Metaverse: Η Facebook ανοίγει κατάστημα ρούχων για άβαταρ
Πολυτελείς μάρκες προσφέρουν συνολάκια για τους αντιπροσώπους σας στην εικονική πραγματικότητα.
- «Θα κάνω αγωγή στο μαγαζί» - Τι ανέφερε ο πατέρας παιδιού που δηλητηριάστηκε από αλκοόλ
- Τι συμβαίνει με τον υδράργυρο στις κονσέρβες τόνου – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές
- Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Μανιμανάκης
- «Από άγνωστο ρήγμα» προήλθαν τα 5,2 Ρίχτερ που ταρακούνησαν τη Χαλκιδική
Πώς θα ντύσετε το άβατάρ σας στο metaverse;
Αν αγαπάτε τη μόδα θα μπορείτε σύντομα να επιλέγετε εικονικά ρούχα από διάσημες μάρκες τις οποίες προσφέρει η Meta Platforms για τους χρήστες του Facebook, του Instagram και του Messenger.
Σε πρώτη φάση το κατάστημα ρούχων για άβαταρ θα πουλά δημιουργίες της Prada, του Balenciaga και του Thom Browne, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta Μαρκ Ζάκερμπεργκ σε κοινή παρουσίαση με τον επικεφαλής μόδας του Instagram.
Need a fresh fit for your avatar? We’re launching our Avatars Store on Facebook, Instagram and Messenger so you can buy digital clothes. Mark Zuckerberg and @evachen212 tried out new looks from @BALENCIAGA @Prada @ThomBrowne ✨https://t.co/7SN0hdYz2D pic.twitter.com/Bp9zeK2ZNl
— Meta Newsroom (@MetaNewsroom) June 17, 2022
Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι κάθε ρούχο θα κοστίζει από 2,99 έως 8,99 δολάρια, πολύ λιγότερο από τα πραγματικά ρούχα που πωλούν οι συγκεκριμένοι σχεδιαστές. Για παράδειγμα, αναφέρει το Reuters, η τσάντα Matinee της Prada, φτιαγμένη από δέρμα στρουθοκαμήλου, πωλείται για πάνω από 10.000 δολάρια.
Ο Ζάκερμπεργκ δήλωσε ότι φιλοδοξεί να μετατρέψει το κατάστημα σε αγορά όπου σχεδιαστές από όλο τον κόσμο θα προσφέρουν μια ποικιλία ειδών ψηφιακής ένδυσης.
Τα άβαταρ, ψηφιακές αναπαραστάσεις των χρηστών που χρησιμοποιούν γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, είναι ένας τρόπος που επέλεξε η Meta για να διασυνδέσει την ταυτότητα χρήστη στο Facebook, το Instagram και άλλες υπηρεσίες της.
Οι πλατφόρμες αυτές συνδέονται όλο και περισσότερο σε ένα βήμα προς τη δημιουργία του metaverse, μια σειρά από κοινούς, διασυνδεδεμένους κόσμους όπου οι χρήστες μπορούν να διασκεδάζουν, να ψωνίζουν και να εργάζονται.
Η Meta επανασχεδίασε πέρυσι τα άβαταρ που προσφέρει ώστε να είναι πιο εκφραστικά και τρισδιάστατα. Από τον Ιανουάριο είναι διαθέσιμα σε Facebook, Instagram και Messenger.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις