Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz GLC Coupe: Το παιχνίδι της μίμησης

Mercedes-Benz GLC Coupe: Το παιχνίδι της μίμησης

Μετά την πρεμιέρα της νέας γενιάς του δημοφιλούς SUV της Mercedes-Benz στην παραδοσιακή μορφή του, σειρά στα πεδία δοκιμών παίρνει η πιο κομψή coupe παραλλαγή του η οποία μιμείται τις προδιαγραφές της ήδη γνωστής GLC σε μια πιο δυναμική έκδοση

Φωτογραφίες: Automedia

Μετά την αποκάλυψη της νέας, δεύτερης κατά σειρά γενιάς της GLC στην συμβατική τετραγωνισμένη εκδοχή αμαξώματος, η Mercedes-Benz πλέον επικεντρώνεται στην εξέλιξη της coupe SUV έκδοσης η οποία, όπως όλα δείχνουν, θα εξακολουθήσει να αποτελεί μέρος της γκάμας του μοντέλου με δεδομένη και την ολοένα αυξανόμενη δημοτικότητα του συγκεκριμένου είδους.

Με δεδομένη την πρόσφατη πρεμιέρα της GLC, οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας δεν μπήκαν στη διαδικασία επιμελούς καμουφλάζ, αφήνοντας σε κοινή θέα την πλειονότητα των εξωτερικών επιφανειών της GLC Coupe που μιμείται επακριβώς τη σχεδίαση της ήδη γνωστής έκδοσης με εξαίρεση βέβαια την coupe χάραξη της οροφής.

Στις εξαιρέσεις… ομοιότητας συμπεριλαμβάνεται επίσης και ducktail spoiler που κυριαρχεί στην θύρα του πορτ μπαγκάζ ενώ, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι στα διαφορετικά χαρακτηριστικά του πίσω τμήματος σε σχέση με την GLC, συγκαταλέγονται και τα φωτιστικά σώματα τα οποία θα υιοθετήσουν γραφικά που θα αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο της coupe έκδοσης.

Με δεδομένο επίσης ότι η GLC επέφερε σημαντικές βελτιώσεις σε όρους αεροδυναμικής, μειώνοντας τον αντίστοιχο συντελεστή σε 0.29, κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και με την coupe έκδοση που δεν αποκλείεται να βελτιώσει περαιτέρω το σχετικό μέγεθος, ενώ υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό η GLC Coupe θα υιοθετήσει αυξημένες διαστάσεις κατά μήκος, διαθέτοντας παράλληλα αυξημένο μεταξόνιο προς όφελος της ευρυχωρίας καθώς και αυξημένα μετατρόχια.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η γκάμα θα μιμηθεί την ήδη γνωστή GLC που προσφέρει ένα μείγμα ήπιων υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων με πρωταγωνιστές τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel επικουρούμενους από ηλεκτρικά μοτέρ προσφέροντας ισχύ από 204 έως 382 ίππους. Αυτό βέβαια προς το παρόν καθώς δεδομένα θα ακολουθήσουν και οι «απαραίτητες» εκδόσεις με την υπογραφή του Affalterbach.

Must in

Το πρώτο μήνυμα της κυβέρνησης στο ΠΑΣΟΚ που πήρε θέση «αξιωματικής αντιπολίτευσης»

Αριθμητικά τουλάχιστον το ΠΑΣΟΚ καταλαμβάνει την θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην Βουλή και το Μέγαρο Μαξίμου δείχνει προετοιμασμένο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024