Σάλος με το «αηδιαστικό» γεύμα αεροπορικής εταιρείας σε επιβάτες της πρώτης θέσης – Δείτε εικόνα
Η ανάρτηση έγινε δικαιολογημένα viral στο διαδίκτυο
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η εικόνα που κάνει τις τελευταίες ώρες τον γύρο του διαδικτύου και δείχνει ένα πιάτο από γεύμα που έχει σερβίρει η British Airways σε επιβάτες που έχουν πληρώσει θέσεις πρώτης κατηγορίας.
Η φωτογραφία με το συγκεκριμένο γεύμα στάλθηκε σε τηλεοπτική παρουσιάστρια, η οποία με τη σειρά της το μοιράστηκε στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ισχυρίστηκε ότι σερβίρεται σε πτήση από την Αμπούχα στο Λονδίνο.
First class #BritishAirways breakfast. Thoughts? pic.twitter.com/hNfw1Les8h
— Jane Hawkes (@ladyjaney75) June 9, 2022
Το Twitter πήρε δικαιολογημένα… φωτιά καθώς μια απευθείας πτήση πρώτης θέσης από την Αμπούχα κοστίζει περίπου 6.000 λίρες. Η παρουσιάστρια έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας: «Πρωινό πρώτης τάξης της #BritishAirways. Τροφή για σκέψεις;».
«Φαίνεται αηδιαστικό»
Σχολιάζοντας την ανάρτηση ένας χρήστης ανέφερε: «Δεν δικαιολογεί γεύμα πρώτης θέσης. Υπάρχουν τρία πράγματα που σχεδόν δεν τα αναγνωρίζεις. Πρέπει να περιέχει αυγό διότι είναι πρωινό, αλλά μοιάζει με πατατοσαλάτα. Αυτά τα κίτρινα τι διάολο είναι; Το καφέ πράγμα; Δεν είναι μαύρη πουτίγκα, αλλά τι είναι; Νομίζω ότι είναι ντομάτα που έχει καεί».
Ένας άλλος σχολίασε: «Αυτό φαίνεται αηδιαστικό. Τι είναι αυτό το γκρίζο πράγμα;», ενώ ένας τρίτος έγραψε: «Φαίνεται αηδιαστικό», βάζοντας δίπλα ένα emoji που κάνει εμετό. Τα σχόλια συνεχίστηκαν στο ίδιο μήκος κύματος.
Η παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι ένας φίλος της που είχε πετάξει στο Χίθροου, της έστειλε την φωτογραφία. «Το μοιράστηκε διότι ήταν τόσο αηδιασμένος… Δεν περίμενε ότι θα γινόταν viral» εξήγησε.
Ένας εκπρόσωπος της British Airways μιλώντας στο LADbible για το θέμα που πήρε τεράστιες διαστάσεις, απολογήθηκε λέγοντας: «Μιλάμε με τρίτες εταιρείες τροφοδοσίας για να καταλάβουμε τι συνέβη εδώ. Αυτό σαφώς δεν πληροί τα συνήθη υψηλά μας πρότυπα. Λυπούμαστε που απογοητεύσαμε τους πελάτες μας σε αυτήν την περίπτωση».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις