Η αλλαγή σταδίου θα κοστίσει έως και 20 εκ. στην Μπαρτσελόνα
Ακριβά θα κοστίσει στην Μπαρτσελόνα η μετακόμιση Ολυμπιακό Στάδιο της Βαρκελώνης.
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε επίσημα χθες τη μεταφορά έδρας στο Ολυμπιακό Στάδιο της Βαρκελώνης για την περίοδο 2023-24, μια απαραίτητη κίνηση στο πλαίσιο του Espai Barça, του έργου ανάπλασης που αφορά και το ιστορικό «Καμπ Νόου».
Για να επιτραπούν οι εργασίες στο γήπεδο, οι «Μπλαουγκράνα» θα πρέπει να μετακομίσουν για μια σεζόν και να παίξουν στο «Μόνζουικ», πριν επιστρέψουν στο γήπεδό τους το 2024-25.
Συγκεκριμένα, η Μπαρτσελόνα θα μπορεί να χρησιμοποιεί το στάδιο από τον Αύγουστο του 2023 έως τον Μάιο του 2024, με τη δομή να έχει χωρητικότητα περίπου 55.000 θέσεων.
Η μετακόμιση θα γίνει για τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της πρώτης ομάδας ανδρών και για την προετοιμασία που προηγείται και ακολουθεί τις διάφορες αγωνιστικές ημέρες. Η Μπαρτσελόνα θα μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί το στάδιο, σε περιστασιακή βάση, για προπονήσεις και άλλες αθλητικές εκδηλώσεις.
Πόσο όμως θα κοστίσει στον σύλλογο η προσωρινή μετακίνηση; Το αποκάλυψε η ίδια η Μπαρτσελόνα, η οποία υπολογίζει το κόστος της μετακόμισης θα κινηθεί μεταξύ 15 και 20 εκατομμυρίων ευρώ. «Υπολογίζουμε ότι η μετακίνηση στο «Μόνζουικ» θα κοστίσει στην «Μπάρτσα» από 15 έως 20 εκατομμύρια ευρώ», επιβεβαίωσε ο πρόεδρος των Καταλανών, Ζοάν Λαπόρτα.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι για να διασφαλίσουν την καλή πρόσβαση του κοινού στο Ολυμπιακό Στάδιο, ο δήμος και η Μπαρτσελόνα έχουν εργαστεί σε ένα σχέδιο κινητικότητας που ενισχύει τις δημόσιες συγκοινωνίες και τη βιώσιμη κινητικότητα κι έχουν υπολογίσει το κόστος της έκτακτης συντήρησης και ασφάλειας για να εξασφαλίσουν τη μικρότερη δυνατή επίδραση στο περιβάλλον.
Οι δαπάνες που συνδέονται με αυτές τις παρεμβάσεις είναι 7,2 εκατ. ευρώ, τις οποίες θα αναλάβει η ομάδα κατά 64% και ο δήμος κατά 36%. Η συνεισφορά του δήμου θα είναι για οριστικές επενδύσεις.
Οι υπηρεσίες τελεφερίκ θα ενισχυθούν και θα ενεργοποιηθούν τα λεωφορεία από τις κύριες προσβάσεις των μέσων μαζικής μεταφοράς (Plaza Espanya, L9 ή σταθμός Sants) προς το Ολυμπιακό Στάδιο.
Αν χρειαστεί θα δοθεί παράταση των ωρών λειτουργίας του μετρό για την ώρα του αγώνα. Για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας στα υψίπεδα της πόλης, θα δημιουργηθεί επίσης ένας ποδηλατόδρομος και τρεις νέοι ποδηλατικοί σταθμοί.
Όλα τα έξοδα που προκύπτουν από την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς θα βαρύνουν την Μπαρτσελόνα, καθώς και τις έκτακτες υπηρεσίες συντήρησης και ασφάλειας.
- Παναθηναϊκός – Άρης 126-74: Ισοπεδωτικοί οι «πράσινοι» κόντρα σε 8 παίκτες
- Τέσσερις κόκκινες κάρτες, ο Ζίνι, οι «δανεικοί» και 4+1 νίκες στο γκολ: Η επανάληψη στα ματς του Παναθηναϊκού, έγινε… συνήθεια (vids)
- Σερβία: Διαδήλωση των φοιτητών στο Βελιγράδι κατά της διαφθοράς και της αδιαφάνειας στον κρατικό μηχανισμό
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις