Πάτρα: Σήμερα καταθέτουν η μητέρα και ο πατέρας της Ρούλας Πισπιρίγκου – Εντός της ημέρας το πόρισμα του ιατροδικαστή
Το πόρισμα του ιατροδικαστή παραδίδεται στις Αρχές - Το θρίλερ με τα νεκρά παιδιά από την Πάτρα οδεύει προς το τέλος του…
Ραγδαίες αναμένονται οι εξελίξεις στην υπόθεση του θανάτου των τριών παιδιών της οικογένειας Δασκαλάκη – Πισπιρίγκου, καθώς σήμερα ξεκινά νέος γύρος καταθέσεων, ενώ εντός της ημέρας προβλέπεται να κατατεθεί και το πόρισμα του ιατροδικαστή για τα αίτια του θανάτου της Μαλένας και της Ίριδας.
Συγκεκριμένα εντός της ημέρας, αναμένεται ο προϊστάμενος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Αθηνών, Νίκος Καρακούκης, να καταθέσει στον εισαγγελέα το πόρισμα για τη Μαλένα και την Ίριδα.
Σύμφωνα με το tempo24, το πόρισμα βασίζεται στις εξετάσεις που έγιναν εκ νέου μία προς μία και όχι απλά «διαβάζοντας» τα ευρήματα που ήδη υπήρχαν. Ουσιαστικά πρόκειται για μια αδιαμφισβήτητη διαδικασία όπου συνεκτιμήθηκαν τα τραύματα στο στόμα της Ιριδας, ενώ παράλληλα περιγράφεται και ένας ολόκληρος μηχανισμός θανάτου των δύο παιδιών με πάρα πολλά κοινά στοιχεία.
- Διαβάστε επίσης: Ο Μάνος Δασκαλάκης «έδωσε» το κίνητρο της Ρούλας Πισπιρίγκου
Ασφυκτικός θάνατος
Εν τω μεταξύ, σε ασφυκτικό θάνατο των δύο παιδιών αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ιατροδικαστικής Εταιρείας, Γρηγόρης Λέων επισημαίνοντας πως ο κ. Καρακούκης αυτό που επέλεξε δεν είναι απλά να διαβάσει τα ευρήματα που ήδη υπήρχαν, αλλά να τα επιβεβαιώσει ένα προς ένα έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία δυνατότητα να ζητηθεί όποιος μελλοντικός επανέλεγχος.
«Το πόρισμα έχει μια αιτία θανάτου αδιαμφισβήτητη που υπερκεράζει όχι απλά όποια προηγούμενη αιτία, αλλά παραμένει η ακλόνητη αιτία θανάτου για τα δύο πρώτα παιδιά και σταματά την παραφιλολογία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Λέων. Τόνισε δε ότι όλα τα ευρήματα, ειδικά για την Ίριδα, δείχνουν ασφυκτικό θάνατο. «Και στη Μαλένα όμως με όλους τους επανελέγχους οδηγούμαστε στο ίδιο μοτίβο θανάτου», διευκρίνισε.
Το πανάκι και όσα έδειξε η ειδική εξέταση
Στοιχείο – κλειδί το πανάκι της 6 μηνών Ίριδας που βρέθηκε στην κούνια της. Τα εγκληματολογικά εργαστήρια έδειξαν ότι η στάμπα πάνω του δεν ήταν αίμα από το τραύμα στο στόμα του αλλά διάσπαρτες οροαιματηρές κηλίδες, δηλαδή υγρό από πνεύμονες μαζί με αίμα, που προκλήθηκαν από έντονη πνευμονορραγία, που σημαίνει απλά πνευμονικό οίδημα από ασφυξία.
Την εικόνα αυτή ολοκληρώνει και το μήνυμα που έστειλε η κατηγορούμενη στον τότε σύζυγό της σχετικά με το πανάκι της Ίριδας που κρατούσε πάντα στον ύπνο της.
Αναφερόμαστε στον εξής διάλογο μεταξύ του ζευγαριού:
Ρούλα Πισπιρίγκου: Στείλε μου το τηλέφωνο της Τσιόλα (ιατροδικαστής που νεκροτόμησε το βρέφος στην Πάτρα). Θέλω να μου δώσει το πανάκι της μπέμπας πίσω.
Μάνος Δασκαλάκης: Τι αναλαμπή είναι αυτή;
Ρούλα Πισπιρίγκου: Είδα ένα όνειρο ότι κάτι έκαναν στο πανάκι και θέλω να το πάρω.
Καταθέτουν σήμερα οι γονείς της Πισπιρίγκου
Σήμερα το πρωί πρόκειται να καταθέσουν στους άνδρες του κλιμακίου του τμήματος Ανθρωποκτονιών που βρίσκεται στην Πάτρα, η μητέρα της Ρούλας Πισπιρίγκου, Ελένη Λεγάτου, αλλά και ο πατέρας της Ανδρέας Πισπιρίγκος. Οι γονείς της 33χρονης που βρίσκεται προφυλακισμένη στον Κορυδαλλό με την κατηγορία την ανθρωποκτονίας από πρόθεση της 9χρονης κόρης της Τζωρτζίνας, ενημερώθηκαν νωρίς το πρωί της Κυριακής.
Παράλληλα, θα καταθέσουν ο πατριός της 33χρονης, αλλά και η αδερφή της Δήμητρα Πισπιρίγκου.
Υπενθυμίζεται, ότι ο εν διαστάσει σύζυγος της Ρούλας και πατέρας των τριών παιδιών Μάνος Δασκαλάκης έχει καταθέσει ήδη, ενώ το ίδιο έχει συμβεί και με τον πατέρα του. Οι καταθέσεις τους δόθηκαν στο Ανθρωποκτονιών, στην Αθήνα.
- Ο Βλαντίμιρ Πούτιν ανακοίνωσε μαζική παραγωγή του νέου υπερόπλου Oreshnik
- Έντονος καβγάς Γιαννούλη – Γεωργιάδη: «Πέθανε καρκινοπαθής λόγω καθυστερημένου χειρουργείου» – «Ντροπή, ο ασθενής ζει»
- Eυρώπη: Η ασταθής οικονομία οδηγεί σε μειωμένες θέσεις εργασίας – Ετοιμάζονται χιλιάδες απολύσεις
- Πούπι Αβάτι: «Μια ασπρόμαυρη ταινία δεν είναι απαραίτητα ένα αριστούργημα»
- Καραμανλής: «Αδειάζει» Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά, δεν ενδιαφέρεται για ΠτΔ – Κριτική στην κυβερνητική πολιτική
- Τόνια Σωτηροπούλου: Με πλήγωσε η κριτική που δέχτηκα για την ταινία του Τζέιμς Μποντ