδοξης στρατηγικής διαφοροποίησης του brand και σε νέα επιχειρηματικά πεδία, πέρα από τον χώρο του αυτοκινήτου.

H Kάρλα Λιούνι είναι το πιο πρόσφατο βήμα προς τον επιδιωκόμενο ανασχηματισμό της διοίκησης που ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτό τον χρόνο από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Μπενεντέτο Βίγκνα, προκειμένου να επιτύχει τον εξορθολογισμό της δομής της εταιρείας.

Kάρλα Λιούνι

Ο Βίγκνα ήταν υπεύθυνος για τη διαφοροποίηση της επωνυμίας σε προσωρινή βάση μετά την αποχώρηση του Νίκολα Μποάρι, πρώην επικεφαλής του τμήματος επέκτασης του brand, ο οποίος αποχώρησε στο πλαίσιο των αλλαγών στην ηγεσία της εταιρείας.

Επέκταση brand και 10% των κερδών

Η έλευση της Κάρλα Λιούνι υπογραμμίζει τη σημασία που δίνει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία στην εκμετάλλευση του brand της. Η Ferrari είχε δηλώσει προηγουμένως ότι ήλπιζε η λεγόμενη επέκταση του brand να αντιπροσωπεύει το 10% των κερδών μέσα σε μια δεκαετία.

Η ιταλική εταιρεία που φημίζεται για την αγωνιστική ομάδα της Formula 1 και τα σπορ αυτοκίνητα υψηλής ισχύος, πέρυσι ξεκίνησε μια ευρεία στρατηγική διαφοροποίησης της επωνυμίας της, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και κολεξιόν μόδας για άνδρες και γυναίκες.

Η Λιούνι η οποία μέχρι πρότινος ήταν επικεφαλής μάρκετινγκ στον όμιλο κοσμημάτων Pandora και πριν από αυτό, υπεύθυνη για το παγκόσμιο μάρκετινγκ και την επικοινωνία στον πολυτελή όμιλο Bulgari, θα αναλάβει τα καθήκοντά της στη Ferrari τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Να σημειωθεί τέλος ότι η Ferrari πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της επιχειρηματικό σχέδιο την Πέμπτη.

Must in

Η Generation Rent ασφυκτιά – Το 60% του μισθού για ένα τριάρι

H γενιά των ενοικιαστών ή Generation Rent, αναγκάζεται να πληρώνει ως και το 60% ενός μέσου μισθού για όλο και πιο μικρά διαμερίσματα. Ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να πληρώσει το νοίκι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024