Το νέο ηλεκτρικό όραμα της Ferrari
H ιταλική φίρμα παρουσίασε τα σχέδια της για το μέλλον τα οποία συνοπτικά περιλαμβάνουν ένα… εμπλουτισμένο ηλεκτρικά μείγμα πωλήσεων έως το 2030 καθώς σύμφωνα με τις συστάσεις το 40% θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και ένα ακόμα 40% από μοντέλα υβριδικής τεχνολογίας
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
- SciArt: Πώς η ρομποτική τέχνη μπορεί να κάνει τους εργαζόμενους σε ένα γραφείο πιο παραγωγικούς
- Καθηλώθηκαν δεκάδες πτήσεις της British Airways - Τι συνέβη
H Ferrari αποκάλυψε τα φιλόδοξα σχέδια της για το μέλλον με το βλέμμα στην νέα ηλεκτροκίνητη εποχή που ανατέλλει, παρουσιάζοντας ένα τολμηρό πλάνο στο πλαίσιο της Capital Market Day που διοργάνωσε προς ενημέρωση των επενδυτών και των μετόχων της.
Σύμφωνα με αυτό η ιταλική φίρμα σχεδιάζει να λανσάρει έως το 2026 15 νέα μοντέλα, ενώ με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα, ένα ποσοστό έως και 60% των μοντέλων θα επωφελείται από ηλεκτροκίνητη τεχνολογία με την ισορροπία ανάμεσα σε υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις και μοντέλα και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα να διαμορφώνεται σε ποσοστά 55%-60%.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Benedetto Vigna, επιβεβαίωσε ότι η πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ferrari θα παρουσιαστεί το 2025, επισημαίνοντας παράλληλα ότι η ιταλική φίρμα παραμένει πιστή στους συμβατικούς κινητήρες και θα επιδιώξει την χρήση συνθετικών και εναλλακτικών καυσίμων προκειμένου να επιτύχει τον στόχο της κλιματικής ουδετερότητας.
«Θεωρώ ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα πολλά να δώσουν. Θα αναπτύξουμε εφαρμογές που θα συμβάλλουν ενεργά στην μείωση των εκπομπών ρύπων. Η καινοτομία είναι στο αίμα μας κατ΄επέκταση η πρόκληση να κατασκευάσουμε Ferrari χαμηλών εκπομπών ρύπων είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε με ενθουσιασμό», δήλωσε ο ίδιος.
Στο ίδιο πλαίσιο από το 2026 και μέχρι το 2030 το μείγμα τεχνολογίας στα μοντέλα της Ferrari αναμένεται να αλλάξει δραστικά καθώς, όπως επισημαίνουν οι ιθύνοντες της ιταλικής φίρμας μέχρι το τέλος της δεκαετίας, οι πωλήσεις της φίρμας θα αποτελούνται σε ποσοστό 40% από plug-in υβριδικά και υβριδικά μοντέλα, από το ίδιο ακριβώς ποσοστό από αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μόλις κατά 20% από μοντέλα που θα εφοδιάζονται από κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Στο ίδιο πνεύμα, ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Ferrari, Ernesto Lasalandra δήλωσε ότι η παραδοσιακή γκάμα των V6, V8 και V12 κινητήρων θα διευρυνθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.
«Οι επιλογές κινητήρων θα αυξηθούν περιλαμβάνοντας αμιγώς ηλεκτρικά, υδρογονοκίνητα και εναλλακτικά σύνολα» τόνισε ο ίδιος συμπληρώνοντας ότι στο μέλλον, θα αξιοποιηθεί πολύ περισσότερο η τεχνολογία της Formula 1 στους ηλεκτροκινητήρες ευρείας παραγωγής της ιταλικής φίρμας.
Σε ο,τι αφορά την εξέλιξη των απαραίτητων συστατικών για την ηλεκτροκίνητη εποχή, η Ferrari θα ακολουθήσει την συνήθη τακτική που αφορά και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης εξελίσσοντας in-house τους ηλεκτροκινητήρες αλλά και παρεμβαίνοντας επίσης στην συναρμολόγηση των μπαταριών προκειμένου να συμβαδίζουν με τη διάταξη και τις απαιτήσεις των μοντέλων της ιταλικής φίρμας. Σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται να παράγει συστοιχίες ιόντων λιθίου καθώς οι μηχανικοί της Ferrari θα επικεντρωθούν στον τρόπο συναρμολόγησης τους και τοποθέτησης τους στα μοντέλα της ιταλικής φίρμας. Όπως εύκολα υποθέτει κανείς το Maranello θα επεκταθεί αποκτώντας νέες γραμμές παραγωγής και εξέλιξης που θα επιφορτιστούν με την υλοποίηση όλων των παραπάνω.
Εκτός από τα ηλεκτρικά της σχέδια η Ferrari κλείδωσε επίσης τον προσεχή Σεπτέμβριο για την πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης Purosangue, του πρώτου SUV της το οποίο όπως επιβεβαίωσε θα περιλάβει στις επιλογές του έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα. Βέβαια σε δεύτερο χρόνο, δεδομένος θα πρέπει να θεωρείται ο εμπλουτισμός της γκάμας του και με εκδόσεις με ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις