BMW M3 Touring: Πρωτοεμφανιζόμενη…
H κατηγορία των power station wagon μόλις απέκτησε έναν ακόμα εκπρόσωπο με την μορφή της πανίσχυρης η Μ3 Τοuring με απόδοση 510 ίππους και την υπογραφή του τμήματος Μ
Το M Division γιορτάζει φέτος τα 50 του χρόνια και ήδη έχει παρουσιάσει πολλά μοντέλα με την υπογραφή του με αφορμή την περίσταση. Η νέα έκδοση με την υπογραφή του εσωτερικού βελτιωτικού οίκου των Βαυαρών είναι όμως σίγουρα η πιο σπάνια καθώς αν και το 2000 η BMW είχε παρουσιάσει μια αντίστοιχη πρωτότυπη έκδοση με αφετηρία την station wagon έκδοση της Ε46 δεν την οδηγήσει ποτέ σε ευρεία παραγωγή.
Είκοσι χρόνια μετά και την Μ3 να έχει αποχωριστεί τις coupe και cabrio εκδόσεις της οι οποίες φέρουν πλέον τα διακριτικά Μ4, η BMW αποφάσισε να κάνει το αποφασιστικό βήμα δημιουργώντας μια έκδοση με αφετηρία την τρέχουσα γενιά της Σειράς 3 στην πρακτικότερη εκδοχή της.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της, αξίζει να σημειωθεί ότι η Μ3 Τouring θα κατασκευαστεί αποκλειστικά σε διαμόρφωση Competion κάτι που σημαίνει ότι στο επίκεντρο της έκδοσης βρίσκεται ο twin-turbo εξακύλινδρος, 3,0 λίτρων με απόδοση 510 ίππους και 650 Nm ροπής. Το σύνολο συμπληρώνει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης της ΒΜW, xDrive.
Τα παραπάνω εξασφαλίζουν στην Μ3 Touring τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα. Σημειώνεται ότι ο παραπάνω χρόνος είναι κατά 1/10 του δευτερολέπτου μεγαλύτερος σε σχέση με την τετράθυρη Μ3. Η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή και σε συνδυασμό με το πακέτο M Driver, αυξάνεται σε 280 χλμ./ώρα.
Φυσικά από τις βελτιώσεις εξαίρεση δεν αποτελεί η εξωτερική εμφάνιση με κυρίαρχη τη νέα γρίλια η οποία πλέον ενσωματώνει κάθετα στοιχεία στο εσωτερικό της τους μεγαλύτερους θόλους και έναν επιβλητικό αεροδυναμικό διαχύτη Το παζλ συμπληρώνουν η τετράδα των ευμεγέθων απολήξεων της εξάτμισης και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στις λεπτομέρειες.
Η M3 Touring επωφελείται από τροχούς 19 ιντσών ελαφρού κράματος πίσω από τους οποίους παρεπιδημούν carbon κεραμικά δισκόφρενα.
Η σφραγίδα Μ είναι εξίσου ορατή και στο εσωτερικό χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, τις διχρωμίες στις δερμάτινες επενδύσεις και τα πανταχού παρόντα διακριτικά Μ.
Όπως ισχύει για όλες τις προσφάτως ανανεωμένες εκδόσεις της Σειράς 3, έτσι και η M3 Touring επωφελείται από το νέο infotainment με την κοίλη οθόνη που φιλοξενεί σε ενιαίο σύνολο την 12,3 ιντσών του ψηφιακού πίνακα οργάνων και την 14,9 ιντσών κεντρική οθόνη.
Να σημειωθεί ότι ως επιλογή διατίθενται bucket καθίσματα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα.
Επίσης το νέο μοντέλο δεν στερείται της πρακτικότητας που χαρακτηρίζει την «απλή» station wagon έκδοση μιας και όγκος του πορτ μπαγκάζ εξακολουθεί να ξεκινά από τα 500 λίτρα και φτάνει τα 1.510 με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
- Χριστούγεννα στην Ελλάδα: Το κόστος διαμονής σε δημοφιλείς προορισμούς
- Λουτσέσκου: «Είναι μία συναρπαστική χρονιά…»
- Χάρι-Μέγκαν Μαρκλ: Περιφρόνηση και η ακραία αποτυχία που ίσως τους κοστίσει εκατομμύρια
- Συρία: Οι ερευνητές του ΟΗΕ ζητούν εξουσιοδότηση για να ξεκινήσουν το έργο τους επί του πεδίου
- Αυτό είναι το λογότυπο του Κινήματος Δημοκρατίας – Το αποκάλυψε ο Κασσελάκης
- LIVE: Μόντσα – Γιουβέντους