To VW ID.Buzz «υποψήφιο» για έκδοση GTX
H ηλεκτρική επιστροφή του επιβατικού μεταρετρό van της VW, επιφυλάσσει και μια έκδοση επιδόσεων στα πρότυπα των αντίστοιχων εκδόσεων των επίσης ηλεκτρικών ID.4 και ID.5 GTX
- «Δεν είναι η πρώτη φορά» - Περιγραφές σοκ από την επίθεση 33χρονου σε 29χρονη στα Εξάρχεια
- Τραμπ: Ο επιλεγείς για τη Λατινική Αμερική είχε αποπεμφθεί για... ερωτοδουλειές
- Πωλητήριο και σε… κάστρα στην Ευρώπη – Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
- Το κόστος διαμονής σε δημοφιλείς προορισμούς - Ελαφρώς προς τα πάνω οι τιμές ενόψει Χριστουγέννων
Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι δεν θα εξαιρέσει κανένα ID. ηλεκτρικό μοντέλο της από την σπορ υπόσταση που συνεπάγονται τα διακριτικά GTX, συμπεριλαμβανομένης της πιο πρόσφατης προσθήκης στην γκάμα, ID. Buzz.
Αυτό μεταφράζεται, αναμενόμενα σε μια σπορ προδιαγραφών έκδοση του ID.Buzz η οποία εκτός από τα διακριτικά GTX αναμένεται να αξιοποιήσει και ένα κινητήριο σύνολο ανάλογο των ID.4 και ID.5 GTX. Υπενθυμίζεται ότι και στις δύο περιπτώσεις το ηλεκτρικό σύνολο αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 299 ίππων και 460 Nm ροπής που τροφοδοτούνται από μπαταρία 77 kWh.
Αναμενόμενα η επιπλέον ισχύς θα επιφέρει μείωση στην αυτονομία αν και όπως και στις υπόλοιπες περιπτώσεις δεν αναμένεται να είναι εξαιρετικά σημαντική. Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα GTX έκδοση του γερμανικού ηλεκτροκίνητου van θα φροντίσει να διαφοροποιηθεί σχεδιαστικά από τις υπόλοιπες, υιοθετώντας μια σειρά από λεπτομέρειες που στοιχειοθετήσουν τη διαφορετικότητά της και τον σπορ χαρακτήρα της.
Να σημειωθεί ότι η GTX δεν είναι η μοναδική νέα έκδοση που έχει στα σκαριά η VW για το ID.Buzz καθώς, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί εκτός από την πενταθέσια επιβατική και την κλειστού τύπου Cargo, θα ακολουθήσει στο μέλλον και μια εκδρομικής έμπνευσης παραλλαγή του η οποία θα αναβιώσει την εποχή την οποία δοξάστηκε το εμβληματικό μοντέλο της VW.
Σύμφωνα με προηγούμενες συστάσεις η campervan έκδοση του ID.Buzz θα υιοθετήσει την πλήρη νοήματος ονομασία ID. California και αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μετά το 2025.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις