Το αυτονόητο δικαίωμα στη μόρφωση: Φοιτήτρια του ΑΠΘ έφερε το μωρό της στο μάθημα – Το μαγικό αποτέλεσμα
Έκανε μάθημα με το μωρό αγκαλιά
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Με ανάρτησή της στα social media, λέκτορας του ΑΠΘ, δίνει μια εικόνα για τα όσα αντιμετωπίζουν οι μαμάδες ακόμα κι όταν πρόκειται στο αυτονόητο δικαίωμα στη μόρφωση.
Το κείμενο της Χαρίτας Βλάχου, η οποία είναι λέκτορας στο πανεπιστήμιο, περιγράφει μια ημέρα στις αρχές Μαρτίου, όπου η μαθήτρια Χριστίνα Γυφτάκη, πήγε να παρακολουθήσει το μάθημα Master «Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα και Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη» κρατώντας στην αγκαλιά της την 2 μηνών κορούλα της.
Φυσικά, έγινε δεκτή από την Χαρίτα Βλάχου, καθώς όπως λέει κι η ίδια, «ξέρω καλά τι σημαίνει να θέλεις να προχωρήσεις στις σπουδές σου ενώ είσαι μητέρα».
Η συγκεκριμένη μαθήτρια ήρθε πολλές φορές για μάθημα με την κόρη της, ωστόσο στην τελευταία διάλεξη, η μικρή έδειχνε αναστατωμένη. Όπως αναφέρει η λέκτορας, «πλησίασα τη μητέρα σε μια προσπάθεια να τη χαλαρώσω και τη ρώτησα πειρακτικά: “Γιατί η μικρή Ζωή διαφωνεί με αυτά που λέω… Να της το εξηγήσω κατ’ ιδίαν;”. Άπλωσα αυθόρμητα τα χέρια μου και πήρα το μωρό στην αγκαλιά μου, συνεχίζοντας την ανάλυσή μου στο business canvas…
Η μικρή αμέσως ηρέμησε και για την υπόλοιπη 1,5 ώρα του μαθήματος που την κράτησα δεν έβγαλε ήχο!
Αναλυτικά η ανάρτηση:
«Ήταν αρχές Μαρτίου όταν η μαθήτρια Χριστίνα Γυφτάκη με ρώτησε ευγενικά και δύσπιστα αν θα μπορούσε να παρακολουθήσει το μάθημα Master «Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα και Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη» κρατώντας στην αγκαλιά της την 2 μηνών κορούλα της. Δέχτηκα αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη γιατί ξέρω καλά τι σημαίνει να θέλεις να προχωρήσεις στις σπουδές σου ενώ είσαι μητέρα.
Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου η μητέρα συμμετείχε ενεργά άλλοτε με ερωτήσεις που είχε και άλλοτε με απαντήσεις σε διάφορες ερωτήσεις που έκανα ενώ το μωρό, η μικρή Ζωή, δεν ακούστηκε ούτε μια φορά!
Στην τελευταία διάλεξη, που αφορούσε την ανάλυση των πεδίων του business canvas, η μικρή Ζωή ήταν πολύ αναστατωμένη και η μητέρα της προσπαθούσε με αγωνία να την ηρεμήσει.
Πλησίασα τη μητέρα σε μια προσπάθεια να τη χαλαρώσω και τη ρώτησα πειρακτικά: «Γιατί η μικρή Ζωή διαφωνεί με αυτά που λέω… Να της το εξηγήσω κατ’ ιδίαν;». Άπλωσα αυθόρμητα τα χέρια μου και πήρα το μωρό στην αγκαλιά μου, συνεχίζοντας την ανάλυσή μου στο business canvas…
Η μικρή αμέσως ηρέμησε και για την υπόλοιπη 1,5 ώρα του μαθήματος που την κράτησα δεν έβγαλε ήχο!
Η πρόκληση του να διδάσκεις δύο γενιές ταυτόχρονα είναι μεγάλη …..αλλά το μήνυμα είναι ακόμα μεγαλύτερο!
Ας στηρίξουμε όλους όσους αγωνίζονται για μια ευκαιρία για εκπαίδευση, ειδικά ας στηρίξουμε τις γυναίκες και τις μητέρες που παλεύουν να τα καταφέρουν σε πολλούς διαφορετικούς ρόλους! Το αξίζουν!
Ευχαριστώ πολύ τους μαθητές που (έστω και εν αγνοία μου!) απαθανάτισαν αυτή τη στιγμή και με εξέπληξαν στέλνοντάς μου τις φωτογραφίες για να το θυμάμαι!».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις